Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3379763
Border Bandit schreef:Ik ben overgestapt op de M&M's. ;)

Morgen ga ik bellen. Ik vind het ook raar dat de planning geen contact met mij opneemt. Elk verhaal heeft twee kanten.
Het houd me wel bezig. Het voelt gewoon oneerlijk en ik heb, voor zover ik na kan gaan, niks verkeerd gedaan.
Dat is gewoon rot...dat je niet weet hoe het zit/dat ze niet naar jouw kant vragen :-\
Sterkte!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379766
Ik vind zoiets zo via mail communiceren en dan niet thuis geven, in ieder geval onbehoorlijk gedrag :-X
Door Eef+Stippels
#3379775
Border Bandit schreef:Kreeg net een mailtje van de gemeente dat mijn huishoudelijke hulp m.i.v. volgende week niet meer komt omdat ik me 'onbehoorlijk gedraag'.
Ze is vanmiddag nog geweest en we hebben het altijd heel gezellig. Ze is vrolijk en we kletsen....

Ik kán me niet eens onbehoorlijk gedragen!?

Wat moet ik hier nou mee!?
Ik kan veel hebben en je kan altijd overal over praten met mij, maar dit .....
Tegen mij gezellig doen en dan achter mijn rug om zeggen dat ik me onbehoorlijk gedraag. Dat voelt niet prettig. :(


Ik heb een zak chips gekocht en die ben ik nu gezellig aan het leegeten. :P
Heel erg raar...
:bigarmhug:


Gisteravond zagen we een egel door onze straat lopen :smitten:
Maar vanochtend vond ik hem dood :(
Hij was natuurlijk op zoek naar water, maar daar heb ik helemaal niet aan gedacht op dat moment :-[

Ik weet niet of er nog meer egels zijn, maar zou een RVS voerbak geschikt zijn als waterbak? Of zijn die randen te glad..? Ik heb volgens mij niets lagers..
Of andere wateraanbied ideeen?
Door Too
#3379778
Heb je iets als een plantenschotel , die zijn iets ondieper of een diep bord
Ik heb ook wel eens , voor nood, een (nieuw)verfbakje gebruikt als vogelbad dat ging ook prima
Door Too
#3379779
@BorderBandit
Wat een rare toestand, je zou bijna denken dat ze je met iemand anders verwarren. Goed dat je zo s gaat vragen wat er nou precies aan de hand is
Door Eef+Stippels
#3379782
Too schreef:@BorderBandit
Wat een rare toestand, je zou bijna denken dat ze je met iemand anders verwarren. Goed dat je zo s gaat vragen wat er nou precies aan de hand is
Ja precies, misschien gaat het over iemand anders.



Ik heb een laag kunststof bakje gevonden en neergezet.
Had ik daar maar gisteravond aan gedacht .. :-\
Door - pien -
#3379787
Ik stond op de verkeerde dag op de goeie tijd bij de trimsalon ::)
Toen konden we naar huis...en morgen weer terug :crazy2:
Door - pien -
#3379797
- pien - schreef:Ik stond op de verkeerde dag op de goeie tijd bij de trimsalon ::)
Toen konden we naar huis...en morgen weer terug :crazy2:
Een teken dat ik echt aan het smelten ben...telefoon vergeten bij de bieb. Gewoon naast m'n boeken gelegd, boeken wel gepakt, telefoon vergeten. Eenmaal thuis voel je aan het gewicht van je tas 'dat er iets mist' en dan flitst het door je hoofd 'als 'ie er nog maar is' ...gelukkig had een eerlijke mevrouw 'm bij de balie afgegeven :thumbup:
Ik geef het op voor vandaag ::)
Door Too
#3379800
- pien - schreef:Een teken dat ik echt aan het smelten ben...telefoon vergeten bij de bieb. Gewoon naast m'n boeken gelegd, boeken wel gepakt, telefoon vergeten. Eenmaal thuis voel je aan het gewicht van je tas 'dat er iets mist' en dan flitst het door je hoofd 'als 'ie er nog maar is' ...gelukkig had een eerlijke mevrouw 'm bij de balie afgegeven :thumbup:
Ik geef het op voor vandaag ::)
Heb je een hangmat?
Ik vind het een echte hangmatten-dag... gewoon binnen tussen de ventilatoren met netflix mag je natuurlijk ook hangmatten :biggrin2:
Door - pien -
#3379809
Too schreef:Heb je een hangmat?
Ik vind het een echte hangmatten-dag... gewoon binnen tussen de ventilatoren met netflix mag je natuurlijk ook hangmatten :biggrin2:
Goed plan! Alleen heb ik geen bomen/steunen voor de tv om m'n hangmat tussen te hangen :crazy2:
O, er ligt een hond op de koelmat anders pikte ik die in ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3379811
1 oven, 4 panini ijzers, 2 warmhoudkasten, de wind op de andere kant van het gebouw, opvliegers.... kan het nog erger????? Gister al mn kleding in de was gedaan en een lauwe douche na mn werk, vandaag weer.... pfff.... not amused... terwijl ik ooit vroeger, er geen problemen mee had deze temperaturen.... maar hoe ouder ik word, hoe moeilijker ik het vind deze hitte :-\ ....
Door Eef+Stippels
#3379834
- pien - schreef:Een teken dat ik echt aan het smelten ben...telefoon vergeten bij de bieb. Gewoon naast m'n boeken gelegd, boeken wel gepakt, telefoon vergeten. Eenmaal thuis voel je aan het gewicht van je tas 'dat er iets mist' en dan flitst het door je hoofd 'als 'ie er nog maar is' ...gelukkig had een eerlijke mevrouw 'm bij de balie afgegeven :thumbup:
Ik geef het op voor vandaag ::)
Het is gewoon te heet om na te denken :o

