Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3379919
Nav de bloeduitslagen heb ik vanochtend urine ingeleverd bij de dierenarts. Dit zag er zo goed uit; goed geconcentreerd, geen ontstekingen/bacteriën, ieniemienieminimaal beetje eiwit, dat het hem héél onwaarschijnlijk lijkt dat er sprake is van (beginnend) nierfalen :D
Volgende maand uiteraard wel opnieuw bloedonderzoek. Maar manmanman, wát een opluchting. Inderdaad een veel te kort door de bocht conclusie.... Pfffffff :smitten: :circle: :groupwave2: :mbounce: :smitten:
#3381302
Vanochtend is er nogmaals bloed afgenomen bij Pummeke om te controleren op nierwaarden en zojuist werd ik gebeld met de uitslag :D Pummeke haar waarde, geen idee welke wat hoe; ik was te blij :biggrin2: is iets verhoogd, tov het gemiddelde, maar alles keurig in verhouding. Dit kan komen doordat ze vlees eet. En gemiddelden worden bepaald door hogere en lagere waarden, dus Pum zal net een van de hogere waarden hebben.

Hoewel het na urine onderzoek echt onwaarschijnlijk was dat het haar nieren waren, ben ik toch mega mega megablij met deze bevestiging. Pffff ons poppetje :smitten:
#3381367
Inge en Bono schreef:Vanochtend is er nogmaals bloed afgenomen bij Pummeke om te controleren op nierwaarden en zojuist werd ik gebeld met de uitslag :D Pummeke haar waarde, geen idee welke wat hoe; ik was te blij :biggrin2: is iets verhoogd, tov het gemiddelde, maar alles keurig in verhouding. Dit kan komen doordat ze vlees eet. En gemiddelden worden bepaald door hogere en lagere waarden, dus Pum zal net een van de hogere waarden hebben.

Hoewel het na urine onderzoek echt onwaarschijnlijk was dat het haar nieren waren, ben ik toch mega mega megablij met deze bevestiging. Pffff ons poppetje :smitten:
Oh wat fijn joh, dat het in orde is :-* :-* :-* !
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door