Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3376890
Ik heb ook joe nimble schoenen gepast, die waren te wijd op de wreef en de vivo barefoot tracker zat ik met mijn teen tegen randje. Dus die terug gestuurd. Fingers is is...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3377155
Als er golven tegenaanslaan zijn de trackers niet waterdicht :P
Volgens mij zijn ze sowieso maar een x hoeveelheid water waterdicht heb ik al eens gemerkt. Ach gelukkig regent het niet zoveel ;D ;D ;D


He die 5 fingers staan super onder die vrolijke broek!
Door Siberienne
#3377158
Kaio schreef:Als er golven tegenaanslaan zijn de trackers niet waterdicht :P
Volgens mij zijn ze sowieso maar een x hoeveelheid water waterdicht heb ik al eens gemerkt. Ach gelukkig regent het niet zoveel ;D ;D ;D


He die 5 fingers staan super onder die vrolijke broek!

Dank je!
Door hannabelgje
#3377627
Vandaag heel de dag op mijn fivefingers gelopen. Heerlijke schoenen!

Die vind ik ook super leuk!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Laika
#3377643
Die zijn zeker leuk!

Morgen ga ik naar de (pro-barefoot) podoloog. Mijn Merrels zitten nog in de doos maar ik loop nu wel elke dag een paar kilometer op blote voeten in het gras. Voelt goed!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3377646
hannabelgje schreef:Vandaag heel de dag op mijn fivefingers gelopen. Heerlijke schoenen!

Die vind ik ook super leuk!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Die zijn inderdaad leuk! Heb je die en hoe zitten ze?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3377649
Doranto schreef:Die zijn inderdaad leuk! Heb je die en hoe zitten ze?
Ik heb deze met zwarte zool en die zitten verrukkelijk. Ik woon in die schoenen. Ik heb geen idee hoeveel Barefoot ze zijn in vergelijk tot andere schoenen, maar voor mij genoeg.
Ik heb ze nu vanaf het najaar en loop er veel op (waarbij ik wel moet zeggen dat ik een kantoorbaan en geen hond meer heb, dus veel is een tikje relatief vrees ik als het op aantal km's aankomt) en ze zien er nog uit als nieuw.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3377742
Doranto schreef:Die zijn inderdaad leuk! Heb je die en hoe zitten ze?
Ik heb ze sinds vorige zomer met zilverkleurige zool en ik vind ze heerlijk zitten ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3377747
dinky89 schreef:Ik heb ze sinds vorige zomer met zilverkleurige zool en ik vind ze heerlijk zitten ;)
Ik heb de ballerina's van dat merk. Die zitten ook erg fijn, maar wel wat zweterig zonder sokken. Is dat bij deze ook zo?
Door hannabelgje
#3378360
En weer een paar barefoot schoenen erbij. De Fivefingers Alitza loop. Super leuke schoenen. Ik ga ze heel dapper aan doen naar mijn werk. :biggrin2:
Door Lizzy
#3378362
hannabelgje schreef:En weer een paar barefoot schoenen erbij. De Fivefingers Alitza loop. Super leuke schoenen. Ik ga ze heel dapper aan doen naar mijn werk. :biggrin2:
Stoer :biggrin2:

Ik vind ze voor five fingers eigenlijk nog best sierlijk!
Door fransbulletje
#3378364
Vandaag loop ik precies 1 jaar barefoot :biggrin2:
Blij dat ik die stap gezet heb, dankzij BP.
Nooit meer terug naar normale schoenen!
Gebruikersavatar
Door Laika
#3378367
Inmiddels bij de podoloog geweest. Mijn voetbogen zijn aan het doorzakken en ik heb schade aan de vetkussentjes :( Volgens de podoloog kon ik het erger of beter maken als ik nu helemaal over zou gaan op barefoot. Zijn voorstel was: een licht zooltje om die voetboog te ondersteunen en veel oefeningen doen om de boog te versterken. Als die boog sterker is geworden dan zou ik wel barefoot kunnen gaan. Tsja, het blijft een podoloog dus die zooltjes kon ik verwachten (durfde er ook geen nee tegen te zeggen). Ik ben nu flink aan het oefenen en loop regelmatig op mijn merrellls. Vandaag in het bos gewandeld. Op de zachte bosgrond ging het prima, op een hardere ondergrond is het echt niet fijn lopen.
Door Janie2
#3379546
Laika heb jij meer pijn gekregen na start barefoot?

Ik heb een tijdje geleden mijn knie een optater gegeven door fivefingers gelijk een grote wandeling per dag aan te doen. Ik dacht.. die 1,5 a 2 uur per dag moet toch lukken? :/ kwam mooi van een koude kermis thuis. Dikke knie en pijn, wat op de minste belasting weer opspeelt.

Niemand hier last van? Of ben ik gewoon te enthousiast gegaan.

Ik ben nu op zoek naar een gulden middenweg schoen (die van merrel lopen niet lekker). En dan de Fivefingers over een tijd in een rugzakje mee on per 10 minuten dragen op te bouwen. Echt.. ik hoop dat ik die 140€ niet heb weggegooid! Heb ze 5 x aangehad.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3379550
Janie2 schreef:Laika heb jij meer pijn gekregen na start barefoot?

Ik heb een tijdje geleden mijn knie een optater gegeven door fivefingers gelijk een grote wandeling per dag aan te doen. Ik dacht.. die 1,5 a 2 uur per dag moet toch lukken? :/ kwam mooi van een koude kermis thuis. Dikke knie en pijn, wat op de minste belasting weer opspeelt.

Niemand hier last van? Of ben ik gewoon te enthousiast gegaan.

Ik ben nu op zoek naar een gulden middenweg schoen (die van merrel lopen niet lekker). En dan de Fivefingers over een tijd in een rugzakje mee on per 10 minuten dragen op te bouwen. Echt.. ik hoop dat ik die 140€ niet heb weggegooid! Heb ze 5 x aangehad.
Bij mij ging het juist gelijk veel beter met mijn knieën. Wel had ik last van mijn kuitspieren en scheenbeenspieren.
Maar ik denk dat zulke flinke wandelingen in het begin inderdaad wat teveel zijn. Er is wel verschil tussen per dag 1 à 2 uurtjes dragen en dezelfde tijd een wandeling maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door