Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3381279
Spikkelneus schreef:Gefeliciteerd! Die foto met die bloemetjes onder haar feest muts is echt heel leuk :daisy: :daisy:
Inderdaad, gewéldig!
Gefeliciteerd (met) Pippa :birthday:
Door zurca
#3381292
Bedankt voor al jullie felicitaties!

De feestmuts hadden we al geoefend :biggrin2: ::) Zolang er wat lekkers te verdienen valt wil ze best even met mijn gekke gedoe mee doen.
Net als even leuk ergens (op/tegen/in) staan voor een foto, alles oke zolang er maar wat te snaaien valt en het niet te lang duurt ;D Maar ik vind het knap van d'r, in het begin dacht ik "die ga ik nooit fatsoenlijk op de foto krijgen", want voor ik uberhaupt m'n gsm of camera klaar had was madam al foetsie.

Haar taartje bestond uit een schijfje leveworst, daarop een half tartaartje (van de slager :P ) daarop weer een schijfje leverworst en het was versierd met bolletjes tartaat en een "toefje" gegrilde kipfilet worst. De tekst had ik gesneden uit een plak boterhamworst. Ze is haar bord nog een keer of 5 af gaan likken, het viel dus wel in de smaak.

Verder is het een heerlijk hondje...In het losloopbos gaat het steeds beter met het terug komen als er andere honden in beeld zijn. Zolang het 1 op 1 is en ik op het juiste moment (en dat begin ik steeds beter in te schatten dat moment) dan komt ze keurig netjes! Een groep honden is nog moeilijk want als ze dan wil komen dan is er altijd wel weer een hond die haar aandacht pakt voor ze naar mij komt. Ik was begonnen om haar zonder lijntje te laten loslopen maar er zitten momenteel zwijnen in het losloopdeel en zodra ik nu zie dat ze daar lucht van krijg heb ik het lijntje nog nodig. Ben ik te laat dan schiet ze weg, voor alsnog maar kleine stukjes en komt ze vlot terug als ik onze "noodroep" gebruik.
Het gehap in andere honden is wel zo goed als voorbij. Bij een paar honden heeft ze nog haar "puppylicenties" en daar wil ze nog wel is ff lekker in happen ::) Het happen in onze handen en bij andere mensen gaat redelijk. Het is voor haar een uiting van heeeeel enthousiast zijn. Samen met opspringen. Dus daar blijven we mee aan het werk ;) Verder kan ze goed alleen blijven en dat is echt een opluchting na Tous.

We zijn erg blij met haar! Geen spijt dat we voor heel iets anders gegaan zijn en eerlijk gezegt zo anders is ze niet qua doen en laten als een Tous en een Ziggy! Wat voor ons een wereld van verschil is/was met onze andere honden is het fenomeen "pup/jonge hond" ;D Wim heeft al gezegt dat hij niet weet of hij ooit weer aan een pup wil beginnen (en dan doe ik nog het meeste qua opvoeding haha)
DSC_0479-02.jpeg
DSC_0479-02.jpeg (5.09 MiB) 1434 keer bekeken
DSC_0470-01.jpeg
DSC_0470-01.jpeg (5.94 MiB) 1434 keer bekeken
Door Lizzy
#3381296
Taartje is echt prachtig! Ik denk dat ik zoiets volgende keer ook ga maken!

Fijn dat jullie zo van haar genieten.

Jaaaa, pups... Die weten wat. Sommige mensen zitten echt met het handen in het haar hoor, met hun pup :biggrin2: . Maar ik denk dat het went :biggrin2: . Ja, na iedere pup gaat het makkelijker :biggrin2:
Door zurca
#3381299
Lizzy schreef:
Jaaaa, pups... Die weten wat. Sommige mensen zitten echt met het handen in het haar hoor, met hun pup :biggrin2: .
Nou ik heb echt wel momenten gehad dat ik dacht... " :-X :-\ :???: ::) " ;) Dat was dan ook vooral om dat Pippa in combinatie met mijn vriend niet altijd lekker ging.
Verder vond/vind ik het echt heeeeel fijn dat ik hier terecht kon met vragen!! Daar heb ik echt veel aan gehad, aan de tips maar ook het gewoon ff op kunnen schrijven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door