Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3376287
Ik heb daar regels voor. Hier mogen ze niet rondom de stoepen piesen. Dus alleen op bepaalde veldjes/stroken in de wijk. Dat is soms best een opgave, want alle stoepen hier in de wijk staan vol bomen. Maar ik vind het goor. Laat staan tegen iemand zijn eigendom, ook al zijn het lelijke irritante struiken. Stel nou dat net daarna die buur als zn goede voornemens bij elkaar geraapt heeft en hem wil gaan snoeien? Pak je zo in de pis...

In de zomer lijkt het mij ook dat het gaat stinken...nu komt er natuurlijk uit mijn honden (zeker toen we er twee hadden) wel wat meer pies, maar ik vind het gewoon echt asociaal staan...

Bedankt voor de aai. Klus is geklaard. Potje is gejankt. En weer door. De printer staat nu netjes in de kast, ipv op de salontafel. Ik heb voor 200,- aan medicijnen weggegooid ofzo (ik vond oa nog een volle fles metacam... wel zonde dat ik dat niet eerder heb gecheckt zodat ik m weg kon geven, was houdbaar tot 11-18) totaal een halve vuilniszak vol aan spalk, op maat geknipte leggings, brace, en andere ellende. En nog steeds veel haren ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3376293
Och Eelke :bigarmhug: Hopelijk lucht het op dat je deze klus geklaard hebt en Gijs nog net zo stevig in je hart hebt zitten :-*

Ik laat nooit honden snuffelen bij tuinen, laat staan plassen. En ook niet tegen gemeentegroen dicht bij huizen. Wij moeten best ver voor we de straat uit zijn, maar dat kunnen ze allemaal (op een logeerteefje na, die mag bij de gemeenteboom plassen). Hoe een ander zijn tuin ook (al dan niet) onderhoudt, het is zijn/haar tuin en daar hebben ik en mijn hond van weg te blijven.
Door eelke
#3376294
Ja het lucht wel op. Het is het tv kastje, dus daar kijk je toch ook wel vaak naar natuurlijk. Dat kastje hadden we trouwens ook vanwege Gijs gekocht. Die daap ging savonds voor de tv zitten als hij eten wilde / naar buiten wilde. Dat was irritant en die strijd kregen we niet gewonnen (en hem 20 keer per avond naar zijn plek sturen is óók irritant). Dus kochten we gewoon een hoger kastje zodat we over hem heen konden kijken. (dat lukte bijna, alleen de ondertiteling konden we dan net niet lezen). Opgelost! Dachten wij. Want hij had natuurlijk goed door dat zijn actie niet meer zo irriteerde, dus ging hij dan maar blaffen ::)

En dan werden wij wel echt heeeel boos. Dus dan sprintte hij een eind weg om vervolgens 'braaf' af te gaan; dan gooide hij eerst zijn kop dramatisch in zijn nek, rolde met zijn ogen ::) en stortte zich dan ter aarde. Dat had ik eigenlijk eens moeten filmen. Ooohh wat een draak was die hond. Mijn zwager herinnerde me laatst nog aan zijn 'val toch dood' blik. Als je dan zei dat hij af moest, dan keek ie in het voorbijlopen nog eens erg boos naar je 'val toch dood trut'. Om dan bloedchagrijnig weg te sjokken. 'dan toch niet'.

Ha er zat wel karakter in. God wat hebben we met dat beest afgezien ;D en dit is eigenlijk helemaal geen klaag :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3376296
Heerlijk, deze herinneringen! Die zijn oneindig veel kostbaarder dan de spullen uit het kastje.
Door eelke
#3376299
Ja, de spullen in het kastje hebben natuurlijk wel te maken met het nare, veel te vroege, einde. Dit die hebben nogal een bittere nasmaak. Maar ze zijn weg, en er staan ook veel toffe herinneringen tegenover :-)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3376307
eelke schreef:Ja het lucht wel op. Het is het tv kastje, dus daar kijk je toch ook wel vaak naar natuurlijk. Dat kastje hadden we trouwens ook vanwege Gijs gekocht. Die daap ging savonds voor de tv zitten als hij eten wilde / naar buiten wilde. Dat was irritant en die strijd kregen we niet gewonnen (en hem 20 keer per avond naar zijn plek sturen is óók irritant). Dus kochten we gewoon een hoger kastje zodat we over hem heen konden kijken. (dat lukte bijna, alleen de ondertiteling konden we dan net niet lezen). Opgelost! Dachten wij. Want hij had natuurlijk goed door dat zijn actie niet meer zo irriteerde, dus ging hij dan maar blaffen ::)

En dan werden wij wel echt heeeel boos. Dus dan sprintte hij een eind weg om vervolgens 'braaf' af te gaan; dan gooide hij eerst zijn kop dramatisch in zijn nek, rolde met zijn ogen ::) en stortte zich dan ter aarde. Dat had ik eigenlijk eens moeten filmen. Ooohh wat een draak was die hond. Mijn zwager herinnerde me laatst nog aan zijn 'val toch dood' blik. Als je dan zei dat hij af moest, dan keek ie in het voorbijlopen nog eens erg boos naar je 'val toch dood trut'. Om dan bloedchagrijnig weg te sjokken. 'dan toch niet'.

