Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3371795
Let je wel op dat ie niet verstopt zit? (en dus overloop diarree heeft?).

Zeker zn temp en tandvleeskleur enzo in de gaten houden. Hopelijk is het mannengriep.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3371803
Diarree kan ook wel serieuze buikpijn geven hé.
Als ik zie hoe honden op weeën (zekere hevige krampen) reageren, dat is toch ook, onrustig zijn, draaien en piepen?

Ik zou er toch rekening mee houden dat hij erg buikpijn kan hebben
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3371818
Jammeren doet hij eigenlijk altijd, dat is zijn manier van communiceren.
Maar ik houd hem als een havik in de gaten hoor, vanmorgen leek het eerder inderdaad dat hij pijn had, liep met een bolle rug. We gaan kijken hoe het verder gaat
Door Eef+Stippels
#3371827
Gisteren met de dames voor gebitscontrole en checkup naar de da. Bij Xindy alles top (en de da vond haar heel goed bespierd :D ) maar Bella's knie is niet zoals het moet zijn... :(
We zijn met Bella nog geen enkel jaar doorgekomen zonder scan, operatie of revalidatietraject, ik word er een beetje moedeloos van.


Pauline schreef:17 april door de MRI. Daarna praten we verder. Vanmiddag kreeg ik wel de boodschap: flinke artrose in de borstwervels en een buitensporig grote osteofyt. Of en wat er aan gedaan kan worden hoor ik nog.
Hopelijk kunnen ze voor verbetering zorgen!
Steeds een brok in je keel lijkt me erg onprettig.



@Constance; beterschap voor Harry!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3371977
De mieren worden wakker :-X ... hele tuin alweer vol met mierennesten.... >:( :crying: ...

Voor de rest: sterkte met alles!!!
Gebruikersavatar
Door Laika
#3371986
CindyMayella schreef:De mieren worden wakker :-X ... hele tuin alweer vol met mierennesten.... >:( :crying: ...

Voor de rest: sterkte met alles!!!
Bij ons lopen ze door het huis en we hebben geen idee waar ze binnenkomen.

In de tuin vind ik alleen rode mieren vervelend omdat ze gemeen steken.
Door Too
#3371989
CindyMayella schreef:De mieren worden wakker :-X ... hele tuin alweer vol met mierennesten.... >:( :crying: ...

Voor de rest: sterkte met alles!!!

Ruilen?
Jij mijn gegarandeerd mierloze balkonnetje.. neem ik je tuin wel.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3372024
constance.blokzijl schreef:Harry is niet lekker, en zoals alles is hij ook hier heftig in... vreselijk onrustig, smakken, draaien, piepen, jammeren. Terwijl (zoals wij het kunnen bekijken) hij niet super ziek is maar alleen aan de dunne. Maar ja, inmiddels 3 jaar oud en nog nooit echt ziek geweest tot aan nu... ik denk een mannengriep...
aaaah, beterschap. Hier hebben ze ook allemaal wat dunne enzo gehad. En Fozzy deed ook wat Harry deed, en zo erg smakken en kwijlen, dat ik voor mijn gemoedsrust naar DA ben gereden en daar deed ie weer normaal ::) ::) ::) kl...jo. ;D Verder ook niks bijzonders aan de hand. Goed kon ik weer beter slapen
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3372025
Pauline schreef:17 april door de MRI. Daarna praten we verder. Vanmiddag kreeg ik wel de boodschap: flinke artrose in de borstwervels en een buitensporig grote osteofyt. Of en wat er aan gedaan kan worden hoor ik nog.
oo bah zeg, hoop dat ze je in ieder geval zo ver kunnen helpen dat je er minder last van gaat hebben :-*
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3372028
Too schreef:

Ruilen?
Jij mijn gegarandeerd mierloze balkonnetje.. neem ik je tuin wel.
Nou nee, sorry, voor mij geen balkon zolang we honden hebben :biggrin2: :P
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3372059
Kaio schreef: aaaah, beterschap. Hier hebben ze ook allemaal wat dunne enzo gehad. En Fozzy deed ook wat Harry deed, en zo erg smakken en kwijlen, dat ik voor mijn gemoedsrust naar DA ben gereden en daar deed ie weer normaal ::) ::) ::) kl...jo. ;D Verder ook niks bijzonders aan de hand. Goed kon ik weer beter slapen
Er was in de middag ook al helemaal niets meer aan de hand hoor, hij is gewoon weer zijn lompe zelf! (Gelukkig)
Wat het geweest is geen idee maar alles is weer helemaal prima met hem
Door Siberienne
#3372099
Het gaat hier morgen regenen. In Noorwegen, in de bergen, in maart... het dooit ook al de hele dag nu, dus de sneeuw wordt lekker prut. Vanmorgen ging langlaufen nog maar het was niet best met de sneeuw. Lang leve de klimaatverandering >:( (Echt in de 16 jaar dat we in Noorwegen komen in maart nog nooit zulk warm weer mee gemaakt in deze tijd van het jaar op deze hoogte....)

We gaan maar een dagje eerder richting Oslo, daar is het met 12C en zon tenminste lente ;). Zaterdag weer de boot richting huis.

Grote klaag van S2; vanaf morgen wordt er weer aangelijnd gewandeld....
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3372187
Oh, wat jammer dat het alweer voorbij is...
Ik heb iets doms gedaan... Ik ben uit het raam gaan kijken, gedacht dat ik 2 rollen nodig had, en dit is het resultaat...
Afbeelding

Volgende week nog maar eens bestellen ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Paulus5
#3372189
Fenixjuh schreef:Oh, wat jammer dat het alweer voorbij is...
Ik heb iets doms gedaan... Ik ben uit het raam gaan kijken, gedacht dat ik 2 rollen nodig had, en dit is het resultaat...
Afbeelding

Volgende week nog maar eens bestellen ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Dat is een beetje verkeerd gerekend precies ;) bestel de volgende keer maar genoeg ;) en stonden er planten daar?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door