Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3377183
Afgelopen weekend heb ik weer een Re-Trail weekend mogen fotograferen. In totaal deden er 16 honden mee. Gelukkig kwam er zondagochtend iemand helpen met foto's maken, want het was een hele klus! Het was warm, zonnig en er waren heel erg veel blije hondjes! Heerlijk om de honden zo'n fijne dag te kunnen bieden en ze een kans te geven meer van zichzelf te laten zien. Het was een bont gezelschap, maar zonder uitzondering gingen de speurneusjes aan en werd er genoten. Nu maar weer hopen dat de speurdag en de foto's ervan weer een steentje bijdraagt aan hun plaatsing!

Hier een kleine greep uit de foto's. Voor wie het leuk vindt, op facebook staat een groot album op de pagina van Re-Trail dogs.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Laika
#3377186
Het zijn mooie foto's geworden Karin. Je ziet de hondenogen stralen! Wat fijn dat dit voor ze georganiseerd wordt.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3377202
Laika schreef:Het zijn mooie foto's geworden Karin. Je ziet de hondenogen stralen! Wat fijn dat dit voor ze georganiseerd wordt.
Dank je! Ja is echt een super initiatief!
Lizzy schreef:Superrrrrrrrrr mooie foto's :smitten:

Heb je knap gedaan zeg!!!!
Dank je! Best een uitdaging hoor in het bos, met wisselend licht, zwarte honden, lichte honden, bange hondjes en overenthousiaste honden.

Ik kreeg van eentje zo'n enthousiaste lebber over/achter mijn oor, ik voelde het kwijl gewoon langs mijn nek naar beneden sijpelen ;D . Zwaar leven hoor, fotograaf zijn ;D
Door Lizzy
#3377242
Kaela schreef:Dank je! Ja is echt een super initiatief!



Dank je! Best een uitdaging hoor in het bos, met wisselend licht, zwarte honden, lichte honden, bange hondjes en overenthousiaste honden.

Ik kreeg van eentje zo'n enthousiaste lebber over/achter mijn oor, ik voelde het kwijl gewoon langs mijn nek naar beneden sijpelen ;D . Zwaar leven hoor, fotograaf zijn ;D
Ik wil het geloven, dat het een hele uitdaging was!

Hahahaha, heerlijk, hondenkwijl in je nek ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3377483
dinky89 schreef:Leuke foto's :) zag ook al mooie serie van jou voorbijkomen op de fb van asiel Zuidwolde :)
Oh wat leuk! Daar zijn ze natuurlijk ook voor. Zo'n post is zo leuk en positief en zo anders dan de standaard asielfoto's. Het is ook fijn dat de medewerkers van het asiel er zoveel plezier aan beleven, want het is pittig om in een asiel te werken.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3377518
Dat zijn inderdaad mooie foto's. Dat is nog niet zo makkelijk inderdaad in het bos foto's maken. Knap gedaan!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door