Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3372597
Inge en Bono schreef:*opent een topic over push up bh's om aan de avatarvoorwaarden te voldoen*
Ik kan de poes up adviseren. Komt alleen zonder BH, wat nog wel eens onhandig is als je opstaat, gelukkig land de poes up altijd op zijn pootjes en zodra je gaat zitten gaat deze vanzelf weer op zijn plek zitten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3372611
Ik vind de handdoek bh toch een stuk prettiger hoor dan beugel of push up martelwerktuigen.
Hier een voorbeeld model aangezien ik het nog iets te fris vind zo erbij te zitten nu
Afbeelding
Door Lizzy
#3372664
*Gabriëlle* schreef:Mijn bijdrage voor de diep decolleté selfie.

Afbeelding

En ook nog maar een foto van mijn blote poes, zonder vijgenblaadje.
Afbeelding

Nou hopelijk is mijn bijdrage genoeg om meer mannen aan te trekken :cool: .
Echt geniaal dit :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Door Lizzy
#3372665
Angelique schreef:Is het hier al dan ooit over vibrators gegaan ::) (afgezien van wat losse flodderopmerkingen van collectief vreemdgaande vrouwen :biggrin2: )
We wilde ook gewoon pro-actief verbieden Angelique ;D
#3372731
Lizzy schreef:Beste Barfplaats leden,

Graag vragen wij je aandacht voor het volgende:

Wij mods vinden het ledenbestand op Barfplaats te uniform van samenstelling; 98% is vrouw.

Dit geeft een verschraling van de gespreksonderwerpen.

Om meer mannen aan te trekken is er vanaf heden een verbod op topics in de bar over huishoudelijke artikelen zoals (diepvries)zakjes, vibrators, mooncups, schoonmaakdoekjes en (rubberen) bezems. We willen tevens verplichten om een ava te plaatsen met selfie bij voorkeur met diep decolleté. Wel gaarne alleen met onthaarde oksels.

Alvast bedankt voor de medewerking,

Het voltallige Barfplaats moderator team (Koekje, Eelke, pearlsofpassion, Lizzy, Charlie Angel).
:roflmao: :roflmao: :roflmao:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door