Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3381816
Lekker salade met gerookte kip. Vanavond buiten pasta koken (wordt het niet zo heet in huis). En dan lekker Italiaanse pasta salade maken met salami, pesto, feta en nog veul meer lekkere dingen.
Kunnen we er weer een paar dagen tegen.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3381824
Paulus5 schreef:
En hoe beviel het?
Is het niet gewoon lasagne dan? Of echt met spaghettislierten?
Nou... beetje smakeloos.... de saus die ik nodig had, is nieuw en ligt nog niet bij de AH (ook niet de XL), heb een andere gedaan.... parmezaanse kaas laagje was wel erg lekker, dus ik ga het toch nog eens proberen als de saus wel in de schappen ligt en dan doe ik ook wat parmezaanse kaas er doorheen.... oh enne, je hebt van Honig een pak met spaghettini, die heb je nodig....
Door Paulus5
#3381827
CindyMayella schreef:
Nou... beetje smakeloos.... de saus die ik nodig had, is nieuw en ligt nog niet bij de AH (ook niet de XL), heb een andere gedaan.... parmezaanse kaas laagje was wel erg lekker, dus ik ga het toch nog eens proberen als de saus wel in de schappen ligt en dan doe ik ook wat parmezaanse kaas er doorheen.... oh enne, je hebt van Honig een pak met spaghettini, die heb je nodig....
Als ze zo beginnen hou ik het meestal voor bekeken. Als het in de winkel niet ligt, dan maar wat anders ;) maar als het de moeite niet is, ga ik het ook niet maken
Door Anneloog
#3381881
Hier gisteravond een grote pan geroosterde paprika met zoete-aardappel verse kruiden wortel en gele courgette soep gemaakt eigen recept wat altijd lekker is en nooit 2x het zelfde is. Lekker pittig gemaakt en dat eten we vandaag met afbak broodjes. En misschien dat ik voor manlief wat spekjes uitbak als knabbeltje in de voor de rest gladde soep.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Door fransbulletje
#3381903
Denk een wrap met iets, weet nog niet wat maar in ieder geval koud.
Het is al warm genoeg, ga niet achter de pitten en ook geen oven aan.
Door Paulus5
#3381906
Restje kip met schijfjes appel. Hopelijk nog goed. Stond er nog van eergisteren

Vanavond barbecue. Al zal het niet voor 19u worden gezien de warmte
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door