Ha er zat wel karakter in. God wat hebben we met dat beest afgezien ;D en dit is eigenlijk helemaal geen klaag :smitten:
Klinkt toch gewoon als een newfy? ;D
Wij hebben hier ook de 'evil eye'
En qua tv meubel, nope te laag, mooi maar te laag etc ;D

En verder :bigarmhug: :-*
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3376364
Harry is een lastige eter.... vind lang niet alles lekker, patrijs is dus ronduit jakkie bah en dan eet hij 3 dagen niet als ik het een dag later weer neer zet. Koekjes uit de winkel blieft meneer ook niet ( niet erg hoor, met liefde droog ik long) Lola is een alles eter. Op vakantie tot de conclusie dat ik niet koekjes (is bij ons beloningssnoepjes) bij me had voor d’r. Nou hebben ze in Oostenrijk niet zo’n ruime keuze waar wij zaten dus een zakje frolic gekocht....
Doet Harry daar bijna een moord voor!
Stinkie is dus dol op frolic.........
Door Suzanne
#3376492
- pien - schreef:Aai voor Eelke :bigarmhug:

Iemand die mij erop aanspreekt dat mijn honden in zijn tuin eeeehhhh snuffelen ja..snuffelen en misschien doen ze wel een plas tegen het muurtje...zoals zoveel honden voor hen.
Zijn daar regels voor? Waar je hond wel mag plassen en waar niet?
Ik belet ze 9 van de 10 keer om tegen buxus te piesen omdat buxus er slecht tegen kan...maar sommige zwaar overhangende (lees= de halve stoep in beslag nemende) hagen daar mogen ze van mij tegen aan piesen hoor.
Afijn... ik ben doorgelopen. Hij doet ook vast wel 's iets waar ik me aan kan ergeren ::)

In beginsel laat ik mijn honden niet plassen tegen (laat staan IN) de tuin van een ander. DAt vind ik gewoon niet kunnen, dat je dat wel laat gebeuren. Ook niet tegen de auto oid van iemand anders. Gewoon.. niet tegen de eigendommen van een ander. Dus ook niet tegen een afscheidingsmuurtje of buiten de tuin stekende planten. Zit naar namelijk zelf ook niet op te wachten. Om alle schijn te vermijden laat ik ze er meestal ook niet snuffelen.. van snuffelen komt allicht poot optillen..

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3376508
- pien - schreef:Aai voor Eelke :bigarmhug:

Iemand die mij erop aanspreekt dat mijn honden in zijn tuin eeeehhhh snuffelen ja..snuffelen en misschien doen ze wel een plas tegen het muurtje...zoals zoveel honden voor hen.
Zijn daar regels voor? Waar je hond wel mag plassen en waar niet?
Ik belet ze 9 van de 10 keer om tegen buxus te piesen omdat buxus er slecht tegen kan...maar sommige zwaar overhangende (lees= de halve stoep in beslag nemende) hagen daar mogen ze van mij tegen aan piesen hoor.
Afijn... ik ben doorgelopen. Hij doet ook vast wel 's iets waar ik me aan kan ergeren ::)
Ja maar dat is nou vaak ook het probleem zoals zoveel honden voor hen.....mijn reuen willen dat ook, maar ik vind dat niet kunnen tegen iemand anders zijn planten, tuin, muurtje, stoepje of auto. IK wil niet zeggen dat het me per ongeluk nooit gebeurd is maar ik wil het echt niet hebben . Maar hoe meer honden er plassen hoe meer honden er willen gaan plassen.....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3376509
constance.blokzijl schreef:Harry is een lastige eter.... vind lang niet alles lekker, patrijs is dus ronduit jakkie bah en dan eet hij 3 dagen niet als ik het een dag later weer neer zet. Koekjes uit de winkel blieft meneer ook niet ( niet erg hoor, met liefde droog ik long) Lola is een alles eter. Op vakantie tot de conclusie dat ik niet koekjes (is bij ons beloningssnoepjes) bij me had voor d’r. Nou hebben ze in Oostenrijk niet zo’n ruime keuze waar wij zaten dus een zakje frolic gekocht....
Doet Harry daar bijna een moord voor!
Stinkie is dus dol op frolic.........
Bijna iedereen lust ook chips ;D en dat is niet vanwege voedingswaarde of zo :P
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3376516
Kaio schreef: Bijna iedereen lust ook chips ;D en dat is niet vanwege voedingswaarde of zo :P
Waar Afbeelding
Heb er gister ook mijn voordeel mee kunnen doen, kon hem door de frolic heel makkelijk langs een stuk of 5 katten laten lopen, terwijl hij daar vaak echt wel op af vliegt
Door eelke
#3376628
Online bestelling geplaatst. Ik kies dan, als het kan, voor bezorgen bij de bouwmarkt, want lekker lang tot 21.00 open, dus kan ik bijna altijd wel halen en dan zit ik thuis niet op te letter of ik de bezorger niet mis.

Is er iets mis gegaan en nu moet ik het ophalen bij een of ander dhl buurtpoint - bij iemand thuis dus. Kan alleen tussen 17.00 en 21.00 en aargh, bij iemand thuis. Dat vind ik toch minder tof. Maar ja, aanpassen kan dus niet meer ::)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3376655
Even ego want moet zo naar stage. Gister was de rechtszaak van de vriendin die vermoord was vorig jaar. Ik kon er niet heen vanwege stage maar slaap dus al wel 3 nachten amper of enorm slecht met nachtmerries.
Ben doodop.
Hopelijk kan ik me beter concentreren dan gister. :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door