Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3370243
Nou inderdaad, eindelijk hé. Ik hoop dat het met de rest (letterlijk) ook goed komt.

Het huis naast ons staat te koop. Toch spannend. Aan de andere kant is het een paar maanden terug verkocht. Aan twee kanten nieuwe buren, ik trek het niet zo goed geloof ik ::) Ik vond het uiteindelijk wel knus tussen de 75+ mensen in :P
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3370253
eelke schreef:Nou inderdaad, eindelijk hé. Ik hoop dat het met de rest (letterlijk) ook goed komt.

Het huis naast ons staat te koop. Toch spannend. Aan de andere kant is het een paar maanden terug verkocht. Aan twee kanten nieuwe buren, ik trek het niet zo goed geloof ik ::) Ik vond het uiteindelijk wel knus tussen de 75+ mensen in :P

Maar er zijn dus geen 15 oostblokkers ingekomen?

Hopelijk krijg je een beetje te taaien buren terug.
Door eelke
#3370423
Angelique schreef:

Maar er zijn dus geen 15 oostblokkers ingekomen?

Hopelijk krijg je een beetje te taaien buren terug.
Hiernaast toen gelukkig niet, een jong stel als huurders, prima!

Schuin achter ons wel en daar hebben wij al last van, kun je nagaan.

Het plan voor de 48 waarvoor ze willen gaan bouwen moet nog steeds door de gemeenteraad, dus dat is afwachten.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3373993
Deze week hebben wij de opdracht om onze boerderij te verkopen ingetrokken en gaan nu een andere makelaar proberen. :-[ :(
Wij zijn dus zeker niet tevreden over de eerste makelaar, anders zouden wij niet zijn weggegaan.
Deze makelaar scoorde op funda 9,3 voor klantentevredenheid maar liefst :o
We weten nu ook hoe ze aan zo een hoge score komen! Wij kunnen de makelaar dus helemaal niet beoordelen, daar begint het al mee. Je krijgt pas een uitnodiging om de makelaar te beoordelen, NADAT je huis succesvol is verkocht! Dus iedereen die deze makelaar had en er weg ging omdat ze niet tevreden waren, kunnen dus helemaal geen beoordeling schrijven....
Bovendien bepaald de makelaar zelf, of de recensie die je schrijft überhaupt geplaatst wordt!
Pffff hoezo oplichterij! >:(
Moest het ff kwijt :-[
Door Siberienne
#3374017
Doranto schreef:Deze week hebben wij de opdracht om onze boerderij te verkopen ingetrokken en gaan nu een andere makelaar proberen. :-[ :(
Wij zijn dus zeker niet tevreden over de eerste makelaar, anders zouden wij niet zijn weggegaan.
Deze makelaar scoorde op funda 9,3 voor klantentevredenheid maar liefst :o
We weten nu ook hoe ze aan zo een hoge score komen! Wij kunnen de makelaar dus helemaal niet beoordelen, daar begint het al mee. Je krijgt pas een uitnodiging om de makelaar te beoordelen, NADAT je huis succesvol is verkocht! Dus iedereen die deze makelaar had en er weg ging omdat ze niet tevreden waren, kunnen dus helemaal geen beoordeling schrijven....
Bovendien bepaald de makelaar zelf, of de recensie die je schrijft überhaupt geplaatst wordt!
Pffff hoezo oplichterij! >:(
Moest het ff kwijt :-[

Ohw da’s balen. Wel goed dat je het deelt maar hoe vind je dan een goede he? Wij willen makelaar gaan zoeken, ik vind het nog best een klus ...
Gebruikersavatar
Door doranto
#3374019
Siberienne schreef:Ohw da’s balen. Wel goed dat je het deelt maar hoe vind je dan een goede he? Wij willen makelaar gaan zoeken, ik vind het nog best een klus ...
Ik denk zoveel mogelijk rondvragen in de buurt naar ervaringen. Veel mensen kennen wel iemand die zijn huis heeft verkocht en weten wellicht ook hoe de makelaar beviel.
Je zou ook misschien gewoon eens bij iemand aan kunnen bellen waar al een poos een bord in de tuin staat en eens vragen naar hun ervaringen met de makelaar.
Door Eef+Stippels
#3374020
Doranto schreef:Deze week hebben wij de opdracht om onze boerderij te verkopen ingetrokken en gaan nu een andere makelaar proberen. :-[ :(
Wij zijn dus zeker niet tevreden over de eerste makelaar, anders zouden wij niet zijn weggegaan.
Deze makelaar scoorde op funda 9,3 voor klantentevredenheid maar liefst :o
We weten nu ook hoe ze aan zo een hoge score komen! Wij kunnen de makelaar dus helemaal niet beoordelen, daar begint het al mee. Je krijgt pas een uitnodiging om de makelaar te beoordelen, NADAT je huis succesvol is verkocht! Dus iedereen die deze makelaar had en er weg ging omdat ze niet tevreden waren, kunnen dus helemaal geen beoordeling schrijven....
Bovendien bepaald de makelaar zelf, of de recensie die je schrijft überhaupt geplaatst wordt!
Pffff hoezo oplichterij! >:(
Moest het ff kwijt :-[
Wat een belachelijk systeem >:(