Wel fijn dat je telefoon er nog was :)
Door - pien -
#3379890
Eef+doggies schreef:Het is gewoon te heet om na te denken :o

Wel fijn dat je telefoon er nog was :)
Ja joh, m'n halve leven zit erin ;D Plus een bankapp en dergelijke :-X Is me al járen niet meer gebeurd, telefoon ergens vergeten. Vorige keer was het een antiek prepaid gevalletje :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3379924
Heerlijk dat het vandaag niet meer zo warm is he!? :)

Vervolg van mijn klaag over de huishoudelijke hulp.
Gister weer niemand te pakken gekregen. Net maar weer gebeld en haar leidinggevende aan de lijn gekregen: de hulp had aangegeven dat we regelmatig conflicten hadden en dat ik boos met de deuren smijt!?

We hebben het alleen maar gezellig gehad! Serieus gevraagd of het niet om iemand anders ging, maar dat was toch echt niet het geval.
Ze was het helemaal met de hulp eens en vroeg mij of ik toch aardig wilde zijn en vandaag mijn hulp niet weg zou sturen!? Mijn hulp was zo netjes om deze week nog te komen werken en wilde er vandaag graag met mij over praten.
Sorry hoor. Wat is er netjes aan om achter mijn rug om lelijke dingen te vertellen en pas op het allerlaatste moment tegen mij te zeggen waarom je niet meer komt.
Als er iets is, had ze dat toch eerder kunnen aangeven? Dát had ik netjes gevonden. Ik pas me constant aan aan andere mensen, dat had ik nu niet anders gedaan.

Ik heb gevraagd om een rectificatie naar de gemeente, omdat er nu in mijn dossier staat dat ik mij 'onbehoorlijk gedraag'.
Daar kon ze niet op in gaan. Ze wil vrijdag van mij en van de hulp horen hoe het gesprek vandaag gegaan is.

Ik heb hier echt een rotgevoel van!
Ik word beschuldigd van dingen die niet gebeurt zijn en mijn kant van het verhaal wordt niet gehoord.

En verder heb ik nu geen hulp meer, wat ik toch echt nodig heb! Ik weet niet hoe dit verder moet qua huishouden.
(zo, ik ben een partij verdrietig...)

Sorry, ik moest het eventjes ergens kwijt.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3379933
Getverderrie wat een gedoe zeg! Klinkt inderdaad meer alsof het over iemand anders gaat.
Ik hoop dat je er vanmiddag met de hulp uitkomt.

Eigen klaag. De hitte is niet goed voor me. Gisteren de BHV-er gebeld en die heeft me direct naar het ziekenhuis gebracht. Benauwd, duizelig.
Bloeddruk bleek oorverdovend laag te zijn. Iets met hitte en zo.

Gelukkig hadden ze in het ziekenhuis wel airco. Wij hebben dat ook wel, maar die is stuk. En in het kader van de bezuinigingen is die nooit gerepareerd. En nu zeggen ze glashard: "Maar jullie gaan toch over twee jaar het gebouw uit".. Ja, duh... over twee jaar dus!

Maar goed. Kopje zoutje kippensoep en de airco deden wonderen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door