Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3381882
koekje schreef:Fijne berichten!
Met de kinders ook nog alles goed?
Mike woont bij zn pa dat is wel af en toe wat moeilijk voor hem, maar hij heeft gelukkig een heel lief meisje!
Danny woont samen met zijn vriend in een geweldig mooi oud huisje in Vlaardingen.
Voor moeders is het weleens een puntje, ik zie ze niet zoveel meer natuurlijk en dat geeft best weleens tranen van gemis.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3381885
Fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat!

En die grijze snoetjes van je lieverds.... :smitten:
Door zurca
#3381887
Zooo Ellen, wat ben jij veranderd. Je ziet er goed uit en dat langere haar staat je erg leuk!
Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed met jou en de kinderen en honden gaat.Fijn dat je geniet van je "nieuwe" leven :-*
Door Anne in Zweden
#3381923
Jeetje Ellen, wat zie je er goed uit! En wat fijn dat het goed gaat met jou en de honden en dat je mensenjongens ook gelukkig en gezond zijn!
Door Summerditches
#3381981
He Ellen...lang geleden een wereldmiddag gehad bij jou in de voortuin toen we op je goudvissen "mochten vissen"..Ik weet dat het toen allemaal niet zo'n feestje was voor je dus zo onwijs leuk dat het nu zo goed gaat...Wij wonen inmiddels niet meer in het huis met de vijver maar de vissen (of was het vis hahaha) zijn bij de nieuwe bewoners gebleven..
En mijn familie van mijn moeders kant komt en woon in Ouddorp en Goedereede..mooie herinneringen aan...
Ik wens je alle geluk van de wereld
Gebruikersavatar
Door pike
#3382075
Gentle bijna 11 :o :o die zie ik nog als pup hier binnenkomen!
Leuk weer eens wat te horen, ben blij dat het goed met je gaat ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3382192
zurca schreef:Zooo Ellen, wat ben jij veranderd. Je ziet er goed uit en dat langere haar staat je erg leuk!
Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed met jou en de kinderen en honden gaat.Fijn dat je geniet van je "nieuwe" leven :-*
Hahaha ja dat is denk zo n 6/7 jr geleden!
Die tijd, daar denk ik maar niet meer aan :-\
vergeleken met toen is er nu een hele nieuwe wereld voor me open gegaan!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3382193
pike schreef:Gentle bijna 11 :o :o die zie ik nog als pup hier binnenkomen!
Leuk weer eens wat te horen, ben blij dat het goed met je gaat ;)
Ja hahahaha gos wat was die jongen toen welkom!
Nu bijna 11 en grijs maar ozo lief, kan met hem lezen en schrijven!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door