Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3377579
constance.blokzijl schreef:Ik heb gewoon de keiler gehaald!!!
Ben zo retetrots op mezelf en op de teammaatjes!
En zo katapulteer je jezelf dus van het klaagtopic naar het geluksmomentje van de dag topic. :wavetowel2: Wat een geweldige prestatie heb jij neergezet zeg!!! :worthy: :nl:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3377583
constance.blokzijl schreef:Ik heb gewoon de keiler gehaald!!!
Ben zo retetrots op mezelf en op de teammaatjes!
Geweldig! Super goed van je! Sterkte met de spierpijn ;)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3377584
MillyMol schreef:
En zo katapulteer je jezelf dus van het klaagtopic naar het geluksmomentje van de dag topic. :wavetowel2: Wat een geweldige prestatie heb jij neergezet zeg!!! :worthy: :nl:
En ik vond het nog leuk ook! Afbeelding
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3377585
Kaela schreef:
Geweldig! Super goed van je! Sterkte met de spierpijn ;)
Nou dat is dan geluksmomentje nr2 die spierpijn valt me 100% mee.
Natuurlijk heb ik spierpijn maar vooral in mijn benen en ik heb echt wel veel ergere spierpijn gehad! Verder eigenlijk geen spierpijn, wat bont & blauw van al die gekke spelletjes maar daar heb ik ook niet zo veel last van!
Door Eef+Stippels
#3377598
Elf schreef:Haha, dat heb ik ook altijd met de allesreiniger van Seepje :D
Die ga ik dan ook maar eens even besnuffelen volgende keer :biggrin2:

constance.blokzijl schreef:Ik heb gewoon de keiler gehaald!!!
Ben zo retetrots op mezelf en op de teammaatjes!
Wauw, wat goed!!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3377751
Inmiddels de afgelopen anderhalve week al meer gefietst dan het afgelopen jaar daarvoor bij elkaar.
Wat een genot, die elektrieke fiets. En hij staat niet eens op standje hopeloos, maar zo af en toe bij wind tegen hellinkje op wel.

Ik merk ondertussen ook dat ik wat soepeler aan het worden ben in knieën en heupen. Nog eventjes en ik kan gewoon een lekker stuk wandelen of zo!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3377758
Ronald schreef:Inmiddels de afgelopen anderhalve week al meer gefietst dan het afgelopen jaar daarvoor bij elkaar.
Wat een genot, die elektrieke fiets. En hij staat niet eens op standje hopeloos, maar zo af en toe bij wind tegen hellinkje op wel.

Ik merk ondertussen ook dat ik wat soepeler aan het worden ben in knieën en heupen. Nog eventjes en ik kan gewoon een lekker stuk wandelen of zo!
Goed zo!!!
Gebruikersavatar
Door Laika
#3377767
Ronald schreef:Inmiddels de afgelopen anderhalve week al meer gefietst dan het afgelopen jaar daarvoor bij elkaar.
Wat een genot, die elektrieke fiets. En hij staat niet eens op standje hopeloos, maar zo af en toe bij wind tegen hellinkje op wel.

Ik merk ondertussen ook dat ik wat soepeler aan het worden ben in knieën en heupen. Nog eventjes en ik kan gewoon een lekker stuk wandelen of zo!
Fijn! Toen ik de eerste keer op mijn elektrische fiets stapte moest ik ook even slikken. Maar eenmaal op weg fietst het heerlijk en ik zou niet meer op een gewone fiets willen fietsen.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3377768
Ronald schreef:Inmiddels de afgelopen anderhalve week al meer gefietst dan het afgelopen jaar daarvoor bij elkaar.
Wat een genot, die elektrieke fiets. En hij staat niet eens op standje hopeloos, maar zo af en toe bij wind tegen hellinkje op wel.

Ik merk ondertussen ook dat ik wat soepeler aan het worden ben in knieën en heupen. Nog eventjes en ik kan gewoon een lekker stuk wandelen of zo!
Wat fijn Ronald!! En goed bezig ook!

Nadat wij eerst de gedachte hadden om de muren boven zelf af te vlakken en dan te behangen, kregen wij een tip van onze buurman voor een betaalbare stucadoor. Echt dolblij dat we dat gedaan hebben zeg!! Dat wat hij al gedaan heeft is echt spiegelglad en hoeft alleen maar geschilderd te worden. We hebben zelf al best veel gedaan, dus dit was een supertip! En zo pakken wij stukje voor stukje het huis aan. :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3377777
Ronald schreef:Inmiddels de afgelopen anderhalve week al meer gefietst dan het afgelopen jaar daarvoor bij elkaar.
Wat een genot, die elektrieke fiets. En hij staat niet eens op standje hopeloos, maar zo af en toe bij wind tegen hellinkje op wel.

