Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3379036
Zo. Mijn badkamer is pleite. Geen douche meer. Alleen nog een wasbakje in de kleding-kamer. En ik zal je zeggen....... Dat valt tegen :o :-X :biggrin2: . Te meer ik weet dat dit nog weken en weken gaat duren. Leo is nu bezig met de sloop dus. Valt allemaal gelijk tegen, 1 rotte balk en de afvoer is maar 40 mm, die moet minimaal 50, liever 60 zijn. Dus de muur beneden moet open, achter waar de afvoer loopt. Balk moet gerepareerd worden (gelukkig is ie niet zo rot dat ie vervangen moet worden, anders kon ook het plafon eruit). En als alles gesloopt is, moet de opbouw beginnen. Moet er eerst een nieuwe vloer in, die dan weer waterpas loopt. Nou ja, eigenlijk iets schuin de andere kant op, zodat het water van de douche richting de drain/afvoer loopt. Raam zit scheef, plafon zit scheef, alles is scheef. Kortom, dit wordt nog een klus :-X

Ik ga vandaag maar even bij mijn moeder douchen :biggrin2:
#3379038
Succes :biggrin2:
Bij ons was de badkamer ook gesloopt, in januari : naar beneden om te plassen 2 á 3 keer per nacht, gelukkig mochten we douchen bij de buurvrouw maar die wil je ook niet te vaak lastig vallen...dus 1x per week, verder maar poedelen bij de wasbak...gos, wat heb ik het gemak van een plee boven en een lekkere douche gemist :-\ :-\
Sterkte met het gedoe (en de tegenvallers :P ), en denk er aan : als 'ie klaar is ben je zóoo blij en ben je al het ongemak meteen weer vergeten :biggrin2: :biggrin2:
#3379044
Oe, nou, veel plezier! Mag Leo zelf klussen? Dan voor hem ook veel plezier :biggrin2:
Ik denk dat jullie de rest van het jaar geen mens-erger-je-niet meer hoeven te spelen, straks genoeg voor het jaar gehad :P

Ik heb Fabian en Lennard ook wel eens in de gootsteen in de keuken gewassen. Misschien ook nog een ideetje.
Of het zwembadje buiten zetten. Gewoon lekker sop erin en als je klaar bent, even afspoelen met de tuinslang.
#3379046
Pffff... Ik vond het verschrikkelijk, en dan hadden wij nog een bedrijf die we uit konden schelden enzow.... Als Leo het zelf doet: Succes, Sterkte met jullie relatie ;)
Maar wel heel knap dat hij het zelf kan. En anders maar vaak zwemmen/bij je moeder op bezoek ;)
#3379051
Ik heb ook al een tuinslang op de keukenkraan dus als het lekker weer is: douche ik in de tuin :biggrin2:

Leo heeft daarnet de wasbak gemodificeerd en ik denk dat het nu wel lekkerder haren wast. We zijn eigenlijk best wel verwent he, met z'n alle. Je draait de kraan open en er komt schoon water uit, warm en koud. Je kunt er lekker onder gaan staan om je in te zepen en lekker bij te komen. Vroeger hadden ze dat allemaal niet. Waste men zich met een teiltje water in de keuken!

Afvoer moet echt vervangen worden. Die liep nu af en toe al lastig door maar toen hadden we nog een douchebak met een hoge rand!
#3379063
Lizzy schreef:Oh nee? Vertel eens!!!!!!!!
Ons 'huisje'/bovenwoninkje is uit 1925 oid, toen ging men naar het badhuis. Ergens ooit is hier een douche in een gangkast geïnstalleerd, dus we kunnen wel douchen uiteraard, maar we hebben dus geen badkamer. Wij komen elke dag uit de kast ;D
#3379064
Inge en Bono schreef:Ons 'huisje'/bovenwoninkje is uit 1925 oid, toen ging men naar het badhuis. Ergens ooit is hier een douche in een gangkast geïnstalleerd, dus we kunnen wel douchen uiteraard, maar we hebben dus geen badkamer. Wij komen elke dag uit de kast ;D

Dat hadden wij in ons studentenhuis ook, in ons huidige huis hebben we een slaapkamer omgebouwd tot ‘badzaal’ want er zat een douche beneden en een wastafel en bad boven in het mini kamertje waar de vlizo trap naar zolder uitkwam.

Sterkte Lizzy! En succes met klussen voor Leo, ‘t is wel een alleskunner he, dieman van jou!
#3379067
Wij hebben een jaar over het verbouwen van de badkamer gedaan. Nou ja, wij... ik heb voor het vervoer gezorgd, meneer heeft de hele verbouwing gedaan. Maar wij hadden en hebben een douchecabine en apart bad. Dus hij heeft als het ware rond gewerkt, zodat we altijd konden douchen en maar zo kort mogelijk geen wc boven. Dat was heel fijn, zo was het niet zo erg behelpen en kon hij rustig aan doen.

Hier verderop hebben we een rij huisjes die ook alleen maar een douchecabine in een soort kast hebben. En dan een wastafel in de slaapkamer. Ik ben wel heel erg blij met onze ruime badkamer!

Sterkte met verbouwen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door