Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3380488
Ze komt het aan het einde van de maand ons team versterken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door - pien -
#3380608
hannabelgje schreef:12 weken alweer en ze hebben inmiddels de tweede enting gehad.
Ze wordt echt prachtig. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Wat een snoes :smitten:
Sterkte met wachten!
Door Siberienne
#3381257
oooooh Hannah zo te horen is dat nog een lange anderhalve week! maar ze is inderdaad prachtig hoor, ik duim dat de dagen omvliegen
Door hannabelgje
#3381267
cath schreef:Zelfde kleur dan Nori?
Nee Nori en Wasabi zijn beiden chocolate point en zij is seal tabby point. Ze is op het moment een ware wervelwind bij de fokker. Dat belooft wat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door cath
#3381280
hannabelgje schreef:Nee Nori en Wasabi zijn beiden chocolate point en zij is seal tabby point. Ze is op het moment een ware wervelwind bij de fokker. Dat belooft wat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Dat is een mooie kleur
Hihi, lekker druk ..
Door hannabelgje
#3381630
Vandaag weer een nieuwe foto gekregen. Ik denk dat ik er qua naam ook uit ben. Ik denk dat ik haar Yumi ga noemen. Dat vind ik wel bij haar passen. Op de tweede plaats staat Oshi maar dat bekt minder lekker vind ik.
Op de foto is ze het rechter poesje. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3381638
Yumi staat haar wel :) poeh, je moet wel geduld hebben bij die poezenkinders. Bijna eind van de maand :)
Door zurca
#3381727
Ohhhwwwww :smitten: :smitten: :smitten:
Wat is ze leuk! Succes met het aftellen van die laatste dagen...
Door Siberienne
#3381729
Ze heeft ook zo'n heerlijk open en eigenwijs snoetje :biggrin2: :biggrin2: Heel veel geluk met haar en succes nog even met aftellen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door