Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3375285
Angelique schreef:Nou worden we collectief heel benieuwd naar die kleding :g:
Niets spannends: sportshirts, sportbroeken en vesten ::)
Maar ze willen dat je zeker meerderjarig bent ivm AVG angst.....
Storing duurt blijkbaar nog steeds voort.
Door Siberienne
#3375287
Shadow heeft gisteren de voerton met de brokken van Spot open gekregen en geplunderd. Nu vandaag flink aan de diarree :-X net maar wat vezels bij zijn kvv gedaan. Hopelijk remt dat wat. De etter.
Door Siberienne
#3375288
Ronald schreef:Wat gesprekken gehad met een professional... Nu emotioneel incontinent... :'(

Sterkte Ronald! Soms is het wel goed als de emoties eruit komen ipv opstapelen in je lijf, maar het is altijd wel even schrikken :bigarmhug:
Door MillyMol
#3375289
Ronald schreef:Wat gesprekken gehad met een professional... Nu emotioneel incontinent... :'(
Dus de sluisdeuren staan open Ronald? Dat is beter dan dat de dam breekt op een onverwacht moment toch?
:bigarmhug:
Door Siberienne
#3375291
Ronald schreef:Klopt. Maar het is allemaal best wel confronterend...

Yep. Heel herkenbaar. Dapper trouwens van je.
image.jpg
image.jpg (51.52 KiB) 1401 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3375292
Dankjewel Siberienne...

Ennuh... dat is ook wat de peut zei: je hebt voor alles en iedereen gezorgd, behalve voor jezelf...
Door Anne in Zweden
#3375295
Sterkte en een knuffel, Ronald. Als het eruit mot, mot 't eruit, dus laat ze gaan, die tranen. Weinig dingen voelen zo fijn als het gevoel van spanning die is ontladen nadat die veel te hoog was opgelopen! Vreet energie, zo'n huilbui, maar o zo bevrijdend. Ik hoop dat jij dat ook zo zult ervaren. :-*
Door Siberienne
#3375298
Ronald schreef:Dankjewel Siberienne...

Ennuh... dat is ook wat de peut zei: je hebt voor alles en iedereen gezorgd, behalve voor jezelf...

Da's wel herkenbaar... En verdrietig ook. En goed voor jezelf leren zorgen is soms nog best lastig. Maar ook fijn. Sterkte!
Door hannabelgje
#3375299
Ronald schreef:Dankjewel Siberienne...

Ennuh... dat is ook wat de peut zei: je hebt voor alles en iedereen gezorgd, behalve voor jezelf...
Dikke knuffel. Dat is niet makkelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door - pien -
#3375309
Ronald schreef:Dankjewel Siberienne...

Ennuh... dat is ook wat de peut zei: je hebt voor alles en iedereen gezorgd, behalve voor jezelf...
Sterkte en een knuffel voor jou
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3375313
Knuf voor Ronald!!! :-*

Mijn klaag: laatste loodjes op mijn werk voordat ik over 2 weken met mijn nieuwe baan begin. Terwijl ik mijn vrije dagen probeer op te maken, blijven collega’s me continu bellen en mailen met allerlei wissewasjes ::) Denk dat ze het nog moeilijk gaan krijgen als ik weg ben straks...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door