Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3377339
hannabelgje schreef:Super!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Hoe gaat het met jou en WW?

Na het verlies van Hugo heb ik WW een week losgelaten en ook niet gewogen.
Na een week WW weer opgepakt en vorige week - 0,5 kg totaal - 8,7 kg.
Door hannabelgje
#3377344
fransbulletje schreef:
Hoe gaat het met jou en WW?

Na het verlies van Hugo heb ik WW een week losgelaten en ook niet gewogen.
Na een week WW weer opgepakt en vorige week - 0,5 kg totaal - 8,7 kg.
De dag dat Fleur bij de da was heb ik amper gegeten en de dagen erna ook nauwelijks. Ben jarig geweest deze week en wezen hightea-en en op ijsjes getrakteerd op het werk. Gelukkig niet aangekomen maar wel door al mijn extra punten heen. In totaal nu -5,6. Gemiddeld 0,6 per week. Ik hoop dat ik deze week toch wel wat afgevallen ben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3377489
fransbulletje schreef::D En weer een pondje minder...- 9,2 kg!
De 10 kg komt in zicht of zoals we dat bij WW noemen ...een nijlpaard ;D
Super!!!
Hier deze week maar -200 gram. Blij dat het geen + was.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3377500
hannabelgje schreef:Super!!!
Hier deze week maar -200 gram. Blij dat het geen + was.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Het is eraf!
Door hannabelgje
#3377620
fransbulletje schreef:
Het is eraf!
Jazeker. Stiekem nog eens op de weegschaal gestaan en toch meer afgevallen afgelopen week. Nu in totaal -6,2.
Mijn kleren passen niet meer en het is nu ook goed zichtbaar dat er kilo's af zijn. Lekker hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3378736
Hier is het roer ook om.
Eergisteravond was ik het plots ZAT. >:( ;D

Dus gisteren was dag 1, vandaag dag 2.
Het is bij mij echt wel een soort verslaving aan slechte eetgewoonten, dus daarvan ga ik afkicken. En de dagen tellen lijkt me dan wel motiverend.
Eerst maar eens weer een normale hoeveelheid en normale dingen eten en afkicken van alle koek en laatavond-eten. Daarmee moet ik al een heel eind komen qua gewichtsverlies. Als er daarna nog wat extra af moet, zien we dat nog wel.

Echt sporten doe ik niet, maar ik ben wel zo goed als de hele dag in beweging, werk vaak in de tuin en ga bij goed weer meestal te voet de kindjes van school halen. Dat zou toch voldoende moeten zijn om een beetje gewicht te kunnen verliezen, zou ik denken.
Door hannabelgje
#3378738
pearlsofpassion schreef:Hier is het roer ook om.
Eergisteravond was ik het plots ZAT. >:( ;D

Dus gisteren was dag 1, vandaag dag 2.
Het is bij mij echt wel een soort verslaving aan slechte eetgewoonten, dus daarvan ga ik afkicken. En de dagen tellen lijkt me dan wel motiverend.
Eerst maar eens weer een normale hoeveelheid en normale dingen eten en afkicken van alle koek en laatavond-eten. Daarmee moet ik al een heel eind komen qua gewichtsverlies. Als er daarna nog wat extra af moet, zien we dat nog wel.

Echt sporten doe ik niet, maar ik ben wel zo goed als de hele dag in beweging, werk vaak in de tuin en ga bij goed weer meestal te voet de kindjes van school halen. Dat zou toch voldoende moeten zijn om een beetje gewicht te kunnen verliezen, zou ik denken.
Heel veel succes! Mij lukte het zelf niet, maar met Weightwatchers gaat het prima.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3378740
Bij mij lukt het gewoon niet, ja het lukt ff dan wordt ik weer ziek, of mega hooikoorts aanval, of een vette PDS aanval ( waarvan je dus zo moe wordt dat je daarna weer gaat bij-eten en dan te veel daardoor) of weer ergens anders moeten eten en boink gelijk die kilo die er net af was weer bij, enz. >:( Lukt gewoon niet om langer dan 2 weken aan een stuk zonder verstoringen door te gaan ::) want ja meer als -1 zou toch echt wel eens motiveren ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door