Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3379156
Dat gebeurde vannacht om 4 uur. Een harde boink en Zoë lag naast het bed. Arm schaap. Allebei geschrokken. Ik denk dat we moeten gaan kijken voor een bedhekje aan haar kant.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3379168
Wij hebben een turnmat bij de ikea gekocht voor naast het bed. Laurens bleef ook maar uit bed vallen.
Met die mat schrikt hij even maar doet hij zich geen pijn meer.

Maar uiteraard is dat omdat we willen dat hij leert om de rest van zijn leven in een bed te slapen zonder eruit te vallen. Dat ligt bij Zoe wel anders. ;)

Op tweedehands staan wel wat bedhekjes, maar qua prijs ligt dat vaak niet zoveel lager als een nieuw.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3379178
Kinderen vallen pas na een aantal jaar niet meer uit bed omdat ze daarvoor niet in hun slaap bewust draaien. Als je ouder bent doe je dat wel bewust schijnt waardoor je niet meer uit bed valt.

B is hier ook wel eens uit bed gevallen maar ik heb nog nooit gedacht om een bedhekje te kopen ;D
Door hannabelgje
#3379187
Dit is nu de derde keer dat ze uit bed gevallen is. En aangezien ze er niet jonger op wordt, neem ik liever maatregelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3379192
hannabelgje schreef:Dit is nu de derde keer dat ze uit bed gevallen is. En aangezien ze er niet jonger op wordt, neem ik liever maatregelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Kan ik me voorstellen!
Drie keer is al best vaak.
Bella is ooit 1x in haar slaap van een stoel gevallen en was toen erg geschrokken. En zij is nog jong.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door