Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3377559
constance.blokzijl schreef:Morgen is de dag; de dag van de Keiler, moet ik er echt aan geloven; 11km op de mtb door het bos, 7 kilometer hardlopen, 11 km op de mtb en dan nog 7 kn hardlopen en dit alles vergezeld van 15 ‘proeven’ (oa kratstapelen, waterpolo in de zwemplas, BMX rondje op de crossbaan, maar ook een bibberbank, estafette en reflexproeven)
Ik denk dat ik er mentaal klaar voor ben, maar mijn lijf.....
ik ga het wel redden al moet ik kruipend
Heel veel succes!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3379436
Ik ben er inmiddels wel achter dat ik tegenwoordig werkelijk geen idee meer heb welke maat ik zou hebben qua kleding. Laatst met mijn moeder wezen winkelen en broeken maat 36 gekocht omdat 38 te groot was. Gisteren nieuwe bikini gekocht waarbij broekje een L moest zijn terwijl het bijpassende bovenstukje maat XS was. Schiet mij dus maar lek over welke maat ik heb :???:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3379461
Maten zijn raar. Ik heb een blouse maat XS op een broek maat XL. En nou ben ik zeer zeker geen figuurtje XS, maar ik ben zeker ook niet uit verhouding. Mijn spekjes zitten keurig verdeeld (dat is dan ook het enige positieve er van ;D ) dus de combi XL en XS is echt raar!
Van een soortgelijke broek van een ander merk heb ik een M. Wie het snapt mag het zeggen!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3379465
Dat klinkt vergelijkbaar met mijn korte broek maat 36 met de bikinibroekje maat L Kaela ;)
Inderdaad, wie het snapt mag het zeggen :biggrin2:
Blij dat ik iig niet de enige ben die niets meer snapt van maten :biggrin2:
Door Siberienne
#3379593
Vai de dorps tam-tam kijkers gehad voor ons huis. Die serieus er erg weg van lijken te zijn. Zou wel heul snel en fijn en leuk zijn als we het nu al zouden verkopen. Klein detail, we hebben zelf nog niks nieuws en behalve een droom over een kavel en zelf bouwen ook nog niks leuks gezien. Pffffff spannende tijden!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379596
dinky89 schreef:Dat klinkt vergelijkbaar met mijn korte broek maat 36 met de bikinibroekje maat L Kaela ;)
Inderdaad, wie het snapt mag het zeggen :biggrin2:
Blij dat ik iig niet de enige ben die niets meer snapt van maten :biggrin2:
Ik vind dat nou niet bepaald stimulerend voor de bikini verkoop :g: ;D


Maar tja maten, soms :doh:
#3379598
Ik heb alle ramen waar de zon op komt dichtgeplakt met wit papier en we hebben witte zeilen op het platte dak gelegd. Ik hoop zo dat het komende week gaat meevallen qua temperatuur. Xindy vond het gisteren met 23C al te warm en vandaag ligt ze ook al de hele dag plat.
Misschien ga ik een paar dagen bij Lizzy op bezoek met de meiden :cool: :biggrin2:

Siberienne schreef:Vai de dorps tam-tam kijkers gehad voor ons huis. Die serieus er erg weg van lijken te zijn. Zou wel heul snel en fijn en leuk zijn als we het nu al zouden verkopen. Klein detail, we hebben zelf nog niks nieuws en behalve een droom over een kavel en zelf bouwen ook nog niks leuks gezien. Pffffff spannende tijden!
Wat leuk!
Stel dat je het nu al verkoopt, wat ga je dan in de tussentijd doen?
Een geschikt/gewenst bouwkavel vinden kan ook wel even op zich laten wachten, toch?
Zeker spannend!
Door Siberienne
#3379614
Eef+doggies schreef: Wat leuk!
Stel dat je het nu al verkoopt, wat ga je dan in de tussentijd doen?
Een geschikt/gewenst bouwkavel vinden kan ook wel even op zich laten wachten, toch?
Zeker spannend!
Geen idee. Vakantiehuisje? Gelukkig hebben de potentiële kopers geen haast ;)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3379628
Tjongejonge. Het is kwart voor 12 en de laatste wakkere helft van de olijke tweeling is eindelijk gaan liggen op de bank. Of hij slaapt, weet ik niet, maar hij zit iig niet meer rechtop.
dat wordt op korte termijn ook voor hem einde middagdutjes.
Door Siberienne
#3379672
Eef+doggies schreef:Je bent er wel lekker relaxed onder :biggrin2:

Uiterlijk hier wel :biggrin2: maar ik slaap niet echt goed en ben behoorlijk vergeetachtig. En heb een plakband husky(Spot) die dat feilloos oppikt. Eb ook nr 2 is onrustig.
#3379679
Siberienne schreef:Uiterlijk hier wel :biggrin2: maar ik slaap niet echt goed en ben behoorlijk vergeetachtig. En heb een plakband husky(Spot) die dat feilloos oppikt. Eb ook nr 2 is onrustig.
Ik dacht al, wat heerlijk om bij zo'n levensverandering zo ontspannen te zijn :biggrin2:

Ik vlieg zelf bij elk wissewasje in de gordijnen ::) ;D

Lekker, een plakband husky met dit weer :cool:
Wel heel lief :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379687
Ik heb Oli gisteren in de sop gezet, en heel veel vacht erna uitgeblazen en vandaag de kam erdoorheen nog wat best heel makkelijk ging! Meneer is echt bling bling, en ik wil hem de hele dag aaien voelt zo fijn!
Even verzinnen hoe ik opa beer kan doen, kan niet meer zo lang staan , en daarna nog Fozzy doen deze week, allemaal blingbling hondjes :D
Is toch echt een fijne methode, hond goed in de sop zetten voor een half uur en dan blazen blazen blazen
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3380317
Wij hebben Moyra ook maar weer geschoren, vond ze helemaal niet erg met deze temperaturen. En het aait zoveel lekkerder. ;D Het is net een mollenvacht, zoals het nu is.

Verder erg druk hier, maar het gaat wel goed met ons. Ik lees regelmatig mee, maar heb vaak niet de fut om te reageren. Dus, sterkte voor iedereen! Of gefeliciteerd! Leuke foto! Eet smakelijk! En dan ben ik vast nog wel iets vergeten. :biggrin2:

Mijn onderschrift is waarschijnlijk niet meer te zien? Heeft photobucket me er uiteindelijk toch uitgegooid. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door