Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3377928
Auto weg gebracht voor onderhoud + APK. 1,5 uur later komen ze met hele waslijst aan kleine dingen + nieuwe achterbanden en zit ik dus nog steeds te wachten want ze beginnen nu aan de waslijst + banden..... Wil lekker buiten in de tuin zitten met dit mooie weer ::)
Door El_Kato
#3377941
Dex had vandaag voor het eerst een teek >:( Had er gelijk 2 ook :-X Even later was ik hem kwijt, niet buiten in de tuin nergens binnen te bekennen… Was hij schijnbaar zo van slag dat hij naar boven is gegaan. Arme skeet ons overgevoelige mannetje ::)

Rana gelijk ook gechecked en die had er ook 2 :o Een kleintje maar ook een hele grote vieze volgezogen… heb nog nooit zo’n grote gezien :-X

Gelukkig hebben we er hier verder weinig last van maar ze krijgen voor de zekerheid vanavond beide wel een pipetje!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3377990
El_Kato schreef:Dex had vandaag voor het eerst een teek >:( Had er gelijk 2 ook :-X Even later was ik hem kwijt, niet buiten in de tuin nergens binnen te bekennen… Was hij schijnbaar zo van slag dat hij naar boven is gegaan. Arme skeet ons overgevoelige mannetje ::)

Rana gelijk ook gechecked en die had er ook 2 :o Een kleintje maar ook een hele grote vieze volgezogen… heb nog nooit zo’n grote gezien :-X

Gelukkig hebben we er hier verder weinig last van maar ze krijgen voor de zekerheid vanavond beide wel een pipetje!

Oooh teken zijn zo vreselijk bah!
Ik heb de scalibor band, werkt erg fijn, vind nooit teken als ze die om hebben.

Arme Dex, maar zo herkenbaar! Harry vinden we ook met grote regelmaat boven op bed.....
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3378003
Dochterlief heeft 7 wk gelden dr knie geblesseerd... week geleden pas MRI gehad (discussie tussen huisarts en zh), gister uitleg orthopeed...
Dr voorste kruisband is gescheurd.. niet vertikaal, maar horizontaal en dus geen voorste kruisband meer... oftewel, geen gym meer, geen sporten en vooral geen voetbal meer... voorlopig...... fysio om andere spieren te trainen om die te trainen om de bewegingen op te vangen... in 50% wordt het een operatie in de hoop dat ze weer kan voetballen..... zo k*t.. zeker omdat voetbal dr alles is... ben verdrietig (voor haar) :-\ :'( ..
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3378036
Nou eindelijk ben ik weer een beetje op de been na een ab-kuur van 10 dagen en prednison (brrrrrr wat een afschuwelijk middel is het toch). Wat volgens mij begon als hooikoorts, werd als snel bronchitis (volgens de ha) maar achteraf vraag ik me af of het niet "gewoon" longontsteking was. Mens wat ben ik ziek geweest, zo'n beetje de hele dag in bed liggen. Wat een crime.

Nu nog over die sinusitis heen zien te komen en duimen dat het hoesten, dat over was maar vandaag weer begon, van tijdelijke aard is en dan gaan we de goede kant weer op.

Ik heb gewoon mazzel dat Eddie nog altijd bij huis is en zo goed voor zichzelf en mij kan zorgen, wat dat betreft kon ik ongehinderd ziek zijn.
Door - pien -
#3378081
Beterschap Pauline :-* ...wat een narigheid :-\

De wasmasjien maakt kortsluiting, de stop knalt eruit. Uurtje gewacht en de boel weer aangezet (meneer pien z'n idee) maar hij doet 't echt niet meer. Zonder stroom krijg je de klep ook niet open ::) Gelukkig zit er niks in wat ik snel nodig heb. Morgen maar een monteur bellen en kijken of 'ie te repareren is. Ik kan even m'n mapje met aankopenvoorhethuis niet meer vinden maar de masjien is zeker 10 jaar oud...niet heel oud maar geen idee of repareren nog een optie is.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3378092
- pien - schreef:Beterschap Pauline :-* ...wat een narigheid :-\

