Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3380513
pearlsofpassion schreef:;D Ja.
Maar in doelde op de foto's van de andere schoenen op de site. :biggrin2:
:-[ :biggrin2: oeps...

Bij de meeste staan soortgelijke foto's, helemaal naar onderen scrollen bij de schoen die je wilt bekijken ;)
Door hannabelgje
#3380521
Kaio schreef: Ok dat geeft nog goeie hoop!
Welke heb je en heb he daarvan de grotere of juist de kleinere maat?
Ik heb nu gewoon mijn normale schoenmaat. Ik heb ze eerst gepast voor de maat. Ik vind ze zalig. Collega's reageren er inmiddels ook niet meer op.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Cait_ie
#3380542
Het is de tweede zomer dat ik op mijn Fivefingers Entrada loop, vorige week mochten ze mee op vakantie en daar hebben we heel wat kilometertjes afgelegd inclusief bergpaadjes!
Ik heb niet 1x last gehad van mijn rug en dat maakt me gewoon zo blij! :D

De oude winterstappers (Meindl) hebben het begeven, dus nu wil ik die ook vervangen door een barefoot exemplaar.

Ik ben helemaal gevallen voor de nieuwe kleur van de vivo trackers, maar wou nog eens even polsen naar jullie ervaringen afgelopen winter qua waterdichtheid?
https://www.vivobarefoot.com/eu/womens/ ... our=Cement
Door Siberienne
#3380555
ik wilde deze nog delen: wij waren BF in de Alpen. Het bewijs:
IMG_2875.JPG
IMG_2875.JPG (3.2 MiB) 1948 keer bekeken
Ik vond het echt heerlijk lopen, klimmen, klauteren en door beekjes, ach je voeten zijn zo weer droog. Voelt zo licht en behendig! Alleen in de sneeuw werd het wel erg koud.. daar wil ik dan nog een keer wat anders voor.

Meneer deed gezellig BF mee:
IMG_2874.JPG
IMG_2874.JPG (2.98 MiB) 1948 keer bekeken
Het enige punt : duurzaamheid. Dit was tweede jaar dat meneer op deze FiveFingers liep en de teen ging stuk... Slijtage op grens van stof en zool, dat is toch een kwetsbaar punt
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3380557
Cait_ie schreef:Het is de tweede zomer dat ik op mijn Fivefingers Entrada loop, vorige week mochten ze mee op vakantie en daar hebben we heel wat kilometertjes afgelegd inclusief bergpaadjes!
Ik heb niet 1x last gehad van mijn rug en dat maakt me gewoon zo blij! :D

De oude winterstappers (Meindl) hebben het begeven, dus nu wil ik die ook vervangen door een barefoot exemplaar.

Ik ben helemaal gevallen voor de nieuwe kleur van de vivo trackers, maar wou nog eens even polsen naar jullie ervaringen afgelopen winter qua waterdichtheid?
https://www.vivobarefoot.com/eu/womens/ ... our=Cement
Omg wit! ;D

Waterdichtheid...mwoah. je kunt er wel mee lopen als het regent, ook ff door hoog gras, maar ik heb het idee dat de tong dus niet waterdicht is dus een half uur door hoog nat gras kan problematisch worden. Nou doe ik dat niet dus hier voldoet het. Oja in de zee staan in een laagje water trekt ie ook niet :biggrin2: maar wederom ook geen dagelijkse bezigheid ;D ;)


Op deze site waar ik nog steeds niks heb besteld ::) zie ik ineens wel heel veel barefoot schoenen en ook heel veel waterproof
https://www.zaqq.de/barfussschuhe-damen/?p=3
Hmm waar zou ik eens voor gaan sparen :g: :biggrin2:
Door Lizzy
#3380585
Siberienne schreef:ik wilde deze nog delen: wij waren BF in de Alpen. Het bewijs:
IMG_2875.JPG

Ik vond het echt heerlijk lopen, klimmen, klauteren en door beekjes, ach je voeten zijn zo weer droog. Voelt zo licht en behendig! Alleen in de sneeuw werd het wel erg koud.. daar wil ik dan nog een keer wat anders voor.

Meneer deed gezellig BF mee:

IMG_2874.JPG

Het enige punt : duurzaamheid. Dit was tweede jaar dat meneer op deze FiveFingers liep en de teen ging stuk... Slijtage op grens van stof en zool, dat is toch een kwetsbaar punt
Gaaf!

Op zich vind ik het niet gek hoor, dat in zulk ruw terrein ze maar 1 seizoen mee gaan.... Maar goed, ja, da's wel balen voor de portemonnee.
Door Siberienne
#3380599
Lizzy schreef:Gaaf!

Op zich vind ik het niet gek hoor, dat in zulk ruw terrein ze maar 1 seizoen mee gaan.... Maar goed, ja, da's wel balen voor de portemonnee.
Het jammere is dat de stof bij de grote teen doorslijt en de hele rest vd schoen nog prima is. En doordat daar een kier zit komt er extra zand en gruis in en dat is niet fijn. Maar in nl kan hij er nog prima op lopen.

Ik denk trouwens dat vooral de scherpe rotsen in de Provence funest waren. Ik ben daar gestruikeld en heb aan den lijve ondervonden hoe dat schaaft :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3380701
Ik vind de nieuwe kleur van de tracker wel mooi, maar voor mij zou het niets zijn, binnen 1 dag zouden ze zwart zijn. Ik heb het de hele winter droog gehouden in de trackers. Veel nattigheid kom ik hier echter ook niet tegen. Wel heb ik er verleden maand mee langs de Deense kust gelopen, en alhoewel ik bewust de branding heb geprobeerd te vermijden, heb ik toch af en toe dank zij Duc een golf over mijn voeten heen gehad. En ze bleven droog. Ik heb de trackers in het begin ingevet volgens de gebruiksaanwijzing van het vet (3x licht invetten). Daarna niets mee gedaan tot aan de vakantie afgelopen maand, toen heb ik ze met water schoongemaakt, laten drogen en licht ingevet (inclusief de tong dus). Voor in de zomer vind ik de tracker trouwens te warm.
Gebruikersavatar
Door pike
#3380911
€ 109 bij Barefootandmore. Waterafstotend staat daar. Dat is niet geheel hetzelfde als waterdicht...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door