In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

#3375949
Driewerf aargh! Ik word er de laatste tijd regelmatig uitgegooid wanneer ik een reactie op een onderwerp wil plaatsen. Dan heb ik een heel stuk getypt, druk op verstuur, en baf, ik krijg het inlogscherm te zien, met de boodschap dat ik aangemeld moet zijn om berichten te kunnen plaatsen. Maar aangemeld was ik dus allang! Ik heb een beetje de indruk dat het alleen gebeurt als ik niet-standaard smileys gebruik (dus de smileys waarvoor je op de tekst "Bekijk meer smilies" hier rechts moet klikken), maar misschien is dat toeval.

Weet een van de BP-achter-de-schermen-tovenaars wat hier de oorzaak van kan zijn? Er gaan soms best grote lappen tekst van me verloren soms, kort van stof als ik meestal ben :biggrin2: , en meestal heb ik dan geen zin het hele verhaal nog een keer te typen. Of is dat misschien juist de bedoeling van het eruitgooien..? :g:

Ik zal deze tekst alvast kopiëren voor de zekerheid, zodat ik hem hierna nog een paar keer kan plaatsen. ::)

PS/ En inderdaad werd ik er weer uitgegooid...
#3375960
Anne in Zweden schreef:Driewerf aargh! Ik word er de laatste tijd regelmatig uitgegooid wanneer ik een reactie op een onderwerp wil plaatsen. Dan heb ik een heel stuk getypt, druk op verstuur, en baf, ik krijg het inlogscherm te zien, met de boodschap dat ik aangemeld moet zijn om berichten te kunnen plaatsen. Maar aangemeld was ik dus allang! Ik heb een beetje de indruk dat het alleen gebeurt als ik niet-standaard smileys gebruik (dus de smileys waarvoor je op de tekst "Bekijk meer smilies" hier rechts moet klikken), maar misschien is dat toeval.

Weet een van de BP-achter-de-schermen-tovenaars wat hier de oorzaak van kan zijn? Er gaan soms best grote lappen tekst van me verloren soms, kort van stof als ik meestal ben :biggrin2: , en meestal heb ik dan geen zin het hele verhaal nog een keer te typen. Of is dat misschien juist de bedoeling van het eruitgooien..? :g:

Ik zal deze tekst alvast kopiëren voor de zekerheid, zodat ik hem hierna nog een paar keer kan plaatsen. ::)

PS/ En inderdaad werd ik er weer uitgegooid...
Edit: volgens mij heeft het echt met die smileys te maken. Ik probeerde net een reactie met alleen die knuppel-smiley van pagina 2 te plaatsen > eruitgegooid. Heb het toen geprobeerd met de Banned-smiley op pagina 1 > eruitgegooid. Toen alleen een regel tekst met de boze smiley waar je hiernaast rechtstreeks op kunt klikken, en jawel, de reactie wordt geplaatst.

Jèèèèèff!!! :biggrin2:
#3375972
Kim_S schreef::knuppel2: :banned:

:sofa:
Die inderdaad. Ik wilde die verwerken in een reactie op iemand die me al een paar dagen zit te jennen hier op bp. Maar aangezien dat dus niet lukt, zal het jennen nog wel een tijdje doorgaan… :crying:


Interessant: de eerste keer dat ik dit bericht wilde plaatsen, klikte ik op de smiley in de "Bekijk meer smilies"-lijst. Hup, eruitgegooid. De tweede keer heb ik gewoon : crying: getypt, en voilà. Uiterst mysterieus, ditte!
#3375973
Charlie Angel schreef:Hé Anne, dat is vast een nieuwe ingebouwde beveiliging tegen te grote lappen tekst en jij bent blijkbaar de enige die zoveel woorden gebruikt. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Sorry! Afbeelding

Ik heb er zelf geen last van, dus kan je geen zinnig antwoord geven.
JEFFF!!
:knuppelsmiley: :knuppelsmiley: :knuppelsmiley:
#3375986
Anne in Zweden schreef:Die inderdaad. Ik wilde die verwerken in een reactie op iemand die me al een paar dagen zit te jennen hier op bp. Maar aangezien dat dus niet lukt, zal het jennen nog wel een tijdje doorgaan… :crying:


Interessant: de eerste keer dat ik dit bericht wilde plaatsen, klikte ik op de smiley in de "Bekijk meer smilies"-lijst. Hup, eruitgegooid. De tweede keer heb ik gewoon : crying: getypt, en voilà. Uiterst mysterieus, ditte!
Ach gossie :P
Zal het nooooooit meer doen ::)

Vind het toch wel een minpuntje dat je vanuit Zweden geen aparte smilies op BP kunt zetten... *Heroverweegt emigratieplannen*
#3376000
Lizzy schreef:Ik heb hier ook nooit last van... Is dit via je telefoon of via je PC? Gebruik je Tapatalk (wie gebruikt dat eigenlijk nog? Want ik zou daar eigenlijk wel vanaf willen....).
Ik gebruik tapatalk, echt super handig op de telefoon. En volgens mij nog best veel anderen. Kan ik zien, omdat je alleen als iemand via tapa een bericht stuurt, de goede smileys ziet en anders alleen een lachend gezichtje Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door