Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3378007
Honyx kan slecht tegen warmte. Daarom willen wij voor hem een koeljas aanschaffen, zodat wij als het warm weer is toch kunnen gaan wandelen.
De topic's die ik vond over dit onderwerp, zijn inmiddels al weer enkele jaren oud.
Wat zijn jullie ervaringen en welk merk / welke soort zouden jullie aanbevelen?
Om te wandelen heeft hij een 'perfect-fit' tuig. Dat willen wij hem het liefst aan laten houden, dus de jas moet daar overheen kunnen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3378026
Ik heb inmiddels bij Amazon.de een ruffwear swamp cooler xl besteld. :)
Hopelijk past hij.
Amazon goochelt trouwens wel met de prijzen zeg :???:
Ik had op een link in het oude topic van 5 jaar geleden geklikt en kwam toen op Amazon.de bij de jas uit voor 57,76. Op de rekening staat nu dat hij 58,94 kost, maar door wat getallen erbij en eraf te trekken, komen ze uiteindelijk toch op 57,76 als eindbedrag. Als ik vervolgens het artikel aanklik om het nog eens te bekijken, staat er opeens een prijs van 66,56 bij :???: Als ik gewoon via google op Amazon.de naar de jas ga zoeken vind ik hem niet onder de 70 euro.
Niet te volgen! Ben benieuwd welk bedrag er van de creditcard afgeschreven gaat worden uiteindelijk. Als het goed is 57,76.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3378029
Dat is gek. Ik bestel nooit bij Amazon, ik snap er niets van.

Wij hadden ook een ruffwear en waren er heel tevreden mee. Koelde goed. Oscar vond jasjes en tuigen erg stom, maar als hij hem eenmaal aan had was duidelijk te merken dat hij er baat bij had.
Door Lizzy
#3378035
Die had ik ook voor Brutus, die van Ruffwear. Brutus wandelde er veeeeeeeeel beter mee dan zonder. Het werkte prima. Wij waren er heel blij mee. Of nah, Brutus was er heel blij mee.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3378041
Rufwear is voor onze diknekken te klein, het is wel een mooi jasje, en voor die van jou ook vast passend.

Op Amazon zijn het verschillende aanbieders, dwz 1 van bedrijf x en een van y etc. Dus op moment dat jij een besteld Kan het zijn dat de volgende weer anders geprijsd is.
Het geld wat eraf gaat is wat er staat bij je bestellingen. Meestal krijg je nog een factuur op je mail
. ( eh beetje vaste klant hier in Duitsland :biggrin2: )
Gebruikersavatar
Door doranto
#3378048
Kaio schreef:Rufwear is voor onze diknekken te klein, het is wel een mooi jasje, en voor die van jou ook vast passend.

Op Amazon zijn het verschillende aanbieders, dwz 1 van bedrijf x en een van y etc. Dus op moment dat jij een besteld Kan het zijn dat de volgende weer anders geprijsd is.
Het geld wat eraf gaat is wat er staat bij je bestellingen. Meestal krijg je nog een factuur op je mail
. ( eh beetje vaste klant hier in Duitsland :biggrin2: )
Toch vreemd dat ik als ik op het artkel klik in de faktuur die ik heb ontvangen, een bedrag te zien krijg dat bijna 10 euro hoger is. Je zou toch verwachten dan bij dezelfde aanbieder uit te komen. Zonder die link uit het oude topic is het niet mogelijk om dezelfde prijs te vinden.
Het scheelt wel heel erg veel met de prijs in Nederlandse webshops. Minimaal 20 euro!
Dus als er nog iemand ook zo'n jas wil, gebruik dan de link uit het oude topic! :biggrin2:
Hoe is hun service, als je bijvoorbeeld iets retour wilt zenden?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3378058
Het kan zijn dat de oude link een pagina laadt in het cache geheugen van je pc of zelfs die van internet. Normaal gesproken zou je dus met verversen van de pagina weer een actuele pagina krijgen.
Ga er maar vanuit dat je het bedrag ban de factuur kwijt bent, en die zou dan ook als je je bestellingen aanklikt te vinden zijn.

Retour zenden hangt wederom van de aanbieder af, staat erbij, of het gratis is bijvoorbeeld. Maar je kunt volgens mij altijd retour zenden. Voor dat proces moet je soms ook verschillende stappen doorlopen, die staan ook bij het artikel bij je bestellingen. Dat komt gewoon goed hoor. Wijst zichzelf en wordt altijd goed opgelost.
Ik heb van de week procesje doorgelopen voor een niet geleverd artikel, eerst contact met leverancier opnemen ( dat is ook via Amazon dan, niet direct) en dan 48 uur wachten , geen reactie en kon geld terugvragen en dag erna al een mail van Amazon dat het geregeld is ;)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3378075
Amazon doet hetzelfde als alle aanbieders, cookies plaatsen. Ze laten je dan dat artikel zien voor 50€ (ik noem maar wat) en als je dan later terugkomt weten ze dat je interesse hebt en gooien ze wat bij die 50€ op.
Beter is kijken in private modus, dan zien ze niet dat je terug komt. ;)
Door Anne in Zweden
#3378076
sam28 schreef:Amazon doet hetzelfde als alle aanbieders, cookies plaatsen. Ze laten je dan dat artikel zien voor 50€ (ik noem maar wat) en als je dan later terugkomt weten ze dat je interesse hebt en gooien ze wat bij die 50€ op.
Beter is kijken in private modus, dan zien ze niet dat je terug komt. ;)
Dat dus. Als Amazon interesse bespeurt bij je doordat je een artikel meerdere keren bekijkt, is de prijs de volgende keer hoger. Heel flauw. ::)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3378079
sam28 schreef:Amazon doet hetzelfde als alle aanbieders, cookies plaatsen. Ze laten je dan dat artikel zien voor 50€ (ik noem maar wat) en als je dan later terugkomt weten ze dat je interesse hebt en gooien ze wat bij die 50€ op.
Beter is kijken in private modus, dan zien ze niet dat je terug komt. ;)
Inderdaad. Dat doe ik dus ook regelmatig :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3378161
Nav dit topic bedacht ik me dat een koeljas voor Scott misschien ook wel wat is.
Uiteindelijk heb ik een Ruffwear jet stream gekocht via MP.
Hageltjenieuw maar wel €20 goedkoper dan elders :D
Nu wachten tot de temperatuur weer 25+ is ;)
Door miik
#3378162
Ik heb/ had hele fijne voor mijn border collies... die kon je nat maken in teiltje water of onder de kraan. Worden niet zwaar maar zijn heerlijk koel. Had geloof ik ook nog nieuwe liggen, zal ze eens opzoeken vd week. En ook nog van die nieuwe bandana's voor om de nek....
Gebruikersavatar
Door doranto
#3378217
Hij is al binnen en past perfect! :)
koeljas.jpg
koeljas.jpg (103.08 KiB) 1663 keer bekeken
Door Lizzy
#3378256
Ziet er prachtig uit! Moet je deze nou nat maken om 'm aan het koelen te krijgen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door