Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3377781
Grrrrrrrr 2,4 jaar geleden bedacht dat we eens een keer een goede stofzuiger zouden kopen en een hoop geld uitgegeven aan een Dyson steelstofzuiger. Vorige week bleek hij niet meer op te laden, contact met Dyson gezocht en al snel werd de conclusie getrokken kapotte accu. Omdat we (net) buiten de garantie termijn zitten mogen we die bestellen a 75,- >:( Gevraagd om coulance omdat het net buiten de garantietermijn is maar nee hoor jammer de bammer..... Op internet is de accu te krijgen voor een paar tientjes minder dus ze draaien je ook nog een poot uit :-X De recensies over het toesturen van de accu zijn ook ronduit slecht, besteld en betaald maar dat het weken duurt voordat je hem krijgt als je hem al krijgt. En er word gewaarschuwd voor nep accu’s die zouden je stofzuiger kapot kunnen maken. Baal er echt van vind het zo zonde van het geld. onze oude goedkope Dirt Devil van boven gehaald en die doet het eigenlijk nog prima voor die paar tientjes die hij gekost heeft.

En nog een keer grrrrrrr een paar jaar terug alweer moest ik perse een Kärcher windowvac hebben maar ik heb er nog nooit streeploos een raam mee kunnen lappen >:( Ik gebruik hem maar want moest hem perse hebben maar irriteer me elke keer weer als ik hem gebruik (en eerlijk is eerlijk dat is niet zo heel vaak ::) )
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3377796
El_Kato schreef:Grrrrrrrr 2,4 jaar geleden bedacht dat we eens een keer een goede stofzuiger zouden kopen en een hoop geld uitgegeven aan een Dyson steelstofzuiger. Vorige week bleek hij niet meer op te laden, contact met Dyson gezocht en al snel werd de conclusie getrokken kapotte accu. Omdat we (net) buiten de garantie termijn zitten mogen we die bestellen a 75,- >:( Gevraagd om coulance omdat het net buiten de garantietermijn is maar nee hoor jammer de bammer..... Op internet is de accu te krijgen voor een paar tientjes minder dus ze draaien je ook nog een poot uit :-X De recensies over het toesturen van de accu zijn ook ronduit slecht, besteld en betaald maar dat het weken duurt voordat je hem krijgt als je hem al krijgt. En er word gewaarschuwd voor nep accu’s die zouden je stofzuiger kapot kunnen maken. Baal er echt van vind het zo zonde van het geld. onze oude goedkope Dirt Devil van boven gehaald en die doet het eigenlijk nog prima voor die paar tientjes die hij gekost heeft.

En nog een keer grrrrrrr een paar jaar terug alweer moest ik perse een Kärcher windowvac hebben maar ik heb er nog nooit streeploos een raam mee kunnen lappen >:( Ik gebruik hem maar want moest hem perse hebben maar irriteer me elke keer weer als ik hem gebruik (en eerlijk is eerlijk dat is niet zo heel vaak ::) )
Ik zou een klacht indienen dat je mag verwachten dat zo'n dure stofzuiger langer mee gaat dan 2,5 jaar en dat hij daarom niet voldoet aan de verwachtingen die je mag hebben op basis van artikel 7:17 BW.
Dit heb ik een tijd terug ook in de strijd gegooid toen droger stuk ging 2 maanden na afloop van de garantietermijn en ik ook te horen kreeg dat garantie was verlopen. Ook in andere situaties meegemaakt dat je eerst wordt afgpoeierd totdat je het wetsartikel noemt, dan gaan ze ineens in de meewerkmodus ::) je kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3377799
CindyMayella schreef:Kun je sommige dingen niet met een opstapje doen ?
Ik heb in huis iedere verdieping eentje staan ::)
Ik heb het gister in de winkel ook nog vervloekt, moest appels uit de bovenste verste bak hebben, dus op de tenen op een been uiteindelijk, en met mijn buik over de andere appels heen en mijn borsten ergens tussen de andere appels :-X ::)
Bij de vitrine moet ik ook altijd op de vitrine rand balanceren om iets te pakken uit het bovenste schap :-\
Soms krijg ik er ook ff te veel van, want zulke dingen zijn gewoon niet leuk. ( en ga ik niet eeuwig kunnen dus moet je dat iedere keer aan iedereen staan vragen :-X komt sowieso ook wel eens voor)

