Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3381082
Vanavond gezellig met Zoë naar de da geweest nadat mevrouw xylitol gegeten had. Een klein beetje is al heel gevaarlijk dus nadat de da het gifcentrum gebeld had belde ze al vlug terug dat ze het beste kon komen braken. Dus nu heb ik een heel zielig hondenkind. Ze bleef braken en misselijk dus nadat alles eruit was heeft ze ook nog een anti braakprik gekregen. Nu ligt ze te slapen. Arm dingetje.
Ze maakt het toch ooit wel spannend. Ze jat nooit spullen, maar nu ineens wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Lizzy
#3381085
hannabelgje schreef:Vanavond gezellig met Zoë naar de da geweest nadat mevrouw xylitol gegeten had. Een klein beetje is al heel gevaarlijk dus nadat de da het gifcentrum gebeld had belde ze al vlug terug dat ze het beste kon komen braken. Dus nu heb ik een heel zielig hondenkind. Ze bleef braken en misselijk dus nadat alles eruit was heeft ze ook nog een anti braakprik gekregen. Nu ligt ze te slapen. Arm dingetje.
Ze maakt het toch ooit wel spannend. Ze jat nooit spullen, maar nu ineens wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Oh getsie! Maar wat had ze gegeten dan? (waar xylitol in zat).
Knuffel voor Zoë!
Door hannabelgje
#3381090
Ze had twee plakjes peperkoek gegeten. Super weinig. Ze weegt ruim 18 kilo maar dat is dus echt super giftig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3381108
Ik heb haar net wat kvv gevoerd. Dat ging er goed in. Na zo'n extreem lege maag, maar weer rustig beginnen met eten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3381116
Lizzy schreef:Gelukkig dat ze alweer wat opknapt. Jeetje, wat een goor spul zeg, dat Xylitol :-X :-X :-X
Ja zeg dat wel. Komt mijn huis dus echt niet meer in. 100 mg per kilo kan al dodelijk zijn. Dat is dus heeeeel weining.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Lizzy
#3381124
hannabelgje schreef:Ja zeg dat wel. Komt mijn huis dus echt niet meer in. 100 mg per kilo kan al dodelijk zijn. Dat is dus heeeeel weining.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ja joh, dat is niks! Levens gevaarlijk dat spul!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3381139
Zit dat in peperkoek? :o :o
Ik dacht aan kauwgum of zo. Hoe wist je dat het erin zat? Je gaat toch niet elke verpakking napluizen daarop? En wat als er dan gewoon 'zoetstoffen' staat?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door