Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3378261
eelke schreef:Ik heb een nieuw modem gekregen, aangesloten, en het werkt ook gewoon meteen :cool: nu nog wachten tot het kastje van de tv ook binnen komt, dan kunnen we ook opnemen, terug spoelen en tot 7 dagen terug programma's terugkijken.
Dat hebben wij ook!
Fijn :thumbup:
Kaela schreef:De eerste twee aardbeien uit eigen tuin gegeten, jammie!!!
Lekker!

De wasmasjien gister aangehad en hij deed het weer als vanouds...geen idee wat er aan de hand is geweest zondag, maar daar was ik wel reuze blij mee!
Door src_esther
#3378403
Geluksmomentje van meneer Ko. Een pond halve zalmkop. :o Morgen nog een keer want dan krijgt hij de andere helft. :cool:
10148D9C-795F-4C41-9D2D-9B3EC8E1172B.jpeg
10148D9C-795F-4C41-9D2D-9B3EC8E1172B.jpeg (3.37 MiB) 2016 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3378586
De uitslag van Atz zijn HD onderzoek terug gehad, HD-A! Jippie, nou is ie helemaal door de molen geweest en helemaal geschikt voor de fokkerij :)

De dames zullen binnenkort wel in de rij staan voor ons draakje :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3378643
Charlie Angel schreef:Yessss, we hebben onze slaapkamer af, alleen bed nog terugzetten en randjes vloer kitten. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Is dat even fijn!! :D


Gefeliciteerd, Kim!
Plaats maar vast dranghekken :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3378702
Vandaag de Elfstedentocht op de motor gereden. De dag begon met een beetje regen (een beetje veel eigenlijk best wel), maar vanaf 7 uur was het droog en heb ik een heerlijke dag gehad!
Niet uitgevallen, geen benauwdheid meer... Deze jongen komt er wel!
Door - pien -
#3378734
Ronald schreef:Vandaag de Elfstedentocht op de motor gereden. De dag begon met een beetje regen (een beetje veel eigenlijk best wel), maar vanaf 7 uur was het droog en heb ik een heerlijke dag gehad!
Niet uitgevallen, geen benauwdheid meer... Deze jongen komt er wel!
Toppie Ronald :thumbup:

Als ik uit mijn raam kijk en ik zie de leibeuken met al dat groen, daar geniet ik elke keer weer van :smitten:
Door Too
#3378793
fransbulletje schreef:Zondag puppy knuffelen :D
Na 26 jaar bulldoggen gaan we nu voor een Basset Hound.

:smitten: puppies!!
Dat is wel iets heel anders
Door src_esther
#3378794
fransbulletje schreef:Zondag puppy knuffelen :D
Na 26 jaar bulldoggen gaan we nu voor een Basset Hound.
Zo dat is wel even iets anders.
De linker of de rechter.
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door