Ik weet dat ik gewoon een opstapje nodig heb, maar dat frustreert me :???: .... ik heb het meeste last van een aanrecht/werkbank... deze zijn op de hoogte van gemiddelde mensen... oftewel, in 99% zijn ze net iets te hoog, tussen de 2 en 4 cm..... thuis heb ik al een opstapje (heeft mn man speciaal gemaakt voor mij, voor als ik het vlees van de honden moet doen).... maar op mn werk heb ik dat niet plus het is niet te doen om zoiets elke dag mee te slepen of speciaal te laten maken.... bij mn vorige werk, hebben ze het wel laten maken, maar daar heb ik maar een paar maanden gebruik van kunnen maken (plus dat ie eigenlijk niet echt ‘op maat’ gemaakt was)....
Ken het, maar helaas worden we er niet groter op ;)
Je werkt toch telkens op dezelfde locatie? Dan kan ie toch daar blijven staan.
En toch heb je het nodig als je nu al last van je schouders hebt, straks lig je erdoor uit de running, en dat is wat niemand wil. Zou het toch eens bespreekbaar maken, hoe lastig dat soms ook voelt.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3377801
El_Kato schreef:Grrrrrrrr 2,4 jaar geleden bedacht dat we eens een keer een goede stofzuiger zouden kopen en een hoop geld uitgegeven aan een Dyson steelstofzuiger. Vorige week bleek hij niet meer op te laden, contact met Dyson gezocht en al snel werd de conclusie getrokken kapotte accu. Omdat we (net) buiten de garantie termijn zitten mogen we die bestellen a 75,- >:( Gevraagd om coulance omdat het net buiten de garantietermijn is maar nee hoor jammer de bammer..... Op internet is de accu te krijgen voor een paar tientjes minder dus ze draaien je ook nog een poot uit :-X De recensies over het toesturen van de accu zijn ook ronduit slecht, besteld en betaald maar dat het weken duurt voordat je hem krijgt als je hem al krijgt. En er word gewaarschuwd voor nep accu’s die zouden je stofzuiger kapot kunnen maken. Baal er echt van vind het zo zonde van het geld. onze oude goedkope Dirt Devil van boven gehaald en die doet het eigenlijk nog prima voor die paar tientjes die hij gekost heeft.

