Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3375315
Komt vast goed Kim!

Mijn klaag, we zijn op vakantie in Oostenrijk voor 1 week. Onze neefjes zijn mee en die hebben het geweldig. Ik heb alleen in beide knieën een slijmbeursontsteking.... omhoog gaat, maar je moet ook vaak weer naar beneden lopen en dat is soms met tranen in de ogen.... Maar die jochies vinden het zo fantastisch dat ik maar ff doorbijt.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3375321
:bigarmhug: voor Ronald. Het is zwaar, maar dit is investeren in jezelf.

Eigen klaagje: na meerdere keren er achteraan zitten, zou ik vorige week eindelijk door het ziekenhuis gebeld worden om met een behandeling te gaan starten. Heb ik de oproep gemist, dom! Maar nu duurt het alweer een week en ik heb nog niets gehoord over een nieuw bel moment. De arts zelf is heel vlot, maar de secretaresse die er tussen zit niet bepaald. Hoop zo dat er vandaag een brief komt voor een nieuwe afspraak, dit wachten om niets is stom!
Door Siberienne
#3375327
constance.blokzijl schreef:Komt vast goed Kim!

Mijn klaag, we zijn op vakantie in Oostenrijk voor 1 week. Onze neefjes zijn mee en die hebben het geweldig. Ik heb alleen in beide knieën een slijmbeursontsteking.... omhoog gaat, maar je moet ook vaak weer naar beneden lopen en dat is soms met tranen in de ogen.... Maar die jochies vinden het zo fantastisch dat ik maar ff doorbijt.

Kun je een paar wandelstokken regelen? Staat misschien suf (?) maar scheelt zoveel in belasting voor je knieën. Ik wilde er eerst niet aan beginnen, nu wil ik niet meer anders...
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3375353
Siberienne schreef:

Kun je een paar wandelstokken regelen? Staat misschien suf (?) maar scheelt zoveel in belasting voor je knieën. Ik wilde er eerst niet aan beginnen, nu wil ik niet meer anders...
Dat is eigenlijk wel een goed idee... Zal eens kijken bij een Hervis ofzo. Vandaag bij de Krimmler wassefalle geweest, omhoog gaat prima maar naar beneden...
Door Siberienne
#3375356
constance.blokzijl schreef:Dat is eigenlijk wel een goed idee... Zal eens kijken bij een Hervis ofzo. Vandaag bij de Krimmler wassefalle geweest, omhoog gaat prima maar naar beneden...
ja ik heb het aan 1 knie gehad, was al geen feest, laat staan aan twee. Achterstevoren afdalen werkte ook beter dan vooruit maar is ook al zowat... sterkte!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3375357
Siberienne schreef:
ja ik heb het aan 1 knie gehad, was al geen feest, laat staan aan twee. Achterstevoren afdalen werkte ook beter dan vooruit maar is ook al zowat... sterkte!
Slijmbeurs aan de knie vind ik anders beter te doen dan aan de schouder als ik er over nadenk. In de schouder stond ik echt van te huilen zo zeer, met alleen al een jas aandoen of aankleden, dit is (wel met naproxen) ok zolang ik niet op mijn knieën hoef te liggen of te hurken.... en ik kruip dus wel zo in bed dus dat doen we ff anders momenteel. Maar het is me gelukt vandaag hoor, maar fijn was wel anders... morgen hebben we een vlakke wandeling maar we (vooral de kinderen) willen graag naar een zilvermijn en we doen nog een klamm wandeling dus een paar stokken is dan wel een optie....
1 mei is hier alles dicht maar donderdag komen we langs een Hervis en dan stoppen we even.
Ik had toch rustiger moeten opbouwen dat hardlopen... ik weet dat ik niet de beste knieën heb, maar ik heb er zo weinig last van gehad de laatste 2 jaar dat ik overmoedig ben geworden....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3375373
Ik moet nette kleren kopen. En nette schoenen. Wat een drama. #ikbennietnetjesengahetooknooitworden!
Door src_esther
#3375374
Kaela schreef:Ik moet nette kleren kopen. En nette schoenen. Wat een drama. #ikbennietnetjesengahetooknooitworden!
Voor wat voor gelegenheid is het? Er is netjes en netjes dus het hoeft echt niet tuttig te zijn.
Door eelke
#3375376
Goede dappere stappen Ronald!

