Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Thirza
#3378635
Ik voerde mij vorige Labrador 1 a 2 keer per week een rauw ei. Zij was echter 3 jaar toen ik op Barf en later KVV over stapte en nog ouder toen ik rauw e :P ging voeren.
Nu heb ik een pup van 8 weken en 3 dagen. Vanaf wanneer kan hem een rauw eitje voeren? En dan met of zonder schaal?
Door Lizzy
#3378660
Eens met Angelique, gelijk. Ik zou 'm zeker proberen met schaal te geven (desnoods even in kleine stukjes "vouwen").

Leuk, een pup! Geniet ervan!
Gebruikersavatar
Door Thirza
#3378687
Angelique en Lizzy,

Bedankt voor jullie reacties!
Rauw ei word het. Ik geef het nog een paar dagen, zodat hij gewend is, want hij komt pas gisteren van de fokker en moet reizen tussen de instructeur, waar hij tijdelijk woont totdat ik in staat ben de volledige opvoeding over te nemen, en mij. Veel veranderingen voor zo’n jonge pup. Maar het is een heerlijk ventje, maar wel eentje waar ik nog niet elke dag avond mee heb. Is wel leuk!
Door eelke
#3378706
Thirza schreef:Ik weet niet wat die tong uitsteker in mijn tekst doet, maar ik wilde gewoon ei zeggen.

Je hebt een : en een p achter elkaar getypt (per ongeluk denk ik) dat is de afkorting van deze smiley :P

Ik gooi een ei hier altijd net een beetje kapot in de bak, dan gaat ie schoon op.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door