Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Nozum
#3381937
Ik heb gisteren Royal Green visolie besteld.
Maar ik heb helemaal niet aan de hoge temperaturen gedacht van die van nu.
Ik heb Postnl gebeld en zij gaven aan dat de sorteercentra's niet gekoeld zijn en dat de ene bezorgauto wel airco heeft en de andere niet. Ik weet niet of mijn bezorger airco heeft.

Ik twijfel nu of de olie nog wel goed is.

Op een ander engels forum waren er ook mensen met deze vragen en daar werd aangegeven dat als je het potje schud en de capsules zitten niet aan elkaar gesmolten dat dat een goed teken is.
De mijne zitten niet aan elkaar geplakt.

Ik had ook Royal Green.eu gebeld en deze was wel erg makkelijk en zei dat als het geen week in deze temperatuur ligt het nog goed is.
Ik vroeg ook dat als ik een capsule opensnij ik aan de lucht misschien kan ruiken of het nog goed is? Zij gaf aan dat er dan een hele sterke vislucht aan zit.
Volgens mij heb ik hier wel eens gelezen dat wanneer het een sterke vislucht heeft het juist niet meer goed is.
Door Lizzy
#3381950
Nozum schreef:Ik heb gisteren Royal Green visolie besteld.
Maar ik heb helemaal niet aan de hoge temperaturen gedacht van die van nu.
Ik heb Postnl gebeld en zij gaven aan dat de sorteercentra's niet gekoeld zijn en dat de ene bezorgauto wel airco heeft en de andere niet. Ik weet niet of mijn bezorger airco heeft.

Ik twijfel nu of de olie nog wel goed is.

Op een ander engels forum waren er ook mensen met deze vragen en daar werd aangegeven dat als je het potje schud en de capsules zitten niet aan elkaar gesmolten dat dat een goed teken is.
De mijne zitten niet aan elkaar geplakt.

Ik had ook Royal Green.eu gebeld en deze was wel erg makkelijk en zei dat als het geen week in deze temperatuur ligt het nog goed is.
Ik vroeg ook dat als ik een capsule opensnij ik aan de lucht misschien kan ruiken of het nog goed is? Zij gaf aan dat er dan een hele sterke vislucht aan zit.
Volgens mij heb ik hier wel eens gelezen dat wanneer het een sterke vislucht heeft het juist niet meer goed is.
Visolie capsules ruiken wel sterk hoor. Maar er mag geen gore vieze vislucht aan hangen. Het moet toch fris ruiken. Ik denk dat ze van 1 dagje transport niet direct rot zullen zijn eerlijk gezegd. Maar je kunt er inderdaad eentje open maken en aan ruiken.
Door Nozum
#3381968
Lizzy schreef:Visolie capsules ruiken wel sterk hoor. Maar er mag geen gore vieze vislucht aan hangen. Het moet toch fris ruiken. Ik denk dat ze van 1 dagje transport niet direct rot zullen zijn eerlijk gezegd. Maar je kunt er inderdaad eentje open maken en aan ruiken.
Heb er eentje opengemaakt en je ruikt een lichte vislucht. Ik zou zeggen een verse vislucht. Zeker niet vies.
Door Too
#3381994
Nozum schreef:Heb er eentje opengemaakt en je ruikt een lichte vislucht. Ik zou zeggen een verse vislucht. Zeker niet vies.
Klinkt goed toch, gewoon gebruiken!
Door Nozum
#3383386
Too schreef: vr 26 jul 2019, 06:55 Klinkt goed toch, gewoon gebruiken!
Lizzy schreef:Ik sluit me bij Too aan. Die zijn nog prima hoor.
Sorry dat mijn antwoord nogal lang heeft geduurd, maar bedankt!. Ging niet goed met mijn vader, moest geopereerd worden, werd paar keer uitgesteld, overgeplaatst en nog wat ellende. Daarbij weer veel zorgen weer ivm met de epilepsie aanvallen van Harrie met ernstige bijwerkingen van de medicijnen. Hij kon hast niet eens lopen. Als hij zijn poot op wilde tillen viel hij om. De poephouding kon hij niet aanhouden. Inmiddels is de med flink aangepast naar beneden van 100mg naar 25mg, inmiddels verhoogd naar 37,5 mg. De bijwerkingen zijn flink minder geworden, maar hij kijkt nog wel lodderig uit zijn ogen en hij oogt snel moe met lopen.
Door Lizzy
#3383433
Nozum schreef: do 08 aug 2019, 14:47 Sorry dat mijn antwoord nogal lang heeft geduurd, maar bedankt!. Ging niet goed met mijn vader, moest geopereerd worden, werd paar keer uitgesteld, overgeplaatst en nog wat ellende. Daarbij weer veel zorgen weer ivm met de epilepsie aanvallen van Harrie met ernstige bijwerkingen van de medicijnen. Hij kon hast niet eens lopen. Als hij zijn poot op wilde tillen viel hij om. De poephouding kon hij niet aanhouden. Inmiddels is de med flink aangepast naar beneden van 100mg naar 25mg, inmiddels verhoogd naar 37,5 mg. De bijwerkingen zijn flink minder geworden, maar hij kijkt nog wel lodderig uit zijn ogen en hij oogt snel moe met lopen.
Oh joh, dat maakt toch niet uit! Maar bedankt voor je update. Je hebt wel heel veel achter de rug :-\ . Wat een zorgen zeg :-\ . Heel veel sterkte met alles. Ik hoop dat je Harrie ook weer helemaal in de poten krijgt.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door