Ja dat vraag ik me ook af Kaela, dat kan best tof zijn tegenwoordig toch?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3375377
src_esther schreef: Voor wat voor gelegenheid is het? Er is netjes en netjes dus het hoeft echt niet tuttig te zijn.
Voor de bruiloften die ik ga fotograferen. Dus het moet onopvallend netjes zijn en ik moet er goed in kunnen bewegen en de schoenen moeten dus zeker ook comfi zijn.

Ik heb nu 2 broeken en blouses besteld. Hopelijk zit daar wat bij en dan kan ik ook gaan bedenken wat voor schoen er bij past.
Door eelke
#3375378
Heb je plaatjes van de broeken en blouses?

Een blouse lijkt me dan weer niks, dat rekt noppes nada toch? Bij mij knelt er altijd wel iets zodra ik een andere houding heb dan gewoon staan met m'n armen naar beneden. (maar dat ligt misschien aan mijn bouw, beetje rare verhoudingen ::) )

Ik heb best prettige blazers van een soort joggingbroekenspul (hoe heet die stof?). Dat kan ook best netjes zijn? Met een met tshirt eronder.

Je moet toch juist ook uitstralen dat je lekker soepel erin kan bewegen, lijkt me.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3375389
Ik ben ook van de comfortabele kleding, want 3 kleine kindertjes etc. Maar ik hou dus ook niet van bloesen. Je loopt ermee namelijk altijd wel een stuk tiet af te knellen met al die knoopjes en gebrek aan elasticiteit.
Ik hou zelf erg van maxirokken. Dat is idd heel erg rok, maar wel lang genoeg om er alles mee te kunnen doen. Voor die-hard broekmensen mogelijk wel teveel rok.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3375405
eelke schreef:Heb je plaatjes van de broeken en blouses?

Een blouse lijkt me dan weer niks, dat rekt noppes nada toch? Bij mij knelt er altijd wel iets zodra ik een andere houding heb dan gewoon staan met m'n armen naar beneden. (maar dat ligt misschien aan mijn bouw, beetje rare verhoudingen ::) )

Ik heb best prettige blazers van een soort joggingbroekenspul (hoe heet die stof?). Dat kan ook best netjes zijn? Met een met tshirt eronder.

Je moet toch juist ook uitstralen dat je lekker soepel erin kan bewegen, lijkt me.
Ik heb ooit een set zwarte blouses gehad waar stretch in zat. Die gebruikte ik altijd als ik een shoot had, zat heerlijk, kon er uitstekend in bewegen en lekker neutraal netjes. Maar ik kan nergens meer zulke fijne vinden, dus de zoektocht duurt al wel even.
De jasjes die jij bedoeld ken ik wel. Hou ik in gedachte. Ik heb het met fotograferen al heel snel heel warm, dus laagjes die uit kunnen is heel erg fijn.

Ik vind het ook gewoon lastig inschatten hoe netjes het moet zijn. Ik zie ook wel fotografen (en in duurdere segmenten als waar ik voor werk) in spijkerbroek. Ik vind dat toch niet zo, het bruidspaar en hun gasten doen er alles aan om er mooi uit te zien en ze betalen een flinke duit om jou daar rond te hebben lopen. Dan moet je ook wel je best doen er een beetje bij te passen. Ik had een leuk setje, maar daar ben ik (letterlijk helaas) uitgegroeid...

@koekje, ik ben in het geheel geen rokkenmens ;D .
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3375409
Ik ook, want 3 beren etc. :biggrin2:
Rok lijkt me voor fotograaf lastig hoor. Ikzelf heb zo'n soort pantalon met elastiek bovenin, ziet er netjes uit maar is tevens dus lekker rekbaar.
Schoenen kunnen gewoon wat neutrale sneakers of zo zijn denk ik toch
En blouses, tja ook lang niet meer gedragen maar ik had altijd het probleem dat er altijd een gat viel tussen 2 knopen bij mijn borsten, terwijl die echt niet eens groot zijn. Maar er zijn vast ook nette neutrale shirts. Ik denk dat je vooral iets onopvallends zoekt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door