Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3373498
Siberienne schreef:
935304CB-29CE-44CD-A6B9-936991F4BFF1.jpeg
*gniffel* had ik ff nodig blijkbaar en oh zo waar...
Hoop alleen geen beer tegen te komen hoor.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3373568
Blijkbaar de olie toch te laat besteld. ::) dachten genoeg te hebben maar aangezien de brander telkens uitvalt niet dus.
Wat waardeer ik een warme douche dan toch ;D lauw-koud douchen valt tegen :P
Heb er maar een spoed bestelling van gemaakt, gelukkig kan dat als je maar ook ervoor betaald he , blijft lastig dat olie gedoe
Door Eef+Stippels
#3373695
Haha, goeie motivatie, die beer :biggrin2:

Het is me in de rug geschoten :-X
Ik voel me echt net 80 ::)
En morgen moet ik sporten, dus hopelijk kan ik dan weer bukken..

Daarnaast heb ik erge hooikoorts en ontzettend droge lippen. De vellen springen eraf :-X
En ml moet lachen als ik dat zeg ::) :P
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3373796
Cuzco zijn voedselallergie-korstjes zijn niet van blik.
Ze hebben geen blik gehad, en hij heeft weer korstjes bij. :(
Ik ga maar eens wat logische kanshebbers schrappen uit het menu en kijken wat helpt. En anders elimineren. :(

Probleem is, ik verdenk 'buiten gaan' ook. Want dan eet hij gras en aangezien ik weet dat hij op tarwe reageert, is gras ook niet onlogisch dan.
Ik weet alleen niet waar hij het meest last van zou hebben. Korstjes of nooit meer buiten gaan.
Hij gaat niet dagelijks buiten, maar het hem weer compleet ontzeggen is toch weer wat anders. En heel erg lastig bij goed weer met de kindjes ed. We hebben natuurlijk ook 1000 euro uitgegeven aan de tuin afsluiting om net onbezorgd de deur open te kunnen laten bij mooi weer. :-X
Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen.
Door frodo quin
#3373803
pearlsofpassion schreef:Cuzco zijn voedselallergie-korstjes zijn niet van blik.
Ze hebben geen blik gehad, en hij heeft weer korstjes bij. :(
Ik ga maar eens wat logische kanshebbers schrappen uit het menu en kijken wat helpt. En anders elimineren. :(

Probleem is, ik verdenk 'buiten gaan' ook. Want dan eet hij gras en aangezien ik weet dat hij op tarwe reageert, is gras ook niet onlogisch dan.
Ik weet alleen niet waar hij het meest last van zou hebben. Korstjes of nooit meer buiten gaan.
Hij gaat niet dagelijks buiten, maar het hem weer compleet ontzeggen is toch weer wat anders. En heel erg lastig bij goed weer met de kindjes ed. We hebben natuurlijk ook 1000 euro uitgegeven aan de tuin afsluiting om net onbezorgd de deur open te kunnen laten bij mooi weer. :-X
Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen.
Zouden de kinderen de oorzaak niet kunnen zijn? Niet de kinderen zelf natuurlijk, maar dat ze iets laten vallen wat hij "opruimt".
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3373805
Hmmm... Tegenwoordig valt er niet veel meer moet ik zeggen. De oudsten eten nu proper en de jongste ruim ik altijd op.
Brood valt er wel, maar dat lust hij niet echt, maar idd, misschien is een klein beetje knabbelen al voldoende.
Ik ga erop letten. :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3373996
Dan denk je dat de zomer er aan komt, vallen er ineens weer hagelstenen uit de lucht :???:
Door Eef+Stippels
#3374370
Pauline schreef:17 april door de MRI. Daarna praten we verder. Vanmiddag kreeg ik wel de boodschap: flinke artrose in de borstwervels en een buitensporig grote osteofyt. Of en wat er aan gedaan kan worden hoor ik nog.

Hoe is het gegaan? Wanneer krijg je de uitslag?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3374534
twee weken uitkijken naar een speurles en 'm dan vanochtend moeten afzeggen ivm de warmte :boo:
Door Siberienne
#3374538
Het werk is klaar, ben helemaal gaar na een week lang dienst maar er staat nog zoveel file dat naar huis gaan rijden nog niet echt loont
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3374706
Ging het hardlopen eindelijk lekker & goed, verdraai ik vrijdag tijdens het hardlopen mijn knie. Vraag me niet hoe ik dat gedaan heb maar zelfs Lola’s wandeltempo is me bijna te hoog....
Deze week kan ik dus zeker niet verder met mijn trainingsprogramma en eigenlijk baal ik daar van.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3375243
Dan wil je kleding bestellen. Moet je minimaal 18 jaar zijn. Voer ik geboortedatum in. Krijg ik de melding dat ik niet minstens 18 ben en loop ik dus vast in bestelproces >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3375247
dinky89 schreef:Dan wil je kleding bestellen. Moet je minimaal 18 jaar zijn. Voer ik geboortedatum in. Krijg ik de melding dat ik niet minstens 18 ben en loop ik dus vast in bestelproces >:(

Nou worden we collectief heel benieuwd naar die kleding :g:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3375253
Angelique schreef:Nou worden we collectief heel benieuwd naar die kleding :g:
:2funny:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door