De wasmasjien maakt kortsluiting, de stop knalt eruit. Uurtje gewacht en de boel weer aangezet (meneer pien z'n idee) maar hij doet 't echt niet meer. Zonder stroom krijg je de klep ook niet open ::) Gelukkig zit er niks in wat ik snel nodig heb. Morgen maar een monteur bellen en kijken of 'ie te repareren is. Ik kan even m'n mapje met aankopenvoorhethuis niet meer vinden maar de masjien is zeker 10 jaar oud...niet heel oud maar geen idee of repareren nog een optie is.
De meeste wasmachines kun je ook handmatig openen. Vaak zit er trekkoord bij het filter in de buurt.
Door - pien -
#3378094
pluk schreef:De meeste wasmachines kun je ook handmatig openen. Vaak zit er trekkoord bij het filter in de buurt.
O, dankjewel! Ik ga even zoeken!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3378102
Mooi en warm, vind ik helemaal niet erg... maar ik merk dat, hoe ouder ik word (en overgang), ik meer moeite heb net deze hitte... eczeem op mn handen, dikke enkels, geen honger... zit eigenlijk alleen maar binnen.... :'(
Door Too
#3378106
CindyMayella schreef:Mooi en warm, vind ik helemaal niet erg... maar ik merk dat, hoe ouder ik word (en overgang), ik meer moeite heb net deze hitte... eczeem op mn handen, dikke enkels, geen honger... zit eigenlijk alleen maar binnen.... :'(

Misschien is het helemaal niet van toepassing op jou hoor maar toen ik vorig jaar heel veel sportte en in een prima conditie was had ik heel veel minder last van al dat soort dingen of ik vond ze beter te handelen (en ik had echt veel last van de warmte)
Door - pien -
#3378123
- pien - schreef:O, dankjewel! Ik ga even zoeken!
Was niet nodig want meneer pien zette de stroom er weer op en toen deed 'ie weer gewoon wat 'ie moest doen.
Voor hoelang weten we niet ::) Tot er weer iets nat wordt wat niet hoort denk ik...
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3378398
Lola heeft een oorontsteking, en dat is haar 1e in de 9 jaar dat ze hier nu rond huppeld. Ik vind het waardeloos maar Lola ook, want er moet zalf in d’r oor...

ik vind dat dus maar niks he, 9 is voor een Amerikaanse bulldog echt al op leeftijd, gemiddeld is 8-10 jaar. En een ontstoken oor is niet super erg weet ik, maar Lola komt eigenlijk alleen bij de DA omdat ze een rabies moet hebben, een ongelukkige aanvaring en wondjes ofzo heeft, of zoals een poos terug voor d’r artrose. En hoe ze d’r aan komt geen idee, ze zwemt niet dus niet van een vieze sloot.
Door src_esther
#3378408
constance.blokzijl schreef:Lola heeft een oorontsteking, en dat is haar 1e in de 9 jaar dat ze hier nu rond huppeld. Ik vind het waardeloos maar Lola ook, want er moet zalf in d’r oor...

ik vind dat dus maar niks he, 9 is voor een Amerikaanse bulldog echt al op leeftijd, gemiddeld is 8-10 jaar. En een ontstoken oor is niet super erg weet ik, maar Lola komt eigenlijk alleen bij de DA omdat ze een rabies moet hebben, een ongelukkige aanvaring en wondjes ofzo heeft, of zoals een poos terug voor d’r artrose. En hoe ze d’r aan komt geen idee, ze zwemt niet dus niet van een vieze sloot.
Oorontsteking is naar en zalven ook. Meneer hond kwam hier (14 maanden oud) met een oorontsteking en het blijft een zwakke plek. Beterschap.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door