Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3369673
Dank voor de tips weer iedereen! :-*

Een lening bij een NL bank is erg lastig omdat we niet in NL wonen. Dat pikken ze op de een of andere manier niet zo...

Lenen bij familie / vrienden is niet echt mogelijk, misschien een heel klein deel, maar het grootste gedeelte moet toch echt van een bank komen.

Goh, verhuis.de is weer in de lucht zie ik! Ik wist niet beter als dat die gestopt waren een tijdje geleden. Zal daar ook nog wat rondneuzen. Wie weet hebben ze daar nog een gouden tip.

Wat mij het meeste irriteert aan de Duitse berekeningen, is dat ze zeggen dat we te weinig inkomen hebben om elke maand aflossing te betalen.
We betalen al bijna 11 jaar maandelijks 2 hypotheken, waar hebben we het over?? Maar nee, wij kunnen dat echt niet betalen ::) >:(
Door Siberienne
#3369675
Kim_S schreef:Dank voor de tips weer iedereen! :-*

Een lening bij een NL bank is erg lastig omdat we niet in NL wonen. Dat pikken ze op de een of andere manier niet zo...

Lenen bij familie / vrienden is niet echt mogelijk, misschien een heel klein deel, maar het grootste gedeelte moet toch echt van een bank komen.

Goh, verhuis.de is weer in de lucht zie ik! Ik wist niet beter als dat die gestopt waren een tijdje geleden. Zal daar ook nog wat rondneuzen. Wie weet hebben ze daar nog een gouden tip.

Wat mij het meeste irriteert aan de Duitse berekeningen, is dat ze zeggen dat we te weinig inkomen hebben om elke maand aflossing te betalen.
We betalen al bijna 11 jaar maandelijks 2 hypotheken, waar hebben we het over?? Maar nee, wij kunnen dat echt niet betalen ::) >:(

Tsja verschil tussen regeltjes, risico en echte leven :'(. Vanuit perspectief vd bank liepen ze met twee huizen in jullie bezit minder risico ( meer onderpand), ik denk dat ze zo denken?
Lloyds die ik noemde zit in Duitsland - voorheen Bank of Schotland, vanwege de Brexit zijn ze verhuisd..
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3369678
Ik weet niet hoe het in Duitsland zit, maar in België zijn er volgens mij sinds een aantal jaar wettelijke bepalingen waardoor ze maar een bepaald percentage van je inkomen mogen laten opgaan aan lening en je een bepaalde eigen inbreng moet hebben. Anders mogen ze de lening gewoon niet toestaan.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3369687
Siberienne schreef:Last resort: crowdfunding...

‘Houdt Kim onder dak’ ...
Als alle leden van BP 2,50 inleggen dan zijn we er wel :biggrin2:
Door Too
#3369695
Kim_S schreef:Als alle leden van BP 2,50 inleggen dan zijn we er wel :biggrin2:
:biggrin2:
Stuur je gewoon een tikkie...


Hoop dat jullie een werkbare oplossing vinden, t is jullie zó gegund.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door