Ik merk ondertussen ook dat ik wat soepeler aan het worden ben in knieën en heupen. Nog eventjes en ik kan gewoon een lekker stuk wandelen of zo!
Nice! Heerlijk om weer te kunnen bewegen en te merken dat het je goed doet!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3377802
constance.blokzijl schreef:Ik heb gewoon de keiler gehaald!!!
Ben zo retetrots op mezelf en op de teammaatjes!
Ja wat stoer! :cool: :D
Mag je trots op zijn!
Ronald schreef:Inmiddels de afgelopen anderhalve week al meer gefietst dan het afgelopen jaar daarvoor bij elkaar.
Wat een genot, die elektrieke fiets. En hij staat niet eens op standje hopeloos, maar zo af en toe bij wind tegen hellinkje op wel.

Ik merk ondertussen ook dat ik wat soepeler aan het worden ben in knieën en heupen. Nog eventjes en ik kan gewoon een lekker stuk wandelen of zo!
Heel fijn. Dat is echt een uitkomst zo 'n fiets.
Wel af en toe een beetje irri als je op een gewone fiets zit en dan ingehaald wordt door heel wat oudere mensen dan mijzelf ;D Ben ik zo langzaam ? ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3377827
En nog een geluksmomentje! Me er eindelijk toe kunnen zetten dat de ring van papa te klein is voor mijn worstvingers. En aangezien afvallen op het moment niet echt lukt, de ring maar groter laten maken. Was wel even slikken €€€, maar ja... dan heb je ook wat.

Nu nog uitvinden waar de inscriptie betrekking op heeft...
Bijlagen
zegelring.jpg
zegelring.jpg (69.73 KiB) 1832 keer bekeken
Door - pien -
#3377834
Ronald schreef:En nog een geluksmomentje! Me er eindelijk toe kunnen zetten dat de ring van papa te klein is voor mijn worstvingers. En aangezien afvallen op het moment niet echt lukt, de ring maar groter laten maken. Was wel even slikken €€€, maar ja... dan heb je ook wat.

Nu nog uitvinden waar de inscriptie betrekking op heeft...
Mooi en waardevol :smitten:
Ben benieuwd wat je uitvindt met betrekking tot de inscriptie.
Ik heb een ring van mijn mama, ik vind 'm zelfs niet mooi maar die 'is' gewoon mijn moeder, dus draag ik hem af en toe (draag nooit ringen).
Dan is ze even bij me en dat is mooi!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3377836
Door jullie ben ik gaan zoeken naar de juiste benaming van het 'schelpenoogje' dat in een ketting hangt die ik van mijn opa en oma heb gekregen. Blijkt deze ook wel Shiva's eye genoemd te worden (http://www.gaiasieraden.nl/Werking%20Ed ... helpen.htm). Mijn oma had hier een ketting van met meerdere van deze 'stenen' en die vond ik zo mooi. Aangezien mijn opa en oma meer van deze stenen over hadden (mijn opa heeft deze meegenomen van het strand in nieuw guinea toen hij daar gestationeerd was in zijn marinetijd) hebben ze toen ook een bescheiden ketting hiervan laten maken voor mij en mijn zusje met 1 steentje. Sinds mijn oma is overleden is hij mij extra kostbaar en als ik een ketting draag dan doe ik deze vaak om. Zo ook afgelopen zondag bij het vieren van de verjaardag van mijn ouders. Het mooie was dat mijn opa gelijk zag dat ik deze ketting om had en hij liet wel blijken dat zeer te waarderen. En dan kom ik zo tijdens het opzoeken van de benaming ook nog de mooie betekenis tegen die aan deze steen wordt gegeven (It has reputed healing and protective properties. The same crystal mineral is present in the soothing waters of spas and hot springs. In Hindu religion the Third Eye of Lord Shiva symbolizes knowledge, wisdom, flow of life and energy. Some believe it brings good luck & happiness & even promotes prosperity when stored with money.).
Dat maakt hem nog mooier dan hij al was dus dankjewel Ronald en pien :)

Ander geluksmomentje is dat de zonnepanelen vandaag zijn geïnstalleerd en de zon nu daadwerkelijk wat oplevert :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door