Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3375464
Kim_S schreef:Er hangt nog maar 1 huissleutel aan mijn sleutelbos :D
Wat heer-lijk!!! :wavetowel2: :groupwave2: :-*

Enne dat "heerlijk" is ook wel van toepassing voor Lola, hetzij op een andere manier ;D Fijn dat jullie meissie het zo naar haar zin heeft op vakantie!
Door MillyMol
#3375553
Ronald schreef:Fijn Kim! Gefeliciteerd!

Geweldig MillyMol! érezd jól magad als ik het goed gegoogled heb ::)
Köszönöm szépen Ronald! Dank je wel!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3376027
Hij is eindelijk klaar ! :D. ( wat kun je je daarop verkijken) ;D

20190507_190637.jpg
20190507_190637.jpg (2.33 MiB) 1543 keer bekeken
Mine!
20190507_191019.jpg
20190507_191019.jpg (3.09 MiB) 1543 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3376039
Kaio schreef:Hij is eindelijk klaar ! :D. ( wat kun je je daarop verkijken) ;D

20190507_190637.jpg
Mine!
20190507_191019.jpg
Haha, ja echt he! Ik heb er toen geloof ik bijna een hele week over gedaan, nou ja de avonden dan..
Maar Brutus vond het destijds wel helemaal fantastisch. Harry heeft het geduld niet en Lola vergeet adem te halen, dus inmiddels is hij weg....
Door Anne in Zweden
#3376052
Kaio schreef:Hij is eindelijk klaar ! :D. ( wat kun je je daarop verkijken) ;D


20190507_190637.jpg

Mine!
20190507_191019.jpg
Ooowww, da's wat voor Almond/Mellow! Waar koopt een mens zoiets?!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3376053
constance.blokzijl schreef:Haha, ja echt he! Ik heb er toen geloof ik bijna een hele week over gedaan, nou ja de avonden dan..
Maar Brutus vond het destijds wel helemaal fantastisch. Harry heeft het geduld niet en Lola vergeet adem te halen, dus inmiddels is hij weg....
Hier ook een week mee bezig geweest
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3376056
Anne in Zweden schreef:Ooowww, da's wat voor Almond/Mellow! Waar koopt een mens zoiets?!
Kan via internet.
Of je denkt mwah allemaal te duur, hoeveel werk kan dat nou zijn en je koopt bij de hornbach een rubbermat met gaten, moet groot zijn want ja grote honden. Koopt wat fleecedekens bij de wibra. En gaat die verknippen. En iedere avond bezig, en dan nog niet halverwege erachter komen dat je echt meer fleece nodig hebt ;D , en weer wat fleece halen en dan vervolgens bijna klaar toch nog net een extra fleece dekentje nodig hebben ;D
Maar als je googled op snuffelmat kom je ook kant en klare te koop tegen ;)
Door Anne in Zweden
#3376059
Kaio schreef:Kan via internet.
Of je denkt mwah allemaal te duur, hoeveel werk kan dat nou zijn en je koopt bij de hornbach een rubbermat met gaten, moet groot zijn want ja grote honden. Koopt wat fleecedekens bij de wibra. En gaat die verknippen. En iedere avond bezig, en dan nog niet halverwege erachter komen dat je echt meer fleece nodig hebt ;D , en weer wat fleece halen en dan vervolgens bijna klaar toch nog net een extra fleece dekentje nodig hebben ;D
Maar als je googled op snuffelmat kom je ook kant en klare te koop tegen ;)
Dank! Mijn creabea-ader staat al een tijdje droog, dus het zal wel een kant-en-klare worden. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door