Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3380059
Pfff dat klinkt wel als moeten kiezen tussen twee kwaden, geen hulp of een hulp die je vertrouwen flink heeft beschadigd :-X sterkte border!

En wat een schrik Ronald en Kaio!

Eigen klaag: gisteravond een kleine wandeling gemaakt waarbij ik lange broek aan had gedaan tegen de muggen. Tijdens wandeling dacht ik 'wat zit daar voor zwarts op mijn broek', bleek een dikke teek :o daarna tijdens het wandelen nog wel minstens 20 teken van mijn broek gehaald en bij thuiskomst liepen er nog stuk of 5 over mijn broek, had een dikke zich vastgebeten in mijn bovenbeen en liepen er nog een paar los over mij heen :-X dag ervoor op zelfde wandeling geen enkele teek gezien....
Gebruikersavatar
Door kiara
#3380062
Border Bandit schreef:Bedankt voor de lieve reacties en steun! :)
I.v.m. veel drukte hier, kan ik even nog niet reageren op de andere klagen. Dat doe ik over een paar dagen.

In het gesprek gaf ze aan dat ze het gevoel had dat ik vind dat ze niet goed genoeg schoonmaakt, ze heeft moeite met de planning en ze dacht dat ik zo een andere hulp kon krijgen.
Ik heb gezegd dat ik meedacht en dat ik dat niet meer zou doen en ik geef constant aan hoe blij ik met haar ben. Dat ik het erg jammer vind dat ze het niet gewoon met mij besproken heeft. Ook zei ik dat dat van de planning, niks met mij te maken had en ik heb uitgelegd dat er geen mogelijkheden zijn voor andere hulp.
Dat laatste vond ze wel heel erg. Ze wil het nog een kans geven en blijft toch.
Maar het voelt wel ongemakkelijk.

Ik kan de hulp niet zomaar afzeggen. Ik moet dan zelf iemand vinden. Ik ken helemaal niemand. Omdat ik in een dorpje woon, is het ook lastig. In een stad wonen eventuele hulpen al snel in de buurt zeg maar. Als ze hier vanuit een ander dorp moeten komen, moeten ze toch altijd een stuk(je) reizen in mijn geval. Bovendien is er nogal wat concurrentie tussen de dorpen (geldt niet voor mij hoor. ;)).

Dat opnemen was een goed idee geweest. Ik heb het (helaas) niet gedaan. Ze kwam 10 minuten te vroeg zodat het gesprek niet van haar werktijd afging, zodoende heb ik er niet meer aan gedacht.

Morgen moet ik haar leidinggevende bellen. Ik wil het wel hebben over een rectificatie naar de gemeente!
Het voelt allemaal niet goed, het is zeker niet netjes gegaan. Maar ik kan nu niet anders, ik MOET hulp hebben.

Even heel kort voor Ronald: wat naar zeg!! Beterschap. Ik hoop dat het niet nog eens gebeurt!

Vanaf maandag heb ik meer tijd om te reageren. :)
Jeetje sterkte hoor vandaag :-*
Ik heb ook een hulp maar je kan toch altijd wel een andere krijgen dat ze wisselen kwa cliënt ?
Ik zou haar niet meer vertrouwen
Laatst gewijzigd door kiara op vr 28 jun 2019, 07:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3380063
Eef+doggies schreef:Wat schrikken, Kaio!
Ik zou het erop wagen met ducttape denk ik, naar beneden vallend glas is ook niks :-X




Ik ook!!!
Ik ben die rotrupsen en steekbeesten meer dan zat >:(
Erg hè
Gebruikersavatar
Door kiara
#3380064
dinky89 schreef:Pfff dat klinkt wel als moeten kiezen tussen twee kwaden, geen hulp of een hulp die je vertrouwen flink heeft beschadigd :-X sterkte border!

En wat een schrik Ronald en Kaio!

