Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door - pien -
#3374206
Ik heb gebeld en alles was goed gegaan, hij lag rustig te soezen en moest nog een tijdje uitslapen. Rond 17 u mag ik hem halen. Of eerder als hij de tent afbreekt :P
Door - pien -
#3374251
Afbeelding
Joep ligt met een kruikje en dekentje bij te komen. Hij heeft 3x geplast (ik til ‘m dan even naar buiten) en wat gedronken.
Als ik er vannacht uit moet ga ik meteen even beneden kijken bij ‘m.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Siberienne
#3374260
Eef+doggies schreef:Wat een lekker knus plekje, en met zijn grote broer aan zijn zijde :-*

Fijn dat alles goed is gegaan!
En dat snoetje ook van die grote broer, bezorgdheid straalt eraf..

Beterschap voor Joep, dat het herstel nu spoedig mag gaan
Door - pien -
#3374275
Het gaat goed met m'n kleine. Twee keer beneden geweest, Gabi vond alles maar raar...rare luchtjes, raar pakje aan ::) zolang ik erbij ben vindt hij het prima...maar als er iets gebeurt dan gaat hij blaffen en kom ik er aan (2x) en toen ging Joep ook nog in de vestibule op de mat liggen om ouderwets tegen de krantenbezorger te kunnen blaffen om 5 uur :-X en dan is Gabi alleen in de kamer en wil 'ie dat ik Joep weer naar binnen haal en dan doe ik de knip op de tussendeur (was nu vergeten) zodat die kleine niet meer Gabi alleen kan laten.
Het drietal heeft weer gezamenlijk gepiest in de tuin (even Joep z'n pakje losgemaakt en opgerold) en dalijk krijgt 'ie z'n antibiotica in een plakje worst (de anderen krijgen dan ieder een half plakje met niks).
En straks gaan we een klein rondje wandelen en daarna 'soepie' (bonebroth).
Ze liggen lekker te snurken, hebben net zo'n gebroken nacht achter de rug als wij :P
Door - pien -
#3374405
Joepie is een voorbééldige patiënt, probeert amper aan z'n hechting(en?) te zitten: heb niet echt goed gekeken omdat ik hem geen ongemak wil bezorgen, blaft maar 10% van wat hij eerst deed (poe hee, normaal schrik je je tig keer per dag helemaal de tandjes omdat hij iets langs ziet komen ondanks het 'dichtgeplakte' raam ::) )
Na de eerste nacht konden we gelukkig gewoon doorslapen, hij eet normaal, loopt kleine rondjes mee en als ik zie dat hij langzamer gaat til ik hem op (7,5 kilo) en hang hem over m'n schouder.

Ik moest hem meer laten drinken maar hoe doe ik dat? Hoe maak je water lekker?
Door Too
#3374411
Fijn dat ie zo'n goeie patiënt is!

Plonsje water extra door zijn bonebroth , yoghurt/karnemelk met wat water.. als,hij een gemalen prakje krijgt daar een scheut water bij.
Door - pien -
#3374413
Too schreef:Fijn dat ie zo'n goeie patiënt is!

Plonsje water extra door zijn bonebroth , yoghurt/karnemelk met wat water.. als,hij een gemalen prakje krijgt daar een scheut water bij.
Bonebroth zit er net in...te dun haalt meneer er z'n neus voor op ::) (ja, 't zijn verwende apen :biggrin2: )
Nr.2 gaat wel lukken...ga 't meteen proberen :D
Joep eet barf dus die gaat niet lukken...
Dankjewel :-*
Door Eef+Stippels
#3374444
- pien - schreef:Joepie is een voorbééldige patiënt, probeert amper aan z'n hechting(en?) te zitten: heb niet echt goed gekeken omdat ik hem geen ongemak wil bezorgen, blaft maar 10% van wat hij eerst deed (poe hee, normaal schrik je je tig keer per dag helemaal de tandjes omdat hij iets langs ziet komen ondanks het 'dichtgeplakte' raam ::) )
Na de eerste nacht konden we gelukkig gewoon doorslapen, hij eet normaal, loopt kleine rondjes mee en als ik zie dat hij langzamer gaat til ik hem op (7,5 kilo) en hang hem over m'n schouder.

Ik moest hem meer laten drinken maar hoe doe ik dat? Hoe maak je water lekker?
Oh top!!

Hier werkt karnemelk door het drinkwater goed.
En geef je het lekvocht van de barf er normaal al bij? Zo niet, dan zou je dat nu kunnen doen. Daar komt best wat vocht vanaf dat ze hier graag drinken.

Knuffel voor de patient! :-*
Door - pien -
#3374465
Eef+doggies schreef:Oh top!!

Hier werkt karnemelk door het drinkwater goed.
En geef je het lekvocht van de barf er normaal al bij? Zo niet, dan zou je dat nu kunnen doen. Daar komt best wat vocht vanaf dat ze hier graag drinken.

Knuffel voor de patient! :-*
De knuffel heb ik doorgegeven, dankjewel :-*
Het lekvocht van de barf krijgen ze altijd al.
Morgen haal ik nog boodschappen, geitenyoghurt vinden ze lekker dus dan maak ik wat aangelengde geitenyoghurt voor 'm en neem ik ook karnemelk mee om te proberen :thumbup:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door