Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3376987
Laika schreef:Ik denk dat ik maar brokken ga voeren :-[ Elke keer als ik in de vriezer duik om eten voor Seven te pakken kom ik al die luxe vleesjes tegen die ik speciaal voor Aiuto gekocht had en dan komt het gemis zo ontzettend hard binnen.... :'( :'( :'(
Zo confronterend :bigarmhug:
#3377054
Na 1,5 jaar hebben we gisteren de as van Manu en Mexi in de tuin begraven en er bij beide een gebroken hartje op gezet. Verdrietig maar ook mooi. Het was tijd, de scherpe randjes zijn eraf maar ze zijn nog dichtbij. Manu heeft nooit een ander huis gekend (naast het huis waar hij geboren is) en Mexi heeft haar laatste jaren in rust en liefde hier mogen leven en word met liefde herdacht - beide worden ze met liefde herdacht, ze horen beide hier - zit nu toch weer met tranen te typen :'(

Mijn 2 oude kanjers fysiek ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij!
#3377055
Ik ben zo min mogelijk thuis. Thuis mis ik haar enorm. Ik denk ook steeds dat ik haar zie uit mijn ooghoek. Dan denk ik weer, oh ja ze is er niet meer. Erg raar na 9 jaar Fleur. Ik heb wel al een nieuw poesje uitgekozen. Er worden dit jaar verder geen balinezen meer geboren. Ze is geboren op 9 april wat voor mij een hele speciale datum is. Ze gaat pas over 3 maanden bij ons wonen. Toch vind ik het fijn om daar naar uit te kunnen kijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3377087
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Knuffels voor jullie allemaal. Ik weet nog hoe het voelt. En ja, in de loop der jaren gaat het wennen en blijven vooral de mooie herinneringen overeind. Maar da's nu een schrale troost als het nog zo vers is en steeds pijn doet.

En soms zijn het van die onverwachte momenten die ineens de herinnering en de emotie oproepen, waar de link zit. Ik was vrijdag op de luchthaven van Geneve en daar heb ik ooit voor mijn blog een herinnering aan Janouk zitten typen. Tranen liepen toen over mijn wangen en weet je, het kon me niet schelen wat mensen er van dachten dat ik 4 jaar na dato nog om mijn husky-beertje zat je sniffen.

((De blog net even opgezocht, hij staat er nog. Voor wie het wil lezen:
http://huskyheren.blogspot.com/2016/02/ ... k-dag.html ))

Sterkte allemaal.
#3377495
Dat sniffen doe ik ook nog steeds. Soms als ik foto's van Fjurdy of Chendo voorbij zie komen op FB. Maar ook regelmatig als ik naar de foto's kijk die nog steeds op de kast staan, samen met hun as.
Fjurdy is er inmiddels al 4 jaar niet meer en Chendo ruim 2 jaar. Maar ik mis ze nog steeds enorm.
#3377606
Hoewel het al 12 jaar geleden is dat ik mijn Russeltje in moest laten slapen, krijg ik nog altijd tranen in mijn ogen als ik dit liedje hoor...
:'(

We lagen samen op de bank, en ik had net de moeilijke beslissing genomen om hem binnenkort maar te laten gaan. De radio stond zachtjes aan....of het zo moest zijn...en speelde dit liedje.

En ook nu rolt er een traantje over mn wang :-\
#3377614
Vandaag ook een emodagje. Mijn eerste zondag thuis zonder Fleurtje. Ik ben expres niet veel thuis geweest de afgelopen weken. Als ik smiddags in mijn planner zat te prutsen lag ze altijd naast me. Nu is het plekje naast mij leeg. Ik vind dit zo moeilijk pff

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3378438
Over het algemeen gaat het goed, kan ik het handelen dat Joris er niet meer is.

Maar vandaag heb ik een stukje vloer in de olie gezet en dat moet drogen. Nu lijkt het precies op een plas.... En soms plaste Joris in de kamer. Nu denk ik elke keer als ik die plek zie: Oh.... Joris heeft in de kamer, oh nee Joris is er niet meer. Ben alwel 10 keer in tranen uitgebarsten. Dat je zelfs een plas in de kamer missen kunt. Mijn kleine ouwe jongen...., mijn spiegeltje, ik mis je meer dan ik ooit had kunnen denken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door