Eigen klaag: gisteravond een kleine wandeling gemaakt waarbij ik lange broek aan had gedaan tegen de muggen. Tijdens wandeling dacht ik 'wat zit daar voor zwarts op mijn broek', bleek een dikke teek :o daarna tijdens het wandelen nog wel minstens 20 teken van mijn broek gehaald en bij thuiskomst liepen er nog stuk of 5 over mijn broek, had een dikke zich vastgebeten in mijn bovenbeen en liepen er nog een paar los over mij heen :-X dag ervoor op zelfde wandeling geen enkele teek gezien....
O mijn God dat lijkt op een griezelfilm :o
En dan loop ik in een korte broek in bos maar misschien zijn mijn benen te glad :biggrin2:
En hebben ze meer houvast aan in jou geval een lange broek?Dood eng . Ben je ergens onderdoor gelopen ofzo of even gaan zitten op gras/bankje?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3380100
kiara schreef:O mijn God dat lijkt op een griezelfilm :o
En dan loop ik in een korte broek in bos maar misschien zijn mijn benen te glad :biggrin2:
En hebben ze meer houvast aan in jou geval een lange broek?Dood eng . Ben je ergens onderdoor gelopen ofzo of even gaan zitten op gras/bankje?
Zo voelde het ook wel, als horror :-X Enige verschil met dag ervoor was de lange broek IPV korte broek. Mijn vriend liep naast mij in het andere karrenspoor maar die had alleen last van rondzoemende beesten maar geen tekeninvasie terwijl hij ook lange broek aan had :???: Misschien was mijn insectenwerende lange broek van nosilife wel heel aantrekkelijk voor teken aangezien vriend spijkerbroek aan had :???:
Gebruikersavatar
Door kiara
#3380127
dinky89 schreef:Zo voelde het ook wel, als horror :-X Enige verschil met dag ervoor was de lange broek IPV korte broek. Mijn vriend liep naast mij in het andere karrenspoor maar die had alleen last van rondzoemende beesten maar geen tekeninvasie terwijl hij ook lange broek aan had :???: Misschien was mijn insectenwerende lange broek van nosilife wel heel aantrekkelijk voor teken aangezien vriend spijkerbroek aan had :???:
Fijn zo’n broek , voortaan dus gewoon spijkerbroek !!
Door Siberienne
#3380181
dinky89 schreef:Zo voelde het ook wel, als horror :-X Enige verschil met dag ervoor was de lange broek IPV korte broek. Mijn vriend liep naast mij in het andere karrenspoor maar die had alleen last van rondzoemende beesten maar geen tekeninvasie terwijl hij ook lange broek aan had :???: Misschien was mijn insectenwerende lange broek van nosilife wel heel aantrekkelijk voor teken aangezien vriend spijkerbroek aan had :???:

Zou je niet door een nest gelopen zijn? Heb ik ook een keer gehad tijdens speurtraining, ik had nooit teken op mijn broek maar toen ineens ‘tig

Eigen klaag; er is feest in ‘t dorp maar blijkbaar op twee plaatsen en de muziek botst tegen elkaar boven onze tuin. Rare ratjetoe aan geluid horen we neerdalen..

Ik heb dienst, vannacht een paar keer wakker gebeld, ben best moe, en ik wil zzzzlaaaaapen :-\
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3380199
pearlsofpassion schreef:Ik denk dat ik m'n kleine teen gebroken heb met tegen de stofzuiger te lopen. :-\
Auw.....
Gelukkig blijft het voorlopig mooi weer want een teen breken en dan ook echt schoenen aan moeten doet pijn kan ik uit ervaring vertellen.

Intapen kan verlichting geven trouwens!
Door MillyMol
#3380202
pearlsofpassion schreef:Ik denk dat ik m'n kleine teen gebroken heb met tegen de stofzuiger te lopen. :-\
Als je veel pijnklachten hebt kun je je kleine teen met brede leukoplast pleisters vast tapen aan de vierde teen. Dit geeft extra steun. Gewoon een cm of 7, 8 afknippen, onderlangs beide tenen aanbrengen en dan bovenlangs de pleister laten kruisen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3380203
pearlsofpassion schreef:Ik denk dat ik m'n kleine teen gebroken heb met tegen de stofzuiger te lopen. :-\
Weet je dat zeker of is ie zwaar gekneusd?
Ml hier had vorige week de loopplank incl. newfoundlander op zijn teen gekregen :-X ( iets met ongeduldige lompe newf) heeft ie wel nou nog last van maar gelukkig niet gebroken, en gaat iedere dag beter.

