In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

#3376263
Anne in Zweden schreef::'(

Ah, nieuwe ontdekking: wanneer ik het venster met de extra smileys niet sluit tussendoor, wordt het bericht gewoon geplaatst. Sluit ik het wel en open ik het opnieuw en klik ik dan op een smiley, dan word ik eruit gemikt.

Heb je al hoofdpijn, Jeff? ;D
Gebeurt dit ook in andere browsers of alleen MS Edge?

Als je op Voorbeeld klikt in plaats van Verstuur, ben je dan ook uitgelogd?

Als je op een smilie klikt en dan de venster sluit, en je drukt dan op F12 en dan op het tabblad Console en dan Errors. Staat daar iets? (Je kan weer op F12 drukken om het weer te sluiten)
#3376354
Interessanterwijze werd ik er net, bij het plaatsen van het vorige bericht, weer uitgegooid, hoewel ik de smiley had weggehaald. Toen ik weer inlogde en op het pijltje terug klikte, moest ik op vernieuwen klikken en vervolgens bevestigen, en toen bleek het bericht toch gewoon geplaatst.

Mysterieuze kwestie, dit. :D
#3376652
Anne in Zweden schreef: Mysterieuze kwestie, dit. :D

Zeg dat wel. :confused1: Ik heb op het forum support forum gevraagd maar daar weet ook niemand iets te bedenken. Kan je iets proberen? Op Plaats Reactie klikken maar dan met de Ctrl toets ingehouden zodat het in een nieuwe venster opent. Ben je nu ook uitgelogd? Ik vraag me namelijk af of je uitgelogd wordt omdat je twee vensters open hebt (want de Bekijk meer smilies venster is ook een venster).


Een ander advies dat ik zou geven is je cookie opruimen maar het blijkt dat je dat bij Edge niet kan doen voor één website. Dan ben je alle cookies voor alle websites kwijt.
#3376690
:groupwave2:

Met smiley-venster dicht. Ook geen probleem.

Ik heb daarnet mijn computer opnieuw gestart en voor de zekerheid ook het browserverloop (Geschiedenis heet dat in het NLs?) gewist, al gebeurt dat sowieso automatisch na iedere sessie. Maar nu is alles dus weer normaal, dus vermoedelijk heeft daar het probleem gezeten?

Nog effe proberen: :plane: :band: :dog:
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door