Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3380525
Pot met rijst. Speciaal voor de kindertjes: chicken tonight in de smaak satésaus, want de kindertjes eten graag satésaus. En de kindertjes vonden het unaniem niet te vreten ;D
Door Lizzy
#3380536
koekje schreef:Pot met rijst. Speciaal voor de kindertjes: chicken tonight in de smaak satésaus, want de kindertjes eten graag satésaus. En de kindertjes vonden het unaniem niet te vreten ;D
;D ;D ;D . Die kindertjes van jou hebben smaak Koekje ;D
Door src_esther
#3380562
Rijstsalade met verse munt van Willem&Drees. In principe vega maar ik weet nu al dat we dan later op de avond weer trek hebben dus er komen twee merguesworstjes (1/pp = ca. 60gr/pp) bij.
Door src_esther
#3380564
src_esther schreef:Rijstsalade met verse munt van Willem&Drees. In principe vega maar ik weet nu al dat we dan later op de avond weer trek hebben dus er komen twee merguesworstjes (1/pp = ca. 60gr/pp) bij.
Niet slecht maar de casserole van gisteren was smakelijker.
Het doet wat denken aan gebakken courgette en tomaatjes met verse rozemarijn en balsamico en couscous met verse kruiden, wat lekkerder is dan deze rijstsalade.
Door src_esther
#3380642
Spaghetti met verse kapucijners en bavette van Willem&Drees. Nouja, tja... ik vond het dus een beetje vreemde combi. Het smaakte beter dan vantevoren gedacht, maar toch niet echt voor herhaling vatbaar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door