Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3376850
Ik ga een flammkuchen-ding maken (ik dacht dat het pizzadeeg was maar blijkt flammkuchendeeg) met groene asperges, rode ui, fetakaas. Met salade erbij. En misschien een klein portie gebakken aardappeltjes voor Leo.
Door - pien -
#3376853
Lizzy schreef:Lekker! Zijn de groentes in de salade allemaal rauw? Of moet je nog wat met aardpeer?
Nee hoor, de aardpeer kun je rauw eten, héérlijk! Smaakt fris/zoetig/nootachtig! Ik heb wel biologische, ik schil ze dus ook niet.
Door Lizzy
#3376854
- pien - schreef:Nee hoor, de aardpeer kun je rauw eten, héérlijk! Smaakt fris/zoetig/nootachtig! Ik heb wel biologische, ik schil ze dus ook niet.
OK, dank je en bedankt voor de tip!
Door eelke
#3376930
pearlsofpassion schreef:;D
En lekker toch? Beetje meer bite.
Ik snij hem wel in schijfjes, dat vind ik het leukst.
Ja, een beetje als kruisbessen inderdaad, en die vind ik ook erg lekker! Ik maak er ook schijfjes van en kop en kont eet ik niet.
koekje schreef:
Werkt ook voor bananen. Geen gezanik meer welke kant de banaan open moet, gewoon met schil en al naar binnen.
Hier heb ik toch mijn twijfels bij... :o (maar ja, dat had ik bij kiwi's ook) maar goed, ik zanik nooit over de kant van de banaan, dat is altijd bij het steeltje.
Door Lizzy
#3376940
Ik ga broccolisoep maken (met bleekselderij en munt) want Leo is niet lekker. Verkouden. Dan is soep met een broodje altijd lekker. Ik denk dat ik er een omeletje bij bak.
Door eelke
#3376942
Lizzy schreef:Eten jullie dat soort vruchten met schil dan ook biologisch of maak je je geen zorgen om de bestrijdingsmiddelen?
Tot nu toe maakte ik me geen zorgen, mee he.

Nou ja. Dat deed ik bij appels en peren eigenlijk ook al niet... dus dan bij kiwis ook maar niet...
Gebruikersavatar
Door koekje
#3376963
Lizzy schreef:Eten jullie dat soort vruchten met schil dan ook biologisch of maak je je geen zorgen om de bestrijdingsmiddelen?
Nee, ik schil zowel kiwi's als bananen ;D

Kiwischil (iig van de groene) geeft bij mij ook een niet-fijne prikkelende sensatie op de tong. En bananenschil lijkt me nogal taai.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door