Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3378443
Ja, dat die penalty zou scoren wist je al toen Cilissen opgesteld stond... :(
Beetje flauwe wedstrijd, kansen genoeg maar ze zijn een beetje sloom...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door eelke
#3378451
Ja hallo. Elke keer als ik iets van sport snap veranderen ze het weer.

Wist ik eindelijk wat de jupiler league was noemen ze het nu de keukenkampioenleague. Geloof ik.

Ingewikkeld!

Wat is hier anders aan dan een ek / wk?
Door src_esther
#3378455
Geen idee @Eelke.

Het staat hier aan en een zekere meneer ligt op de bank te kijken terwijl hij een andere zekere meneer ligt te aaien, het klinkt allemaal niet heel hoopgevend...
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3378457
De helft van de oefenwedstrijden van eerst, zijn nu nations leage geworden. Dan wordt je ingedeeld in een categorie die bij je past, en als je eerste wordt, heb je net als de eerste in de kwalificatiepoule een ticket naar het EK of WK. Nederland zit in de hoogste poule.

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Edit: terwijl ik me klaarmaakte voor bed, riep vriendje dat ik toch moest kijken... Nu met tablet in bed...
Laatst gewijzigd door Fenixjuh op do 06 jun 2019, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3378458
eelke schreef:Ja hallo. Elke keer als ik iets van sport snap veranderen ze het weer.

Wist ik eindelijk wat de jupiler league was noemen ze het nu de keukenkampioenleague. Geloof ik.

Ingewikkeld!

Wat is hier anders aan dan een ek / wk?
Dit is om de ruimte tussen ek en wk op te vullen zodat je wat minder een tussen jaar hebt.
Ook geeft het een extra kans op kwalificatie voor ek als ik het goed begrepen heb.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door