Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Fioon
#3380988
Hoi,
Ik ben op zoek naar een fles Corta Rx. Mijn boxer doet het er goed op en de fles is leeg. Helaas dacht ik dat ik nog 1 op voorraad had. Wie kan mij er op korte termijn aan helpen?(tegen vergoeding)

(Niet geschoten altijd mis ;) )
Laatst gewijzigd door Fioon op vr 12 jul 2019, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3381006
Ik denk dat de meeste bp'ers zijn overgestapt op Flexijoint, dat ook heel goed werkt. Is bovendien beter verkrijgbaar dan Corta. Zelf ben ik een jaar geleden of zo ook overgegaan op Flexijoint, omdat Corta niet verkrijgbaar wass (tijdelijk).

Dus als je geen Corta kunt vinden, is dat ook nog een optie. Hoe gaat het verder met je knuffie?
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3381015
Flexijoint is ook een optie inderdaad! Kan ik in engeland bestellen toch? maar dat komt niet meer binnen voor de vakantie, denk ik. Dus mocht iemand dat nog over hebben :-*
Gaat goed met Diego, 11 jaar oud inmiddels. Ziet er nog mooi uit, wel stokdoof en het lopen gaat wat minder. Maar we klagen niet :) En hoe is het met jouw honden?
Door hamada
#3381022
Waar woon je? Wij hebben mischien wel wat over..weet niet hoelang de overbruggingsperiode is? Wij bestellen bij Viovet en die leveren vrij snel.
Door toscak
#3381024
Ik kwam toevallig een paar dagen geleden bij het opruimen nog een onaangebroken kleine fles tegen. Als hij niet over datum is mag je hem best overnemen.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3381033
hamada schreef:Waar woon je? Wij hebben mischien wel wat over..weet niet hoelang de overbruggingsperiode is? Wij bestellen bij Viovet en die leveren vrij snel.
Ik woon op de grens van drenthe en friesland. En jij?
Viovet ga ik ook nog even opzoeken
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3381034
toscak schreef:Ik kwam toevallig een paar dagen geleden bij het opruimen nog een onaangebroken kleine fles tegen. Als hij niet over datum is mag je hem best overnemen.
Zal ik je pb-en?
Door hamada
#3381058
Fioon schreef:Ik woon op de grens van drenthe en friesland. En jij?
Viovet ga ik ook nog even opzoeken
Ik woon in de Achterhoek, werk in Zutphen.
Vanavond moet ik in Raalte zijn rond 18.00
Door Anne in Zweden
#3381102
Fioon schreef:Flexijoint is ook een optie inderdaad! Kan ik in engeland bestellen toch? maar dat komt niet meer binnen voor de vakantie, denk ik. Dus mocht iemand dat nog over hebben :-*
Gaat goed met Diego, 11 jaar oud inmiddels. Ziet er nog mooi uit, wel stokdoof en het lopen gaat wat minder. Maar we klagen niet :) En hoe is het met jouw honden?
Inderdaad, in Engeland te bestellen bij viovet.co.uk, let er wel op dat je die met Devil's Claw bestelt. Da's de verpakking met een paarsblauwe sticker met rechts een foto van een paard erop.

Met mijn hondjes gaat het goed en minder goed. De jongste drie gaan prima, ons oudje Max van 15 jaar en 3 maanden kwakkelt. Hij heeft wel pijn, maar aan de andere kant is hij gewoon nog te goed om te laten inslapen. Hij eet goed, hij is nieuwsgierig, niet dement, soms dovig maar zeker niet doof, en als hij gewoon kan doorlopen, draaft ie nog lekker mee met de rest. Maar stilstaan is moeilijk voor hem, hij heeft niet de kracht meer in zijn achterpoten om lang te staan. Ik vind het moeilijk om hem zo te zien soms, maar steeds als ik denk: misschien moet dit maar zijn laatste week zijn, huppelt hij weer vrolijk voor ons uit tijdens de wandeling. Onze husky Scotch hebben we op 1 maart moeten laten gaan, die was echt op (15 jaar en 4 maanden). Max is momenteel echt nog stukken beter dan Scotch, dus het is een lastige beslissing. We bekijken het gewoon per dag.
Gebruikersavatar
Door pike
#3381143
src_esther schreef:Zo die durven wel prijzen te rekenen. Voor die prijs + verzendkosten bestel je bijna een 2,5 liter fles + verzendkosten bij Viovet...
Als je grootverbruiker bent kan je beter in Engeland bestellen. Maar ik gebruik maar 2 ml per dag. Ik doe 4 maanden met 1/4 liter. Ik vind zelfs een liter teveel om te kopen.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3381276
Ik ben ter overbrugging voorzien van een flesje corta door toscak en heb in engeland flexijoint besteld. Duurt wel ff maar scheelt de helft met NL
Bedankt allen!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3381346
Fioon schreef:Ik ben ter overbrugging voorzien van een flesje corta door toscak en heb in engeland flexijoint besteld. Duurt wel ff maar scheelt de helft met NL
Bedankt allen!

Ik weet niet of dat ff duurt, of wat je onder ff verstaat, maar ik heb het altijd binnen een week binnen gehad.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door