Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3377073
Gisteren alleen tweede deel van de landen punten gezien en de televoters.
Meest opvallende was dat Duitsland 0 punten kreeg bij de televoters :o

En de reactie van die Zweed bij het bekendmaken van de televoters en daarmee de einduitslag was onbetaalbaar :biggrin2: las overigens dat Duncan met hem al telefoonnummers heeft uitgewisseld om samen een liedje te gaan maken ;)

Ik ben vooral enorm blij dat iemand heeft gewonnen die daadwerkelijk goed kan zingen :cool: ondanks dat ik het liedje inmiddels helemaal zat ben ;D
#3377222
dinky89 schreef:Gisteren alleen tweede deel van de landen punten gezien en de televoters.
Meest opvallende was dat Duitsland 0 punten kreeg bij de televoters :o
Nou heb ik het niet live gehoord, maar wat er donderdag van getoond werd, lijken me 0 punten toch niet echt terecht...
dinky89 schreef:En de reactie van die Zweed bij het bekendmaken van de televoters en daarmee de einduitslag was onbetaalbaar :biggrin2:
Ik ben wel een beetje bang dat er sprake is van rascisme vanuit de oostbloklanden ten aanzien van de artiest(en) die Zweden vertegenwoordigden. Maar goed, het is aardig dat NL ook eens een keer wint.
dinky89 schreef:las overigens dat Duncan met hem al telefoonnummers heeft uitgewisseld om samen een liedje te gaan maken ;)
Ah, goed van ze.
dinky89 schreef:Ik ben vooral enorm blij dat iemand heeft gewonnen die daadwerkelijk goed kan zingen :cool: ondanks dat ik het liedje inmiddels helemaal zat ben ;D
Ik was het liedje na donderdag al zat.

Overigens is die oorlog die er nu uitgebroken is over wie, wat, waar gaat organiseren ongelofelijk.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3377235
Haha ik heb het liedje nog maar half gehoord ;D
Best goed he :biggrin2:
Ik ben niet zo van de liedjes waarin bij ieder woord zoveel mogelijk noten worden gebruikt alla Ilse, echt mijn smaak niet.

Maar natuurlijk wel hartstikke leuk voor die knul en Nederland en iedereen die er graag eens bij wil zijn :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door