Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3372549
hebben we vanmiddag moeten laten gaan. En zoals zo vaak als er stress is, weet ik niet eens wat ik allemaal over hem moet schrijven of zeggen.... Joris was een geweldige vriend, wij zijn zo intens gelukkig dat hij zijn jaren bij ons door heeft gebracht.

Hij is heel rustig ingeslapen, we zijn direct doorgegaan naar het crematorium en hebben hem ook alweer mee naar huis genomen.

Het zal héél erg wennen worden, maar wij troosten ons met de gedachten dat hij weer ergens samen is met Joep.

J&J voor altijd!!!
IMG_0758klein.jpg
IMG_0758klein.jpg (425.14 KiB) 2186 keer bekeken
Ik denk dat deze kleine compilatie alles zegt over Joris:
wij.jpg
wij.jpg (308.61 KiB) 2186 keer bekeken
j&j.jpg
j&j.jpg (70.09 KiB) 2182 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Pauline op ma 01 apr 2019, 22:10, 3 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3372563
Ach lieve Pauline en Eddie :'( :'( :'(

Heel erg veel sterkte met het verlies van jullie mooie lieve schattige ventje :'( :-*

J & J voor altijd samen :'(

Ik denk aan jullie :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3372570
Zo ontzettend verdrietig en voor mijn gevoel toch ineens nog best snel. Dit was het laatste wat jullie uit liefde voor Joris konden doen. :'(
Ik wil jou en Eddie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies van jullie liefste maatje.
Door Ingeborg1958
#3372580
Ach Pauline,jij bent zo’n beetje de enige die ik lang geleden live heb ontmoet. Mét Joep en Joris.
En ik....als ik me niet vergis met Richa en Music.
En nu allemaal over de rainbow. Heel veel sterkte :-*
Door zurca
#3372587
Ach Pauline toch :'(
Jullie hebben hem en Joep zoveel liefde gegeven en zoveel liefde terug gekregen, wat zal dit moeilijk zijn voor jullie..
Heel veel sterkte met het gemis :-* :bigarmhug:
Door MillyMol
#3372588
Keer mij om
Leef weer terug in m'n
Dromen
Waar mijn handen
Naar het
Oneindige reiken
Even nog
Je liefdevol strelen
En zachtjes
Door je haren strijken

Sterkte Pauline. J&J lopen nu vast samen door de groene velden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door