Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door D4nte L4gotto
#3380479
Hoi iedereen,

Dante is nu bijna 5 maanden, weegt 11,5kg en eet barf menu van een hond met het gewicht van 12 kilo. Hij vindt gras en vogelpoep lekker. Het betekent dus dat hij dus een bepaalde voedingsstof mist. Iemand heeft een ervaring van? Welke voedingsstof mist hij nu?

Groeten,
Fanny
Door Lizzy
#3380483
D4nte L4gotto schreef:Hoi iedereen,

Dante is nu bijna 5 maanden, weegt 11,5kg en eet barf menu van een hond met het gewicht van 12 kilo. Hij vindt gras en vogelpoep lekker. Het betekent dus dat hij dus een bepaalde voedingsstof mist. Iemand heeft een ervaring van? Welke voedingsstof mist hij nu?

Groeten,
Fanny
Hoi Fanny, mijn honden eten ook gras. Al sinds jaar en dag en niet alleen deze drie maar ook al mijn honden hiervoor. En als ze de kans krijgen, vreten ze allerlei soorten poep. Dus nee, ik zie daar geen tekort in. Waarom jij wel?
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3380495
Saar vreet ook poep en gras... Gras en met tijd en wijlen en poep (vooral eenden) errug vaak.... trok me het ook erg aan, maar mevrouw krijgt wat ze nodig heeft :D ... dus zodra ik (eenden)poep zie, trek ik haar al bij voorbaat mee ;) .... Nou moet ik wel zeggen, dat Saar alles eet wat los en vast zit, dus het het sowieso wat moeilijker om haar niets van de straat te laten eten :P :'( :-\
Door D4nte L4gotto
#3380512
Lizzy schreef:Hoi Fanny, mijn honden eten ook gras. Al sinds jaar en dag en niet alleen deze drie maar ook al mijn honden hiervoor. En als ze de kans krijgen, vreten ze allerlei soorten poep. Dus nee, ik zie daar geen tekort in. Waarom jij wel?
OK.. Ik dacht het zo omdat hij misschien meer groenten in zijn eten wil. Maar als het blijkbaar normaal is, dan hoef ik het niet zorgen maken
Door D4nte L4gotto
#3380514
CindyMayella schreef:Saar vreet ook poep en gras... Gras en met tijd en wijlen en poep (vooral eenden) errug vaak.... trok me het ook erg aan, maar mevrouw krijgt wat ze nodig heeft :D ... dus zodra ik (eenden)poep zie, trek ik haar al bij voorbaat mee ;) .... Nou moet ik wel zeggen, dat Saar alles eet wat los en vast zit, dus het het sowieso wat moeilijker om haar niets van de straat te laten eten :P :'( :-\

Gelukkig dat het normale gang van zaken is hihihi
Door src_esther
#3380520
D4nte L4gotto schreef:OK.. Ik dacht het zo omdat hij misschien meer groenten in zijn eten wil. Maar als het blijkbaar normaal is, dan hoef ik het niet zorgen maken
Iets meer groente vermindert hier wel het gras eten. Qua poep is alleen kattenbrokkenpoep soms interessant genoeg om een lik van te nemen. Maar die van mij is dan ook niet echt van het veel eten en snoepen.
Door D4nte L4gotto
#3380756
Fioon schreef:Geheel offtopic maar ik zou graag lagottopupfoto’s zien :smitten:
(Ben aan het oriënteren op een lagotto :) )

Ik weet tot nu toe niet hoe ik de foto's niet kan opzetten
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door