Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3380929
Oh, gatver-gatver...
Ik hoop dat je ze snel hebt...

Ik heb pijn, op zich niet erg, want ik was zelf zo stom om gisteren een stalen statafel op mijn voeten te laten denderen... Veel pijn gehad maar ik kon nog lopen... En nu heb ik 2 knuffels die weg willen :(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3380935
O nee, wat vervelend Fenixjuh!!
En nou is een border collie niet een hond die genoegen neemt met een straatje om. :(
Sterkte en beterschap. :-*

Nog geen muis in de klemmen gehad.... :(
Hihi, ik heb vannacht mijn slaapkamerdeuren hermetisch afgesloten. Oh, slapen zonder muizen.... :)
Ik wou dat ze in die vallen lopen. :-\
Door zurca
#3380938
Wat heb je in de vallen gedaan? Op mijn werk vangen we muizen perfect met pindakaas. En muizen lopen graag langs de wanden dus je kan de val het beste langs de wand, op de looproute, plaatsen.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3380941
Ik heb ze inderdaad in de looproutes gezet, met het eten naar de plint. Ik heb ook pindakaas gebruikt. :)

Ik moet zeggen dat ik Bandit niet meer heb zien snuffelen langs de kanten.
Misschien is de muis zelf naar buiten gegaan?
Die kans lijkt me klein.
De vallen blijven voorlopig staan!! Ik doe er vanmiddag nog een vers stukje pindakaas op. :)
Door Eef+Stippels
#3380985
Fenixjuh schreef:..

Ik heb pijn, op zich niet erg, want ik was zelf zo stom om gisteren een stalen statafel op mijn voeten te laten denderen... Veel pijn gehad maar ik kon nog lopen... En nu heb ik 2 knuffels die weg willen :(
Beterschap!!
Niks aan als je harige kids op stap willen maar je niet kunt door pijn.
Door tt-tjes
#3381061
Doodziek wordt ik van de teken. Ondanks seresto band hebben de jongens teken.Een paar zaten vast maar waren dood. Op de veluwe viel het mee maar hier in de wijk hebben ze er elke dag wel.
Vind net een volgezogen teek op mijn terras die wel nog leefde. Weet niet van wie die afgevallen is.
Ik griezel van die krengen.
Door Tanna
#3381081
Tja, wat is klagen? Zijn we vandaag toch weer van huis naar Drouwen gereden om met de meiden in het bos te wandelen. Vandaag hebben we maar een bakje patat bij het eetcafé gehaald en in de auto opgegeten. Erger nog, gisteren hebben we ook gewandeld en op het terras van dat eetcafé gegeten. Tot we wegspoelden door regen en hagel, dat wel. Jullie begrijpen het, we hebben het niet makkelijk sinds we in Drenthe wonen!
Gebruikersavatar
Door Laika
#3381087
Tanna schreef:Tja, wat is klagen? Zijn we vandaag toch weer van huis naar Drouwen gereden om met de meiden in het bos te wandelen. Vandaag hebben we maar een bakje patat bij het eetcafé gehaald en in de auto opgegeten. Erger nog, gisteren hebben we ook gewandeld en op het terras van dat eetcafé gegeten. Tot we wegspoelden door regen en hagel, dat wel. Jullie begrijpen het, we hebben het niet makkelijk sinds we in Drenthe wonen!
Ik leef met je mee, hier in Groningen is het ook zo naar wonen.
Door Tanna
#3381097
Laika schreef:Ik leef met je mee, hier in Groningen is het ook zo naar wonen.
;D ;D
Door Anne in Zweden
#3381099
Laika schreef:Ik leef met je mee, hier in Groningen is het ook zo naar wonen.
En het wordt alleen maar erger naarmate een mens verder naar het noorden verhuist. :biggrin2:
Door Tanna
#3381121
Anne in Zweden schreef:En het wordt alleen maar erger naarmate een mens verder naar het noorden verhuist. :biggrin2:
;D ;D :biggrin2: :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3381232
We hebben mollen in de tuin...
Ik vind ze hartstikke schattig, maar ze zijn nogal mollerig :P

Ze mollen de bestrating (vallen gaten in) en planten en halen de bloembollen eruit.

Iemand tips om ze tot verhuizen te motiveren?
(Geen klem).
Ze kunnen perfect een paar meter verderop in het gemeentegroen gaan wonen.

Ik heb lege glazen flessen ingegraven. Het geluid van de wind die erin blaast zou ze irriteren :???:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3381236
Eef+doggies schreef:We hebben mollen in de tuin...
Ik vind ze hartstikke schattig, maar ze zijn nogal mollerig :P

Ze mollen de bestrating (vallen gaten in) en planten en halen de bloembollen eruit.

Iemand tips om ze tot verhuizen te motiveren?
(Geen klem).
Ze kunnen perfect een paar meter verderop in het gemeentegroen gaan wonen.

Ik heb lege glazen flessen ingegraven. Het geluid van de wind die erin blaast zou ze irriteren :???:
Mollenfluisteraar erbij halen. Die gaat op een eigen manier een goed gesprek met ze aan en dan verdwijnen ze ook naar het gebied wat je zelf aanwijst.

www.mollenfluisteraar.nl
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3381271
Ijzeren staken in de grond met een fles erop werkt beter. En enkel aan de zijde van je tuin tegenovergesteld van welke richting je ze wil drijven. En dan evt opschuiven naarmate de mol opschuift.

Maarre, wat voor gemeentegroen is dat? Bosjes? Of gras? Want in het laatste zou de gemeente ze ook kunnen bestrijden en dan minder vriendelijk als jij...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3381275
Gisteren heeft Eddie de (waarschijnlijke) diagnose Parkinson gekregen. Er wordt maandag nogmaals een MRI gemaakt en als over drie maanden de tabletten werken is het Parkinson. Dat is de manier waarop de diagnose bevestigd wordt.

Ik zou liegen als ik zei dat ik het niet al dacht, maar het door de neuroloog uit horen spreken is toch heftig. Pffff. Ook hier scheelt het enorm dat Eddie Eddie is. Kijk naar wat je nog kan en niet naar wat niet kan. Dus is hij alle naar de sportschool. Volgens jaar loopt hij zelf weer de vierdaagse zegt hij. Toen we gisteren het Radboud uitliepen kwamen de eerste militairen weer terug en er werd gelijk een praatje gemaakt en succes gewenst.

Neuroloog adviseerde: wandelen, fietsen, zwemmen en krachttraining. Ik heb de fysio maar ingeschakeld om het in goede banen te leiden, want Eddie moet eerder geremd dan gestimuleerd worden. :-X

Over drie maanden weten we het helemaal zeker, natuurlijk hoop ik dat het toch iets makkelijk te lossen blijkt te zijn maar ik "weet" ook wel dat dat dan de afgelopen vier maanden bij de onderzoeken er wel uit was gekomen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door