En nog een keer grrrrrrr een paar jaar terug alweer moest ik perse een Kärcher windowvac hebben maar ik heb er nog nooit streeploos een raam mee kunnen lappen >:( Ik gebruik hem maar want moest hem perse hebben maar irriteer me elke keer weer als ik hem gebruik (en eerlijk is eerlijk dat is niet zo heel vaak ::) )
Stofzuigers :-X
Wij hebben een Bosch silence, hoefde je de filters niet van te vervangen. Nee klopt je mag de hele filter unit na een jaar vervangen a 70 euro :-X dat lees je dan pas achteraf op vriend google. Tot nu toe kunnen ontduiken met goed schrobben, maar eh 300 pleuries voor een ding en dan zulke kosten erbij. En voor een dyson geldt dat al helemaal :-X Daar mag je echt wel hogere verwachtingen van hebben, zeker voor de centjes die je ervoor neertelt!
Maar accu's he, geloof dat die dingen nooit langer dan een paar jaar meegaan.....
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3377803
Kaio schreef: Stofzuigers :-X
Wij hebben een Bosch silence, hoefde je de filters niet van te vervangen. Nee klopt je mag de hele filter unit na een jaar vervangen a 70 euro :-X dat lees je dan pas achteraf op vriend google. Tot nu toe kunnen ontduiken met goed schrobben, maar eh 300 pleuries voor een ding en dan zulke kosten erbij. En voor een dyson geldt dat al helemaal :-X Daar mag je echt wel hogere verwachtingen van hebben, zeker voor de centjes die je ervoor neertelt!
Maar accu's he, geloof dat die dingen nooit langer dan een paar jaar meegaan.....
Ik heb een fijne stofzuiger, maar ook accu kapot... Dus ik zoek nu toch maar een met een snoer :(
Ik voel een stofzuiger-topic opkomen ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3377809
Kaio schreef:Stofzuigers :-X
Wij hebben een Bosch silence, hoefde je de filters niet van te vervangen. Nee klopt je mag de hele filter unit na een jaar vervangen a 70 euro :-X dat lees je dan pas achteraf op vriend google. Tot nu toe kunnen ontduiken met goed schrobben, maar eh 300 pleuries voor een ding en dan zulke kosten erbij. En voor een dyson geldt dat al helemaal :-X Daar mag je echt wel hogere verwachtingen van hebben, zeker voor de centjes die je ervoor neertelt!
Maar accu's he, geloof dat die dingen nooit langer dan een paar jaar meegaan.....
En ik vraag een tijd geleden naar ervaringen met stofzuigers, en dan komt dit niet naar boven hoor. >:( ;)
Ale bon, Bosch silence ook geschrapt. Want we hebben dus nog steeds niet beslist. ::)

Iemand ervaring met de rowenta silent force?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3377818
pearlsofpassion schreef:En ik vraag een tijd geleden naar ervaringen met stofzuigers, en dan komt dit niet naar boven hoor. >:( ;)
Ale bon, Bosch silence ook geschrapt. Want we hebben dus nog steeds niet beslist. ::)

Iemand ervaring met de rowenta silent force?
oo dat heb ik overgeslagen, gemist of toen had ik het probleem nog niet ;) Of meerdere van voorgaande tegenlijk :biggrin2:
Maar volgens mij is dat gewoon het probleem met een lamellen filter, die zit denk ik ook in die rowenta. Ik heb natuurlijk 3 zandbakhonden dus dat verergert de zaak, maar jij hebt 3 kleintjes die vast ook wel eens binnen een zandbak ervan maken ::) :biggrin2:
Zie dat ik die voor 55 euro kan krijgen, maar heel erg dat er dus veel mensen zijn waarbij die dus vervangen moet worden terwijl er gewoon reclame wordt gemaakt dat ie zich zelf reinigt en heeeeeeeeeeeeeel lang mee gaat. Maar heel eerlijk denk ik dat , 3 newfy's en tussen de onverharde veldwegen wonen, geen enkele stofzuiger tegenop kan. Ik heb nu dagelijks Sucky (robot) aanstaan. Tot nu toe blij mee maar is ook nog geen jaar oud dus.Maar kortom ik moet DE stofzuiger nog vinden ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3377831
eelke schreef:Koop dan toch ook een Henry!
+ 100 zakken per jaar?
En dan wil ik een hetty : Roze :D
Maar ik vind zo'n ketelding niet zo heel fijn hoor
Door eelke
#3377833
Kaio schreef:+ 100 zakken per jaar?
En dan wil ik een hetty : Roze :D
Maar ik vind zo'n ketelding niet zo heel fijn hoor
Nee, ik denk dat ik misschien 3 of 4 zakken per jaar verbruik? Echt niet veel in ieder geval, de zakken zijn erg groot. Je kunt hem ook zonder zak gebruiken als je dat wil.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3377837
Voor Hetty en familie schijnen er ook wasbare stofzuigerzakken te koop te zijn.

