Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3370858
Ahhh, het mannetje :smitten:
Kijk hem daar nou liggen :smitten:
Dikke kus voor jullie allemaal en ik hoop dat jullie nog een tijdje van hem mogen genieten :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3370916
Ik heb tot twee keer toe de workshop hondenmassage gedaan dus theoretisch zou ik Joris best een verlichtende bindweefselmassage kunnen geven, ware het niet dat Joris daar anders over denkt..... Hij laat zich prima masseren door Dominique, maar als ik maar denk aan masseren en zijn kant op kijk gaat hij weg en ergens liggen waar ik er niet bij kan. Dat heeft mij destijds doen besluiten hem niet zelf te behandelen. Massage hoort ontspannen te zijn en geen gevecht.

Ik moet al elke ochtend worstelen met Joris om zijn medicijnen naar binnen te krijgen en dat vergeeft hij me elke dag opnieuw, maar ook nog masseren..... Dan word ik vast geen 80 met tien vingers. :biggrin2:

Onze enige extra optie qua pijnstilling is Tramadol en daar wil ik heel goed over nadenken. Zolang ik niet de indruk heb dat hij pijn heeft, ondanks echt mank lopen laat ik het nog maar even zo. Ook omdat ik me goed realiseer dat Tramadol inzetten echt het laatste stukje inluidt.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3370954
Ik begrijp je volledig he Pauline, maar zorg gewoon dat je, uit angst voor dat laatste stukje, het niet overslaat.
Dat het plots te laat is om de Tramadol nog te kunnen inzetten.

Ik moet dan denken aan mijn grootouders. Die hebben hun hele leven gespaard voor ' hun oude dag' en plots waren ze er zo oud dat ze er niets meer mee konden doen. Misschien niet helemaal hetzelfde, maar toch....
Zoals ik over Joris lees in je berichtjes is het een sterke hond, die niet snel iets zal laten merken van lichamelijke klachten en vrolijk zal blijven zolang het kan, gewoon om bij jou te zijn. Zorg gewoon dat je het op tijd inzet zodat hij er nog wat aan heeft en hij niet plots laat merken dat het genoeg geweest is en je te laat bent. :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3370957
pearlsofpassion schreef:Ik begrijp je volledig he Pauline, maar zorg gewoon dat je, uit angst voor dat laatste stukje, het niet overslaat.
Dat het plots te laat is om de Tramadol nog te kunnen inzetten.

Ik moet dan denken aan mijn grootouders. Die hebben hun hele leven gespaard voor ' hun oude dag' en plots waren ze er zo oud dat ze er niets meer mee konden doen. Misschien niet helemaal hetzelfde, maar toch....
Zoals ik over Joris lees in je berichtjes is het een sterke hond, die niet snel iets zal laten merken van lichamelijke klachten en vrolijk zal blijven zolang het kan, gewoon om bij jou te zijn. Zorg gewoon dat je het op tijd inzet zodat hij er nog wat aan heeft en hij niet plots laat merken dat het genoeg geweest is en je te laat bent. :-*
:'( Dank je voor je wijze advies.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3370971
Pauline schreef::'( Dank je voor je wijze advies.
:-*
Ik wil daarmee niet zeggen dat dat nu al tijd is he. Dat weet ik niet he. ;)
:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3372452
Vanmiddag om kwart voor twee laten wij, in liefde, onze kleine ouwe jongen Joris gaan. Hij is er klaar voor, wij natuurlijk nog niet, maar we weten dat het MOET.

Ik wil jullie danken voor jullie steun en lieve woorden en vragen of jullie vanmiddag om kwart voor twee aan ons willen denken.

Joris komt goed terecht, daar twijfel ik niet over. Eddie en ik zullen het loodzwaar krijgen, maar bij een liefde zoals die tussen ons en Joris hoort ook een vreselijke dosis pijn bij het afscheid, het is niet anders.
Door Siberienne
#3372463
Lieve Pauline, heel veel sterkte gewenst en mijn gedachten zijn bij jullie. Inderdaad een grote verdriet.. zijn geen woorden voor. Nogmaals veel sterkte gewenst
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door