Jammer dat de makelaar tegenvalt.
Wij hebben ons vorige huis via Makelaarsland zelf verkocht. We hebben over de jaren heel wat huizen bekeken en nog nooit een sympathieke makelaar getroffen :(
Gebruikersavatar
Door doranto
#3374022
Eef+doggies schreef:Wat een belachelijk systeem >:(

Jammer dat de makelaar tegenvalt.
Wij hebben ons vorige huis via Makelaarsland zelf verkocht. We hebben over de jaren heel wat huizen bekeken en nog nooit een sympathieke makelaar getroffen :(
Dat is inderdaad ook nog een optie. Als de nieuwe makelaar ook niet bevalt, zullen wij dat zeker overwegen.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3374023
Doranto schreef:Deze week hebben wij de opdracht om onze boerderij te verkopen ingetrokken en gaan nu een andere makelaar proberen. :-[ :(
Wij zijn dus zeker niet tevreden over de eerste makelaar, anders zouden wij niet zijn weggegaan.
Deze makelaar scoorde op funda 9,3 voor klantentevredenheid maar liefst :o
We weten nu ook hoe ze aan zo een hoge score komen! Wij kunnen de makelaar dus helemaal niet beoordelen, daar begint het al mee. Je krijgt pas een uitnodiging om de makelaar te beoordelen, NADAT je huis succesvol is verkocht! Dus iedereen die deze makelaar had en er weg ging omdat ze niet tevreden waren, kunnen dus helemaal geen beoordeling schrijven....
Bovendien bepaald de makelaar zelf, of de recensie die je schrijft überhaupt geplaatst wordt!
Pffff hoezo oplichterij! >:(
Moest het ff kwijt :-[
Dit zou ik ook even kwijt willen aan funda, want zo werkt hun systeem niet zoals, neem ik aan, bedoelt is.

Hopelijk wel goede ervaringen met de nieuwe makelaar, succes!!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3374025
Inge en Bono schreef:Dit zou ik ook even kwijt willen aan funda, want zo werkt hun systeem niet zoals, neem ik aan, bedoelt is.

Hopelijk wel goede ervaringen met de nieuwe makelaar, succes!!
Jij als klant kunt zelf niets met funda. Dat kan alleen de makelaar, want het is hún platvorm. Je krijgt zoals ik al zei, alleen een uitnodiging om een recensie schrijven nádat je huis is verkocht. Bovendien bepaalt de makelaar zelf of hij de recensie op funda laat zien. De beoordelingen zeggen in feite dus helemaal niets over het werkelijk functioneren van de makelaar, omdat klanten die zó ontevreden zijn dat ze de opdracht intrekken, hun ervaringen helemaal niet via funda kunnen laten weten.
Wij hopen ook dat de volgende ervaring beter zal zijn!
Door Lizzy
#3374026
Doranto schreef:Deze week hebben wij de opdracht om onze boerderij te verkopen ingetrokken en gaan nu een andere makelaar proberen. :-[ :(
Wij zijn dus zeker niet tevreden over de eerste makelaar, anders zouden wij niet zijn weggegaan.
Deze makelaar scoorde op funda 9,3 voor klantentevredenheid maar liefst :o
We weten nu ook hoe ze aan zo een hoge score komen! Wij kunnen de makelaar dus helemaal niet beoordelen, daar begint het al mee. Je krijgt pas een uitnodiging om de makelaar te beoordelen, NADAT je huis succesvol is verkocht! Dus iedereen die deze makelaar had en er weg ging omdat ze niet tevreden waren, kunnen dus helemaal geen beoordeling schrijven....
Bovendien bepaald de makelaar zelf, of de recensie die je schrijft überhaupt geplaatst wordt!
Pffff hoezo oplichterij! >:(
Moest het ff kwijt :-[
Mjah, dit is dus echt op z'n minst vervelend, zo'n onbetrouwbare makelaar :-X

Had je een no cure no pay afgesproken met deze gasten?
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3374028
Doranto schreef:Jij als klant kunt zelf niets met funda. Dat kan alleen de makelaar, want het is hún platvorm. Je krijgt zoals ik al zei, alleen een uitnodiging om een recensie schrijven nádat je huis is verkocht. Bovendien bepaalt de makelaar zelf of hij de recensie op funda laat zien. De beoordelingen zeggen in feite dus helemaal niets over het werkelijk functioneren van de makelaar, omdat klanten die zó ontevreden zijn dat ze de opdracht intrekken, hun ervaringen helemaal niet via funda kunnen laten weten.
Wij hopen ook dat de volgende ervaring beter zal zijn!
:o oh echt, jemigdepemig wat slecht geregeld!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3374029
Lizzy schreef:Mjah, dit is dus echt op z'n minst vervelend, zo'n onbetrouwbare makelaar :-X

Had je een no cure no pay afgesproken met deze gasten?
Ja, gelukkig wel. Nu is dat volgens mij bij de meesten wel het geval. In ieder geval bij de NVM makelaars.
Maar bij elkaar heeft het ons toch meer dan 1000 euro gekost!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door