Ik wil later als ik groot ben zodra ik de hedendaagse stofzuiger naar de Miele-hemel heb geholpen ook een roze Hetty. We hebben al een kleintje, voor de kinders. De grote wordt natuurlijk van mij
*jaikbenheuswelgeemancipeerd-smilie*
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3377845
Kaio schreef: Ken het, maar helaas worden we er niet groter op ;)
Je werkt toch telkens op dezelfde locatie? Dan kan ie toch daar blijven staan.
En toch heb je het nodig als je nu al last van je schouders hebt, straks lig je erdoor uit de running, en dat is wat niemand wil. Zou het toch eens bespreekbaar maken, hoe lastig dat soms ook voelt.
Ik ben in principe regio-medewerker, waardoor ik elke dag op een andere school kan staan. Heb het geluk dat ik, sinds ik hier werk, tot de zomervakantie op dezelfde school sta.... Toevallig heb ik afgelopen vrijdag het aanbod gekregen om op een andere school vast te gaan werken (iets dichterbij), 4 dg per week, wel meer uren (ipv 4 uur pd, 5 tot 6 uur)..... en daar heb ik gister ja op gezegd, dus het zou idd kunnen om daar een opstapje te laten staan...
Overigens, zit ik wel een beetje met een ander dilemma: de hondjes gaan dan 2 dg per week later uit dan anders, dr zit nl 6 tot 7 uur tussen de 1ste en 2de ronde (ipv 5 uur)... en daar hik ik een beetje heel erg tegenaan.... is dat iets wat tussen mn oren zit, dat ik dat eigenlijk niet wil of is dat te lang??? Het zijn trouwens periodes van 6 tot 8 weken en dan heb ik vakantie (1-6 weken).....
Door Eef+Stippels
#3377856
Ik heb een Nilfisk Elite P Superior, hele mond vol :biggrin2:
Ben ik tevreden over, hij is alleen erg zwaar. Hij kwam met gratis 5 jaar garantie waar ik wel gebruik van heb moeten maken..
Maar hij wordt niet meer verkocht zie ik ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3377869
CindyMayella schreef:Ik ben in principe regio-medewerker, waardoor ik elke dag op een andere school kan staan. Heb het geluk dat ik, sinds ik hier werk, tot de zomervakantie op dezelfde school sta.... Toevallig heb ik afgelopen vrijdag het aanbod gekregen om op een andere school vast te gaan werken (iets dichterbij), 4 dg per week, wel meer uren (ipv 4 uur pd, 5 tot 6 uur)..... en daar heb ik gister ja op gezegd, dus het zou idd kunnen om daar een opstapje te laten staan...
Overigens, zit ik wel een beetje met een ander dilemma: de hondjes gaan dan 2 dg per week later uit dan anders, dr zit nl 6 tot 7 uur tussen de 1ste en 2de ronde (ipv 5 uur)... en daar hik ik een beetje heel erg tegenaan.... is dat iets wat tussen mn oren zit, dat ik dat eigenlijk niet wil of is dat te lang??? Het zijn trouwens periodes van 6 tot 8 weken en dan heb ik vakantie (1-6 weken).....
Dat verschilt natuurlijk per hond, maar wij lieten Oscar 3 keer per dag uit en dat ging prima. En logeerhonden doen het daar ook goed op, ook als ze thuis gewend zijn vaker te gaan. Alleen de hond op prednison wilde vaker omdat die zoveel dronk. Dus ik zou je daar niet te druk om maken en gewoon zien hoe het gaat.
Door eelke
#3377882
Kaela schreef:Dat verschilt natuurlijk per hond, maar wij lieten Oscar 3 keer per dag uit en dat ging prima. En logeerhonden doen het daar ook goed op, ook als ze thuis gewend zijn vaker te gaan. Alleen de hond op prednison wilde vaker omdat die zoveel dronk. Dus ik zou je daar niet te druk om maken en gewoon zien hoe het gaat.
Hier zit er soms wel 12 uur tussen ::)
Dan is ie savonds nog uitgelaten, en sta ik vroeger op, zit beneden aan het ontbijt en Joep ligt dan nog boven verder te maffen dus de nood zal wel niet hoog zijn. Die komt het bed dan gewoon nog niet uit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door