Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3372198
Grrrr..... vanmiddag best wel geschrokken... Benauwd, warm, koud zweet, duizelig...

Gelukkig is het na wat rust en een paar glaasjes water weggetrokken. Volgende week maar eens een gesprekje met de huisarts...
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3372212
Julie5 schreef:

Dat is een beetje verkeerd gerekend precies ;) bestel de volgende keer maar genoeg ;) en stonden er planten daar?
Nee, ik heb die border ingekort, en rond de vijver lagen kiezelstenen, op oude vuilniszakken als ondergrond. Ik heb dus de kiezels zoveel mogelijk weggehaald, het zandgedeelte met het kleigedeelte gemengd​ en ivm de vervuiling (ik zou halve meter moeten afgraven voor alle kiezels en de vuilniszakken zijn half verteerd) gebruik ik er maar matten overheen. Als ik geld heb, huur ik iemand in om alles goed af te graven, maar dit vind ik voor komende jaren acceptabel ;)

Als het van het weekend niet gaat, kun je ook de huisartsenpost bellen... Beterschap Ronald!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pluk
#3372907
Kwam de stagiair tegen met een archiefdoos in z'n handen maar wij werken al jaren digitaal. Dus vraag uit welke vergeten kelder hij die heeft gehaald.
Zegt ie lachend: hij is echt heel oud, ouder dan ik zelfs want die doos is uit 1992 en ik uit 1998.
En nu voel ik me hoog bejaard...
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3372983
pluk schreef:Kwam de stagiair tegen met een archiefdoos in z'n handen maar wij werken al jaren digitaal. Dus vraag uit welke vergeten kelder hij die heeft gehaald.
Zegt ie lachend: hij is echt heel oud, ouder dan ik zelfs want die doos is uit 1992 en ik uit 1998.
En nu voel ik me hoog bejaard...
1992 dat was vorige week :o
Vorige week, toen ik nog 16 was :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3372999
pluk schreef:Kwam de stagiair tegen met een archiefdoos in z'n handen maar wij werken al jaren digitaal. Dus vraag uit welke vergeten kelder hij die heeft gehaald.
Zegt ie lachend: hij is echt heel oud, ouder dan ik zelfs want die doos is uit 1992 en ik uit 1998.
En nu voel ik me hoog bejaard...
Oooh die begrijp ik én voel ik ook!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3373014
pluk schreef:Kwam de stagiair tegen met een archiefdoos in z'n handen maar wij werken al jaren digitaal. Dus vraag uit welke vergeten kelder hij die heeft gehaald.
Zegt ie lachend: hij is echt heel oud, ouder dan ik zelfs want die doos is uit 1992 en ik uit 1998.
En nu voel ik me hoog bejaard...
:crying:
;D
:g:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3373015
Ronald schreef:Grrrr..... vanmiddag best wel geschrokken... Benauwd, warm, koud zweet, duizelig...

Gelukkig is het na wat rust en een paar glaasjes water weggetrokken. Volgende week maar eens een gesprekje met de huisarts...
Onee dat is echt schrikken, inderdaad maar even een gesprekje
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3373016
Hier de hele week al gewrichtpijn en pijn in de spieren ( is anders dan spierpijn) , echt al bij het opstaan, vraag ik me af wat er nu weer over me heen gewalst is, voel ook mijn hele ruggegraat, en daarbij dus ook doodmoe de hele dag, is nu al dag 4 :( Bleh >:(
Gebruikersavatar
Door koekje
#3373025
Bij mij zijn zulke gevoelens meestal een voorbode van ziek (snot etc). of iets anders, waar nog even op te broeden valt :P
Door Too
#3373030
::)

Bij mij was t de overgang die zo voelde... t kan dus alle kanten op :biggrin2:
Door Siberienne
#3373039
Bij mij allergie (voorjaarspollen in mijn geval). Zat vannacht ook ineens recht overeind in bed omdat ik me in mijn slaap verslikte in mijn eigen snot. Hoesten tot bijna braken aan toe :-X . Schrok me rot, meneer ook. Vanmorgen maar een pilletje genomen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3373076
Overgang nog niet ,
Ziek kan (Maar duurt lang dan), hooikoorts heb ik ook (kan er alleen met mijn vermoeidheid geen pillen tegen slikken) maar nu nog geen last van. Heb er ook maar hoofdpijn bij gekregen.
Ik ben al getest op bijv reuma aangezien ik dit vaker heb al heel veel jaren. Nooit iets uitgekomen.
Ikzelf ook omdat ik pds heb gok op fibro. Vraag me af of ik iets zou hebben aan een diagnose :g: volgens mij kan men er nog weinig mee
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3373176
Er staat een nieuw hok bij de buren. Zo'n hokje met een rennetje van een kleine m2 oppervlakte. Pal in de zon.
Je gaat dat zien, ze gaan daar weer een konijn in steken he! :'(

Wanhopig wordt ik daarvan.
Ik geef zo duidelijk het goede voorbeeld, iedereen die aan onze tuin passeert kan het zien. Maar het enige wat ik bereik is dat de kinderen van de mijne te zien, ook een konijn willen en de ouders dan een klein hok kopen en alles verkeerd doen.
Verdomme he! >:( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3373180
pearlsofpassion schreef:Er staat een nieuw hok bij de buren. Zo'n hokje met een rennetje van een kleine m2 oppervlakte. Pal in de zon.
Je gaat dat zien, ze gaan daar weer een konijn in steken he! :'(

Wanhopig wordt ik daarvan.
Ik geef zo duidelijk het goede voorbeeld, iedereen die aan onze tuin passeert kan het zien. Maar het enige wat ik bereik is dat de kinderen van de mijne te zien, ook een konijn willen en de ouders dan een klein hok kopen en alles verkeerd doen.
Verdomme he! >:( :'( :'(
Kun je het er niet over hebben ?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door