Beterschap met je teen!
Door Elf
#3380242
pearlsofpassion schreef:Ik denk dat ik m'n kleine teen gebroken heb met tegen de stofzuiger te lopen. :-\
Een paar weken geleden stootte ik ook mn kleine teen tegen de stofzuiger ::) . Ik durfde niet te kijken, mn teen stond helemaal scheef. Volgens mijn dochter leek het alsof mn linkerteen aan mn rechtervoet zat :o . Huisartsenpost gebeld (ik werd misselijk van de pijn). Daar gaven ze als tip inderdaad 2 tenen aan elkaar tapen met een gaasje ertussen. Er kan blijkbaar niets aan gedaan worden. Nu, 3 weken later is mn voet nog steeds blauw en mn teen nog gevoelig maar ik word er niet meer door belemmerd
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3380243
Gelukkig gaat het al beter.
Ik voel hem nog wel maar niet erg.
Dat ik hem kon tapen wist ik al. En gelukkig zijn m'n barefootschoenen weer schoon en droog dus kan ik die aan. Die hebben ruimte genoeg, zelfs voor een gezwollen kleine teen. Maar idd, dat of echt blootvoets is het enige dat ik momenteel verdraag.
Maar het gaat steeds beter, zal wel overgaan.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3380639
Tjee, wat een nare dingen hebben jullie afzonderlijk meegemaakt zeg!?
Dat er zo'n raam barst, daar zou ik toch ook behoorlijk van schrikken! Zeker als je dieren rond hebt lopen. Je verwacht dat niet he?
En al die beestjes, brr. Oh, ik denk dat ik het nog dagen overal zou voelen kriebelen...
Oei, een gebroken teen, da's pijnlijk! Veel beterschap. :-*

M.b.t. mijn huishoudelijke hulp: er is hier vors personeeltekort. Andere bedrijven waarmee de gemeente een contract heeft kunnen niet leveren of alleen zo vroeg dat ik niet kan. Het huidige bedrijf heeft maar 1 hulp die in dit dorp wil poetsen....
Ik heb haar leidinggevende gevraagd om een rectivicatie naar de gemeente te sturen met een cc naar mij. Dat zou ze doen, maar is nog steeds niet gedaan. Ik kreeg haar telefonisch niet te pakken, dus een mail gestuurd. Ook weer geen reactie. :(
Wat een lakse boel daar!
Nemen klakkeloos aan wat mijn hulp zegt, wat ik zeg is niet belangrijk, ze maken mij behoorlijk zwart naar de gemeente en willen dat niet rechttrekken. Afspraken die niet nagekomen worden. Hopeloos....

Maar goed. Vooral de anderen die in dit topic getypt hebben, wil ik sterkte en succes wensen. Dat alles maar snel over mag gaan en/of opgelost wordt. :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3380913
Nieuwe klaag: ik heb muizen IN huis!?

Eergister wilde Bandit perse achter een kastje. Krabben en bijten. De stofzuiger erop gezet omdat ik dacht dat er misschien een brokje achter gerold was.
Gisteravond had Bandit voor bepaalde hoekjes veel aandacht en snuffelde aandachtig langs de muren. Toen dacht ik: ja, er loopt beneden zeker een muis! Maar ik zie nergens keuteltjes of zo.
Er ligt een braak stuk land langs het huis. Ikke gewoon lekker de achterdeur open zetten... ::)

Vanochtend word ik wakker omdat ik Bandit hoor. Dat hoor je gewoon, als hij andere dingen doet dan normaal. Hij staat bij mijn hoofdeind met dezelfde belangstelling onder mijn bed als hij beneden had.
Gatver de gatver: een muis onder mijn bed!
Daarna belangstelling naast mijn bed en vervolgens zie ik een grote (!?!) muis bij mijn voeteneind wegrennen. Naar een hoek van de kamer en even later dwars door de kamer de gang op. Brr.

Ik bel even later mijn moeder om te zeggen dat ik huisdieren erbij heb. Zie ik een kleinere muis vanuit de gang beneden naar de kast rennen.

Ik heb 7 muizenvallen neergezet: 3 boven en de rest beneden. Op de plaatsen waar Bandit steeds ging snuffelen of waar ik de muis gezien heb. Wel zo dat Bandit er met geen mogelijkheid bij kan!

Ik slaap boven (tijdelijk) met een matras op twee pellets, maar dat doe ik vanavond toch maar niet meer.
Nu ga ik in mijn eigen bed slapen (lekker hoog van de vloer), maar die staat in een ruimte waar ik steeds van de buren wakker wordt. :(
Ik vraag me überhaupt af óf ik vanavond wel kan slapen....

Waarom zitten die krengen nog niet in de vallen!?!? :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door