Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door robbiekomvoor
#3377839
Ik heb nog een paar kilo haas spiervlees in mijn vriezer liggen waarvan ik de herkomst niet weet en twijfel of ik het wel zal voeren ivm Brucella suis....
Is het inmiddels veilig om bv argentijns haas te voeren of toch beter niet? :-\
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3377842
Zelfs als het inmiddels veilig is, zegt dat niets over jouw pakket als dat afkomstig is van toen het niet veilig was. ;)

Of je het risico wil nemen moet je geheel zelf weten.
Ik wel, maar dat moet je dus echt zelf uitmaken.
Door Lizzy
#3377850
Ik heb jarenlang haas uit Argentinië gevoerd.... En mijn honden leven nog..... Maar ja, ik wist toen van niks. Dus of ik het nu willens en wetens zou durven voeren....? Ik weet niet. Als ik denk dat ik dan 's nachts niet kan slapen gooi ik het liever weg.
Door robbiekomvoor
#3377858
Lizzy schreef:Ik heb jarenlang haas uit Argentinië gevoerd.... En mijn honden leven nog..... Maar ja, ik wist toen van niks. Dus of ik het nu willens en wetens zou durven voeren....? Ik weet niet. Als ik denk dat ik dan 's nachts niet kan slapen gooi ik het liever weg.
Ik heb ook jaren argentijnse haas gevoerd,toen las of hoorde je er niks over maar nu ik het weet...
Dank voor je antwoord,ga er nog een nachtje over slapen ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door