Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pluk
#3376732
CindyMayella schreef:Thanks! Ff vraagje: dacht dat Brenda Ooms in Den Haag een praktijk had??? Of doet ze dat ook op locatie in DH???
Brenda Ooms zit in Den Haag inderdaad, in de Roggeveenstraat. Begin juni doet ze een titersessie in Naaldwijk.
Vanuit jullie is Marike de Boer (voorheen Stoker) in Pijnacker misschien ook goed te doen?
Door Siberienne
#3376744
- pien - schreef:Knap! En inderdaad...het ruimt toch wel iets op in je hoofd...ook al geloof(de) ik daar niet in...
Dan bewaar ik iets en kom het weer tegen en dan denk ik 'maar ik heb het niet gemist' ::) Maar zomaar weggooien kan ik ook niet.
Bij mij heeft het te maken met weinig/geen overzicht en dan bang zijn om iets weg te doen wat niet weg had gemogen...achteraf...
Ivm een naderende verbouwing (niet zo spannend, op 1e verdieping zachtboard plafonds eruit/ouwe wastafel eruit op de slaapkamer=badmeubeltje erin) moet ik de slaapkamer opruimen...elpee's die daar al 20 jaar liggen...knutsels van de kinders...allerhande meuk ::) Ik wil het uitzoeken zodat het opgeruimd is ... en wegdoen wat er weg kan. Kringloopwinkel/Marktplaats...en misschien de gemeentewerf als 't niet anders kan.

En intussen komen er weer (handige) dingen van Marktplaats het huis in :P
Ik zag een leuke koperen pot en dacht 'gut, da's handig voor het haardhout' en ik zag de maten en schatte in dat dat niet te klein en niet te groot was en nu zitten we ongeveer met een koperen pot á la de toverketel waar Obelix in gevallen moet zijn in huis ;D

;D ;D ik zie het voor me!

Wat ik merk is dat ik toch keuzes maak, en als je dan iets weg doet dan hoef je er niks meer mee. Zoals dat ingewikkelde boek dat nog steeds niet gelezen is - dat hoeft dan ook niet meer. En ik heb ooit een GoPro gekocht omdat ik filmpjes wilde maken maar ik kom er niet aan toe om met die filmpjes ook echt wat te doen... dus toch maar besloten dat ‘ie weg mag.

Maar ik kwam op zolder ook nog leuke dingen tegen zoals mijn favoriete sprookjesboek getiteld ‘in elk bos is we een muis die viool speelt’ en dat heeft nu weer plekje in de boekenkast

Maar uiteraard doe ik ook vast iets weg waarvan ik over een paar maanden denk ‘chips... had ik toch wel kunnen gebruiken’ ;D
Door - pien -
#3376759
Siberienne schreef:;D ;D ik zie het voor me!

Wat ik merk is dat ik toch keuzes maak, en als je dan iets weg doet dan hoef je er niks meer mee. Zoals dat ingewikkelde boek dat nog steeds niet gelezen is - dat hoeft dan ook niet meer. En ik heb ooit een GoPro gekocht omdat ik filmpjes wilde maken maar ik kom er niet aan toe om met die filmpjes ook echt wat te doen... dus toch maar besloten dat ‘ie weg mag.

Maar ik kwam op zolder ook nog leuke dingen tegen zoals mijn favoriete sprookjesboek getiteld ‘in elk bos is we een muis die viool speelt’ en dat heeft nu weer plekje in de boekenkast

Maar uiteraard doe ik ook vast iets weg waarvan ik over een paar maanden denk ‘chips... had ik toch wel kunnen gebruiken’ ;D
Gistermiddag weer opgeruimd/uitgezocht: een bananendoos vol met fotomapjes...allemaal foto-albums waar die foto's in hadden gemoeten :biggrin2: , foto's van mijn allereerste katten, een geweldige foto van mijn zus en mij toen we een jaar of 20 waren, die stuur ik dan meteen in onze familieapp en krijg leuke reacties :biggrin2:
Een leesboek uit 1911 van mijn omaatje met haar naam erin (amper te lezen, zo zwierig is het geschreven), allemaal spulletjes van mijn Koos die er niet meer is maar die spulletjes héb ik nog...bewaar ik voor mezelf en de kinders...dat is zó dierbaar (gelukkig bewaarde zijn moeder ook álles ;D )
De elpees zijn naar iemand die er erg blij van werd en er meteen in begon te spitten zei meneer pien ;D

Dat is goed, dat je die keuze maakt: iets wegdoen waar je toch niks meer mee gaat doen...en juist de 'schatten' bewaren zoals je mooie sprookjesboek.
Ik zit te denken wat ik met dat boek van mijn omaatje moet...mijn kinders zegt het namelijk niks...ja, ze hebben haar een paar jaar gekend. Nou ja, ik maak er een plekje voor en zie dan tzt wel wat ik er mee doe.
Ik had heel veel doosjes bewaard en die stonden in de gang, tot grote ergernis van meneer pien...maar nu zijn ze superhandig om van alles in te doen (ik had ze eigenlijk voor als ik iets via Marktplaats zou verkopen).
Maar uiteraard doe ik ook vast iets weg waarvan ik over een paar maanden denk ‘chips... had ik toch wel kunnen gebruiken’
Daar had iemand (iemand die zo'n opruimboek heeft geschreven hè :biggrin2: ) een 'regeltje' voor : als het iets is wat je voor minder dan 20 euro kunt kopen is het niet zo erg om het weg te doen.
Door Too
#3376771
- pien - schreef: Daar had iemand (iemand die zo'n opruimboek heeft geschreven hè :biggrin2: ) een 'regeltje' voor : als het iets is wat je voor minder dan 20 euro kunt kopen is het niet zo erg om het weg te doen.

Dat boek heb je toch wel weggedaan hè... voor 3euro koop je er weer één op marktplaats :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3377036
Gisteren dag 1 van het re-trail speurweekend voor asielhonden. Erg warm, maar de hondjes hebben het enorm naar hun zin gehad. Echt zo gaaf om te zien hoe ze alle spanning van zo'n dag omzetten in focus en daar zo blij en tevreden van worden.

Voor mij een hele uitdaging om in 2 sessies 3 groepen op de foto te zetten. En toen verdwaalden we s middags ook nog. Hashtag best wel zere voetjes! Vandaag zijn er meer honden, maar gelukkig komt er s morgens nog iemand fotograferen, kan die mooi 1 groep doen en ik de andere twee. Dus die voetjes overleven het vandaag wel.
Door - pien -
#3377070
Fijn dat de voetjes het vandaag wat makkelijker hebben, Kaela!

Het is Gabi's Gotchaday! Alweer twee jaar is deze grote lieverd :smitten: bij ons!
Afbeelding
Gabi zal het allemaal worst wezen ;D
Straks is er taart voor alle drie :dribble:
Door Siberienne
#3377086
- pien - schreef:Fijn dat de voetjes het vandaag wat makkelijker hebben, Kaela!

Het is Gabi's Gotchaday! Alweer twee jaar is deze grote lieverd :smitten: bij ons!
Afbeelding
Gabi zal het allemaal worst wezen ;D
Straks is er taart voor alle drie :dribble:

Aaaah wat een lieve foto! Gefeliciteerd met hem :)
#3377112
- pien - schreef:Fijn dat de voetjes het vandaag wat makkelijker hebben, Kaela!

Het is Gabi's Gotchaday! Alweer twee jaar is deze grote lieverd :smitten: bij ons!
Afbeelding
Gabi zal het allemaal worst wezen ;D
Straks is er taart voor alle drie :dribble:
Gefeliciteerd (met) Gabi!! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door