Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door altorfini
#3380936
Hallo barfers , ik heb een Yorkschire van 12 jaar die drie weken geleden geopereerd is aan baarmoederonsteking.het was een pittige operatie volgens de dierenarts , maar het gaat redelijk goed .maar het andere probleem is dat ze een melk klierontsteking er bij heeft wat maar niet overgaat , ben weer terug geweest bij de dierenarts . En heb gevraagd of het geen kanker is , maar zij zegt van niet . Maar ik vind het zo raar dat het maar niet overgaat ondanks dat de kuur bijna op is . Er komt zo af en toe bloed uit ,ik maak mij wel zorgen . Misschien heeft er hier iemand ervaring mee ?
Door Lizzy
#3380951
altorfini schreef:Hallo barfers , ik heb een Yorkschire van 12 jaar die drie weken geleden geopereerd is aan baarmoederonsteking.het was een pittige operatie volgens de dierenarts , maar het gaat redelijk goed .maar het andere probleem is dat ze een melk klierontsteking er bij heeft wat maar niet overgaat , ben weer terug geweest bij de dierenarts . En heb gevraagd of het geen kanker is , maar zij zegt van niet . Maar ik vind het zo raar dat het maar niet overgaat ondanks dat de kuur bijna op is . Er komt zo af en toe bloed uit ,ik maak mij wel zorgen . Misschien heeft er hier iemand ervaring mee ?
Misschien krijgt ze wel de verkeerde AB. Dat kan goed. En dan werkt het natuurlijk niet. Als ik jou was zou ik de viezigheid die eruit komt op kweek gezet willen hebben. Verder vraag ik me af of het erg open is, de ontsteking. Kun je er anders een foto van maken?
Door altorfini
#3380952
Ik wil er wel een foto op zetten maar ik weet niet hoe dat moet , maar ze krijgt ECUPHAR ( PREDNISON ) 5 MG 1tablet per dag ( morgen de laatste tablet dan heeft ze er tien gehad .
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3380972
Prednison...what on earth moet dat beestje daarmee :o :o Niet raar dat het niet overgaat. Ze moet direct een antibiotica krijgen en ontstekingsremmer.
Door altorfini
#3380980
Ja daar heb ik ook mijn twijfel over , ik dacht dat zij antibiotica had gegeven , tot dat ik op de pilletjes keek en Zach dat er pretnison op stond , vond ik ook al raar , het heeft ook niets geholpen , is nog steeds het zelfde ,
Door Lizzy
#3380989
altorfini schreef:Ja daar heb ik ook mijn twijfel over , ik dacht dat zij antibiotica had gegeven , tot dat ik op de pilletjes keek en Zach dat er pretnison op stond , vond ik ook al raar , het heeft ook niets geholpen , is nog steeds het zelfde ,
Ik ging toch even naar een andere dierenarts als ik jou was. Getsie, wat een vervelende toestand. Heeft je hondje koorts? Is ze er erg ziek van?
Door altorfini
#3381011
Nee ze heeft geen korts en het gekke is ze is zo af en toe ook nog speels , ik heb nu antibiotica bij de dierenarts gehaald hopelijk wordt het nu beter met de ontsteking , de dierenarts wilde haar geen antibiotica geven om dat ze het teveel achter elkaar vond , om dat ze eerst baarmoeder ontsteking heeft gehad .
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3381045
altorfini schreef:Nee ze heeft geen korts en het gekke is ze is zo af en toe ook nog speels , ik heb nu antibiotica bij de dierenarts gehaald hopelijk wordt het nu beter met de ontsteking , de dierenarts wilde haar geen antibiotica geven om dat ze het teveel achter elkaar vond , om dat ze eerst baarmoeder ontsteking heeft gehad .

Die da moet z,n schoolgeld terugvragen als je in zo,n geval denkt...dan geef ik maar prednison......you know...prednison, wat je immuunsysteem drukt. Dat immuunsysteem wat je zo hard nodig hebt als je tegen een ontsteking/infectie aan het vechten bent.
Door altorfini
#3381047
Ja ik vind het ook raar dat ze dat gegeven heeft , is maar goed dat ik op het etiket heb gekeken wat voor pilletjes het waren , maar goed ik heb nu antibiotica en maar hopen dat het aanslaat , het ziet er nog wel bobbelig uit maar het is niet meer zo vurig .
Door altorfini
#3382500
Mijn Lola is inmiddels overleden , is niet meer waker geworden uit de narcose , ze werd aan haar melklier geopereerd , ik ben hier zo ziek van , het gemis is vreselijk
Door Lizzy
#3382545
altorfini schreef:Mijn Lola is inmiddels overleden , is niet meer waker geworden uit de narcose , ze werd aan haar melklier geopereerd , ik ben hier zo ziek van , het gemis is vreselijk
Oh wat vreselijk :'( . Heel erg veel sterkte met dit grote verlies :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door