Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kiara
#3377043
O oké en hoelang geven dan, staat er hier ergens iets over dat ik wat kan lezen?
En welke is goed?
Door Lizzy
#3377068
Het is misschien eigenlijk niet zo'n gek idee om eerst te kiezen voor een milde ontgifter. Je zou daarvoor bijv. Chlorella kunnen nemen. Heb je wel een goede kwaliteit nodig. Ik vind die van Ron nog steeds de beste: https://www.leefbewust.com/webwinkel/pr ... chlorella/. Je begint dan met 2 keer per dag 1 pilletje (handigst te doseren). Dat geef je een paar dagen en dan verhoog je naar 2 keer per dag 2 pilletjes. Weer een paar dagen en dan verhogen naar 2 keer per dag 3 pilletjes. Ik zou dit zo langzaam verhogen totdat je 2 keer per dag 8 pillen geeft. Dat geef je dan een weekje en dan bouw je af in een weekje of twee weekjes tijd. Naar of nul of een onderhoudsdosering (en dat komt niet zo krap). Als dat allemaal goed is gegaan, kun je een groene leem kuur doen. Bij de Tuinen verkopen ze groene leem, deze:

Afbeelding

Je begint dan met 1 keer per dag 1 theelepeltje. Dat verhoog je langzaam (zeg in een dag of 4) naar 1 afgestreken dessertlepel per dag. Dat geef je twee weken en dan stop je.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door