Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3376603
pearlsofpassion schreef: Wij combineren zalm dan doorgaans met broccoli. :biggrin2:
Wij aten vroeger altijd spinazie à la crème met een gekookt eitje en zelfgemaakte croutons bij alle vis... en nog vaak doe ik dat ;D ... maar broccoli erbij is ook erg lekker....
Door src_esther
#3376617
Gisteren Zuid-Indiase viscurry met Indiaas geroerbakte bloemkool en rijst. De Indiaas gekruidde (gemalen groene kardamon, gemberpoeder, gemalen koriander, gemalen kurkuma, kaneel, bourbonvanille) rijstpudding hebben we vanmorgen als ontbijt genomen.

Vandaag pasta in een saus met scheutje sojasaus, scheutje melk, verse roomkaas, geperste knoflook, veel verse kruiden, zwarte peper en spinazie. Paar uitgebakken spekjes erover.
Vette tekst-ingrediënten zijn in plaats van boursin uit recept dat ik ooit kreeg.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3376726
Lizzy schreef:Vier dagen van der Valk??? Vertel :biggrin2: !

(en wat eet je dan zoal?).
Ik zit een week in Luik voor training, ben maandag met mijn nieuwe baan begonnen :)

En aangezien ik ‘s avonds gesloopt ben, eet ik lekker in mijn uppie in het hotel. Heb inmiddels de hamburger en de lokale specialiteit gehaktballen gehad. Vanavond maar iets van een salade of zo denk ik.
Door Too
#3376767
- pien - schreef:;D ;D ;D

Zoeteaardappel-pastinaak-wortel mèh
(meneer pien deed een poging tot koken met langzame(re) koolhydraten)
O zo iets krijg ik vaak op dinsdag.. als puree of schijfjes, even voorgekookt, mooi gerangschikt in een schaal -tenen knoflook ertussen en wat verse kruiden erbij- en dan in de oven. Salade erbij met vanales maar altijd met avocado en homemade mayonaise, die mayo is ook fijn om de zoete aardappel/pastinaak op te leuken ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door